جی پلاس؛

حواشی دیدار استقلال - سپاهان| علت غیبت دانشگر در ترکیب آبی ها چه بود؟+ عکس و ویدیو

تیم های استقلال و سپاهان در هفته دهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند و این دیدار با برد آبی ها به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم های استقلال و سپاهان در هفته دهم لیگ برتر امروز (سه شنبه) از ساعت 16 به مصاف هم رفتند و این دیدار با نتیجه یک - صفر به سود آبی ها به پایان رسید.

حواشی این دیدار را در ادامه می خوانید؛

 استقلالی‌ها در رختکن بعد از پیروزی برابر سپاهان عکس یادگاری گرفتند.

عکس یادگاری استقلالی‌ها در رختکن

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند، عارف آقاسی، مهدی مهدی‌پور، زبیر نیک‌نفس، سبحان خاقانی، جعفر سلمانی، کوین یامگا، امیر حسین حسین‌زاده و رودی ژستد

ترکیب سپاهان: کریستوفر کنت، گئورگی ولسیانی، عزت‌الله پورقاز، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن،‌ مسعود ریگی، محمد کریمی، یاسین سلمانی،‌ محمدرضا حسینی، فرشاد احمدزاده، سجاد شهباززاده

photo_2021-12-14_15-11-48

استقلالی‌ها یاد مرحوم حجازی را در زادروز این اسطوره فقید گرامی داشتند.

photo_2021-12-14_17-09-13

غیبت محمد دانشگر در ترکیب اصلی با توجه به حضور او در لیست 18 نفره تیم و عملکردش در مسابقه برابر پیکان کمی عجیب به نظر می‌رسید.مشخص شده دانشگر که در لیست مسابقه امروز هم حضور دارد به دلیل مصدومیت در ترکیب اصلی جای نگرفته و شرایط مناسبی برای بازی ندارد.

 سعید فتاحی معاون باشگاه استقلال به همراه فرزاد مجیدی در کنار زمین حضور پیدا کرد و برای دقیقی با زرگر ناظر داوری مسابقه صحبت کرد.

محمدرضا آزادی که در لیست امروز آبی پوشان قرار ندارد با لباس شخصی در استادویم حضور پیدا کرد.

 محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان به همراه 2 عضو هیات مدیره این باشگاه در جایگاه ویژه دیدار دو تیم را تماشا می کنند.

 پیش از شروع بازی فرهاد مجیدی به سمت نویدکیا رفت و با وی عکس یادگاری گرفت.

100

مسعود ریگی، امید نورافکن و سجاد شهباززاده پیش از شروع مسابقه به سمت فرهاد مجیدی و نیمکت نشینان استقلال رفته و با آنها خوش و بش کردند.ریگی با دسته گل به سمت نیمکت استقلال رفت.

سید حسین حسینی که امروز بازوبند کاپیتانی استقلال را در دست بسته است پیش از آغاز بازی به سمت نویدکیا رفت و سرمربی سپاهان را در آغوش گرفت. این اتفاق در شرایطی رخ داد که حسینی در ابتدای فصل در آستانه پیوستن به سپاهان بود اما در نهایت در استقلال ماندنی شد.

وریا غفوری کاپیتان استقلال که به مسابقه امروز نرسیده است، با لباس شخصی در ورزشگاه آزادی حاضر شد و تصمیم داشت با یکی از همراهان خود وارد استادیوم شود و به همین دلیل برای دقایقی پشت درهای ورزشگاه با مسئولان نظم و امنیت در حال صحبت بود.

14000923000541_Test_NewPhotoFree

حال و هوای استادیوم آزادی در فاصله کمتر از یک ساعت تا شروع دیدار استقلال و سپاهان مشاهده می کنید.

دیدگاه تان را بنویسید