جی پلاس؛

آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس| فرصت تازه فرهاد مجیدی به دو مهاجم آبی ها/ دانشگر مصدوم شد

قاسمی نژاد و آزادی در جریان رقابت های لیگ برتر فرصت زیادی برای حضور در ترکیب آبی‌ها پیدا نکردند و ممکن است امروز مقابل تیم نود ارومیه این موقعیت را پیدا کنند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، آخرین اخبار امروز 28 آذر استقلال و پرسپولیس را در این گزارش بخوانید.

اخبار باشگاه استقلال

فرصت تازه فرهاد مجیدی برای دو مهاجم آبی ها

تیم فوتبال استقلال در اولین مرحله از جام حذفی فوتبال کشور امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف نود ارومیه می‌رود که این بازی در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی برگزار می‌شود.فرهاد مجیدی پیش از شروع این بازی بر روی نام چند بازیکن اصلی تیمش قلم قرمز کشید تا خود خواسته با دادن استراحت به این بازیکنان در بازی امروز که روی کاغذ دشوار به نظر نمی‌رسد به برخی از نفراتی بیشتر بازی دهد که در لیگ کمتر فرصت پیدا کرده‌اند.«رودی ژستد» و «کوین یامگا» دو بازیکن خارجی آبی‌پوشان نفراتی هستند که امروز با نظر فرهاد مجیدی به جای همراهی تیمشان، استراحت می‌کنند و بدیهی است که به جای آنها نفرات جدیدی به خدمت گرفته می‌شوند.احتمال اینکه در غیاب ژستد و یامگا امیر ارسلان مطهری هم در ترکیب ثابت آبی‌پوشان قرار نگیرد وجود دارد که در این صورت نفراتی مثل محمد رضا آزادی و امین قاسمی نژاد فرصت حضور در خط حمله استقلال را پیدا می‌کنند.قاسمی نژاد و آزادی در جریان رقابتهای لیگ برتر فرصت زیادی برای حضور در ترکیب آبی‌ها پیدا نکردند و ممکن است امروز مقابل تیم نود ارومیه این موقعیت را پیدا کنند تا توانمندی‌های شان را نشان دهند.دیدار تیم‌های استقلال و نود ارومیه از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

وریا با مجوز پزشک تمریناتش را آغاز می کند

کاپیتان استقلال که چند بازی اخیر این تیم را به دلیل مصدومیت از دست داد، از فردا یا پس فردا با مجوز تیم پزشکی در تمرینات گروهی شرکت خواهد کرد.کاپیتان آبی پوشان که در روزهای اخیر تمریناتش را زیر نظر پزشک و به صورت انفرادی دنبال کرده و با دریافت مجوز از دوشنبه یا سه شنبه در تمرینات گروهی شرکت می کند.غفوری امیدوار است پس از شرکت در تمرینات گروهی امکان بازی مقابل پدیده در هفته یازدهم را پیدا کند.استقلال که امروز در مرحله یک شانزدهم جام حذفی به مصاف نود ارومیه می رود، روز جمعه 3 دی ماه از هفته یازدهم مقابل پدیده در مشهد به میدان می رود.

هزینه اضافه استقلال به خاطر حفظ یک بازیکن نامی

فرهاد مجیدی علاقه ای به رشید مظاهری ندارد. رابطه این دو اصلا خوب نیست. مجیدی حتی در جام حذفی هم به مظاهری بازی نمی دهد و این یعنی اصلا نیازی به او ندارد. فرهاد در تابستان هم قصد نداشت مظاهری را حفظ کند ولی به درخواست مدیریت تن به این موضوع داد. آجورلو که دوست نداشت در شروع کارش در استقلال زیاد درگیر بازی های رسانه ای نشود، وسط ماجرا را گرفت و مظاهری را حفظ کرد. حاصل این اتفاق اما نه تنها به استقلال کمک نکرد بلکه بار مالی زیادی برای باشگاه در پی داشت. مظاهری امسال جزو گرانترین‌های لیگ برتر بوده و حالا اگر نیم فصل هم از استقلال جدا شود، به هر حال دستمزد خوبی برای فصل جاری دریافت کرده است.

