نشست خبری جام حذفق؛

مجیدی: 2 امتیاز استقلال و 3 امتیاز سپاهان شانس قهرمانی نمی آورد/ ناکامی دو سال اخیر را جبران می کنیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: ما امسال تمرکز می کنیم این 2 ناکامی در جام حذفی 2 سال اخیر را جبران کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و 90 ارومیه در جام حذفی اظهار داشت: ما با تیمی بازی داریم که شناخت چندانی از ان تیم نداریم. روز گذشته به بازیکنانم گفتم با جدیت در این بازی حاضر می شویم و این تیم را دستکم نمی گیریم.

* در بازی فردا به چند بازیکن استراحت می دهیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه آیا قرار است فردا از تمام بازیکنان تیمش استفاده کند یا خیر گفت:تصمیم گرفتیم در بازی فردا به چند بازیکن استراحت بدهیم و از نفراتی که کمتر بازی کردند استفاده کنیم. البته بازیکنان ما بسیار خوب تمرین کردند و لود آنها بسیار عالی است. مطمئن باشید با جدیت وارد زمین می شویم.

*مظاهری مصدوم شده و به بازی فردا نمی رسد

وی در خصوص غایبان تیمش در مسابقه فردا اظهار داشت:رشید مظاهری در تمرین دیروز دچار مصدومیت شده و طبق اعلام پزشکان ما شرایط حضور در این دیدار را ندارد. غفوری هم از 2 روز دیگر کارش را با تیم شروع می کند.

* روی جام حذفی حساب کرده ایم تا ناکامی 2 سال اخیر را جبران کنیم

مجیدی در خصوص اینکه تیمش با چه انگیزه ای در بازی فردا حاضر می شود عنوان کرد:چون در جام حذفی در 2 سال اخیر موفق به کسب عنوان قهرمانی نشدیم به بازیکنان تیمم گفته ام روی این جام حساب ویژه ای باز کردیم.ما امسال تمرکز می کنیم این 2 ناکامی در جام حذفی 2 سال اخیر را جبران کنیم.

*کیفیت زمین دانشگاه تهران خیلی خوب است

سرمربی تیم استقلال در خصوص اینکه روز گذشته تیمش در زمین دانشگاه تهران تمرین کرده است گفت:در کنفرانس قبلی هم گفتم یکی از معضلات اصلی ما این است که زمین تمرین مناسب نداریم. مسئولان باشگاه تلاش کردند و موفق شدند زمین دانشگاه را بگیرند و اگر بتوانند در هفته یک جلسه این زمین را بگیرند خیلی خوب می شود.

* 2 امتیاز استقلال و 3 امتیاز سپاهان شانس قهرمانی نمی آورد

وی در پاسخ به این سوال که در پرونده بازیکن گابنی 2 امتیاز به استقلال کمک کرد یا 3 امتیاز به سپاهان گفت: شرایط بازی ها به شکلی نیست که تیم ها با 2 امتیاز کمتر و بیشتر شانس قهرمانی داشته باشند یا این شانس را از دست بدهد. همه تیمهای بالای جدول شانس قهرمانی دارند ولی مهم این است که در بازی های بعد موفق شویم. زیاد برای من مهم نبود که 2 امتیاز به استقلال یا 3 امتیاز به سپاهان اضافه شود. قبلا هم برای سپاهان این اتفاق رخ داده بود و اگر خاطرتان باشد سپاهان مقابل پرسپولیس حضور پیدا نکرد و اختلاف 2 امتیازی ما با پرسپولیس به 5 رسید. بنابراین این 3 امتیاز به تیمی شانس قهرمانی بدهد، مهم این است که ما به روند پیروزی های مان ادامه بدهیم و شانس قهرمانی داشته باشیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید