فرهاد مجیدی: بازی خوب و جانداری بود/ برای هجومی شدن تیم نیاز به زمان داریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: سپاهان تیم بسیار خوبی بود که توانستیم این تیم خوب را شکست بدهیم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، استقلال امروز (سه‌شنبه) در هفته دهم لیگ برتر فوتبال با نتیجه یک بر صفر مقابل سپاهان به برتری رسید. فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. فوتبال خوب و جان‌داری بود. ما در نیمه اول به گل رسیدیم و سعی کردیم بازی را مدیریت کنیم. تیم خوبی را شکست دادیم. به بازیکنانم بابت این برد تبریم می‌گویم.

او در ادامه با سوالی درباره بیانیه شش باشگاه علیه استقلال مواجه شد که چون سوال فنی نبود راجع به آن صحبت نکرد.

سرمربی استقلال در ادامه گفت: تیم بسیار خوبی با بازیکنان بسیار خوبی را شکست دادیم. آن‌ها مالکیت توپ را در اختیار داشتند و ما تلاش کردیم که موقعیت گل به آن‌ها ندهیم. من از بازیکنانم راضی هستم. ما بعد از گل تلاش کردیم بازی را مدیریت کنیم.

مجیدی افزود: از عملکرد خط دفاعی تیمم راضی هستم. ما دنبال سه امتیاز بازی بودیم که آن را به دست آوردیم.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا عملکرد بازیکنانش در حد ایده‌آل‌های او است یا نه، توضیح داد: من به بازی زیبا اعتقاد دارم. ساختار باشگاه استقلال طوری است که تیمش باید هجومی باشد. من از چند بازیکن جوان در این فصل استفاده کرده‌ام.

سرمربی استقلال بیان کرد: فکر می‌کنم برای این که تیم هجومی‌تر شود نیاز به زمان داریم. من سعی کردم بازیکنان جوان را به ترکیب بیاورم و از بازیکنان جوان دیگر هم استفاده می‌کنم. من به زمان نیاز دارم تا فوتبال تهاجمی که در ذهنم است را در استقلال پیاده کنم.

 

دیدگاه تان را بنویسید