اخبار باشگاه پرسپولیس

وکیل جنجالی از باشگاه پرسپولیس جدا شد

اشکان درویشی از وکلا و اعضای حقوقی باشگاه پرسپولیس پس از صحبت‌های مهدی رسول پناه سرپرست پیشین باشگاه پرسپولیس و همچنین رأی کمیته انضباطی در خصوص پرونده مربوط به گل گهر سیرجان اقدام به انتشار مطالبی در صفحه شخصی خود کرد؛ مطالبی که با واکنش و برخورد باشگاه پرسپولیس روبرو شد.طبق اطلاعیه روز گذشته باشگاه پرسپولیس، انتشار این مطالب در مورد شجاع خلیل زاده و باشگاه گل گهر بدون هرگونه هماهنگی با باشگاه، خودسرانه و خارج از مسئولیت‌های تعریف شده بود.پس از واکنش باشگاه پرسپولیس، درویشی از جدایی‌اش از این باشگاه خبر داد و گفت: بعد از گذشت ۸ ماه از فعالیت‌های شبانه روزی و عاشقانه بنده در باشگاه پرسپولیس و نیز عدم قدردانی و مانع تراشی‌های اخیر، ادامه همکاری میسر نیست.

واکنش مدیر پرسپولیس به اظهارات وکیل مستعفی

 در مورد اظهارات اخیر مانی درویشی وکیل مستعفی باشگاه پرسپولیس گفت: اینکه وی در معاونت جدید حقوقی نسبت به این پرونده سمتی داشته باشد یا نداشته باشد در زمان ارسال هر شکایت توسط معاونت حقوقی تعیین می‌شود. بنابراین او سمتی برای اطلاع‌رسانی نداشته است که بخواهد نسبت به آن اطلاع‌رسانی کند. پرونده‌های حقوقی هر باشگاهی محرمانه است و وی به عنوان یکی از وکلای باشگاه باید بیشتر از تمام ارکان باشگاه محرم اسرار پرسپولیس باشد.وی ادامه داد: چندین بار به صورت کتبی و شفاهی به وکلای باشگاه تاکید کردیم بدون هماهنگی با سرپرست باشگاه و روابط عمومی حق هیچ گونه اظهارنظر، فعالیت رسانه‌ای و مجازی ندارند، اما با وجود تمام این تذکرات این اتفاق افتاد.مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در خصوص ادعای مانی درویشی مبنی بر اینکه پس از انتشار استوری در خصوص پرونده شجاع خلیل‌زاده برخوردی با وی نشده است، عنوان کرد: همان شبی که این استوری را منتشر کرد با وی برخورد کرده و تاکید کردیم این استوری را از صفحه شخصی‌اش حذف کند و او هم استوری‌ها را حذف کرد. درویشی سخنگوی اداره حقوقی، مدیر روابط عمومی باشگاه و... نیست که وظیفه اطلاع‌رسانی پرونده‌ها یا هر بحث دیگری را داشته باشد.لشگری اضافه کرد: باشگاه پرسپولیس چارچوبی اداری دارد و مواضع باشگاه باید از طریق کانال رسمی خودش منتشر شود. او بدون هماهنگی با باشگاه و خودسرانه این استوری را منتشر کرده است؛ همچنین وی در زمینه پرونده خلیل‌زاده وظیفه اطلاع‌رسانی نداشت، از طرفی نامه‌نگاری‌ها جزو اسرار باشگاه است و این شخص نباید اسرار باشگاه را رسانه‌ای کند و این هم یک تخلف دیگر از این وکیل است.وی تصریح کرد: باشگاه پرسپولیس نه تنها در پرونده خلیل‌زاده بلکه در هیچ یک از پرونده‌های دیگر تساهل و تسامح نمی‌کند و پیگیر حق و حقوق خودش است. در هر پرونده‌ای هم با تمام وجود از حقانیت پرسپولیس دفاع خواهد شد.

برنامه یحیی برای استراحت به پرسپولیسی‌ها

پرسپولیس بعد از برتری مقابل پیکان اکنون در مرحله یک شانزدهم جام حذفی باید برابر ویستاتوربین در استادیوم آزادی قرار گیرد.با توجه به اینکه حریف پرسپولیس در این تیم دسته اولی ویستاتوربین است، کادرفنی این تیم قصد دارد به چند مهره اصلی تیمش در این بازی استراحت دهد و آنها را مهیای دیدار هفته آینده در لیگ برتر برابر ذوب آهن کند.مهدی ترابی با توجه به مصدومیتی که دنبال می کند احتمالا یکی از نفراتی باشد که در این بازی حاضر نباشد.

دیدگاه تان را بنویسید