جی پلاس؛

آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس| چه کسی در خانه دیاباته را شکسته بود؟/ افشاگری رادوشویچ درباره ادعای سرپرست باشگاه

بوژیدار رادوشویچ از رفتار بد مجید صدری با او در اینستاگرامش نوشت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، آخرین اخبار امروز 23 آذر استقلال و پرسپولیس را در این گزارش بخوانید.

اخبار باشگاه استقلال

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با سپاهان

درچارچوب بازی‌های هفته دهم لیگ برتر فوتبال تیم استقلال تهران از ساعت ۱۶ امروز در ورزشگاه آزادی میزبان تیم سپاهان اصفهان خواهد بود.

استقلال تهران برای این بازی وریا غفوری و آرش رضاوند را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار ندارد و همچنین بابک مرادی و محمد رشید مظاهری هم دو بازیکنی هستند که به با نظر سرمربی در اردوی پیش از این مسابقه حضور نداشتند.

سیدحسین حسینی در مسابقه دربی به ترکیب بازگشت و مقابل پیکان هم دومین ملین شیت متوالی را ثبت کرد؛ او به احتمال فراوان انتخاب اول مجیدی برای بازی با سپاهان درون چارچوب دروازه خواهد بود.

در خط دفاعی برای بازی گذشته عارف آقاسی جانشین محمدحسین مرادمند شده بود که به نظر می‌رسد برای این بازی مرادمند به ترکیب اضافه می‌شود تا در کنار سیاوش یزدانی و محمد دانشگر قرار بگیرد.

در خط میانی به احتمال زیاد زبیرنیک نفس و سبحان خاقانی باعملکرد خوب در بازی گذشته مجددا در کنار مهدی مهدی پور، جعفر سلمانی و امیرحسین حسین زاده قرار خواهد گرفت.

با توجه به تمجید و رضایت فرهاد مجیدی از عملکرد رودی ژستد و کوین یامگا در بازی با پیکان به نظر می‌رسد این دو به احتمال زیاد برای بازی با سپاهان هم دو مهاجم اصلی آبی پوشان باشند.

بدین ترتیب ترکیب احتمالی استقلال برابر سپاهان به شرح زیر است: 

سیدحسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، محمد دانشگر، مهدی مهدی پور، جعفر سلمانی، امیرحسین حسین زاده، سبحان خاقانی، زبیر نیک نفس، رودی ژستد و کوین یامگا

گزارشگر دیدار استقلال و سپاهان مشخص شد

شهاب وهابی بعنوان گزارشگر بازی امروز استقلال و سپاهان در هفته دهم رقابت‌های لیگ انتخاب شد.

اظهارات شیخ دیاباته در یکی از برنامه‌های تلویزیونی در اواخر هفته گذشته همچنان مدیران پیشین این باشگاه را دچار چالش کرده است.

چه کسی در خانه دیاباته را شکسته بود؟

بعد از اینکه دیاباته ادعا کرد مسئولان استقلال در خانه وی را شکسته و وسایل وی را بیرون انداختند معاون و مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال به این ادعا واکنش نشان دادند.ناصر فریادشیران ضمن انتقاد از احمد سعادتمند گفت: زمان مدیریت سعادتمند وسایل دیاباته به بیرون ریخته شده  و این کار را هم صاحبخانه وی به دلیل پایان قراردادش انجام داده بود. در آن زمان این بازیکن در ایران حضور نداشت و به همین دلیل وسایل وی را بیرون ریختند. بعد از اینکه آپارتمان وی تحویل صاحبخانه شد مددی  برای این بازیکن خانه جدید اجاره کرد.وی افزود: آقایان مدعی هستند این اتفاقات در زمان مدیریت مددی و حضور ما در باشگاه رخ داده ولی واقعیت این نیست که گفته‌اند. ضمن آنکه اگر دیاباته هم این صحبت‌ها را کرده باید و قصدش تخریب ما بوده باید بداند سرمربی تیم او را نخواست. وقتی سرمربی او را نمی‌خواست مدیریت باشگاه باید چه کاری انجام می‌داد؟/ فارس

طرح باشگاه استقلال به بهانه تولد ناصر حجازی

سالروز تولد ناصر حجازی اسطوره باشگاه استقلال و رسانه رسمی این باشگاه این طرح را منتشر کرد.

طرح باشگاه استقلال به بهانه سالروز تولد ناصر حجازی

اخبار باشگاه پرسپولیس

2 بازیکن پرسپولیس دیدار با پیکان را از دست دادند

طبق اعلام یحیی گل‌محمدی در نشست خبری قبل از این مسابقه اعلام کرد مهدی ترابی و احسان پهلوان به دلیل مصدومیت نمی‌توانند مقابل پیکان به زمین بروند.

تجمع هواداران پرسپولیس مقابل وزارت ورزش

هواداران پرسپولیس مقابل وزارت ورزش تجمع کردند و خواستار مشخص شدن هرچه زودتر وضعیت مدیرعامل باشگاه شدند. مجید صدری سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس نیز برای دقایقی در این تجمع حاضر شد و به گفت‌و‌گو با هواداران پرداخت.سرپرست باشگاه پرسپولیس در شرایطی در بین هواداران این تیم حضور پیدا کرد که آنها علیه وی شعار داده و خواستار جدایی‌اش از این باشگاه شدند. 

افشاگری دروازه‌بان پرسپولیس درباره ادعای سرپرست باشگاه

 باشگاه پرسپولیس پس از قهر و خروج بوژیدار رادوشوویچ از ایران بابت عدم دریافت مطالبات مالی، بیانیه ای را صادر کرد. در این بیانیه آمده بود که دروازه‌بان کروات سرخ‌ها نسبت به قول و قرار با مجید صدری بد عهدی کرده است و پس از دریافت ۵۰ هزار یورو بابت طلب فصل گذشته، بدون اطلاع از ایران رفت تا قسط اول قرارداد فصل جاری را نگیرد.صحبت‌های سرپرست باشگاه پرسپولیس در این خصوص با واکنش تند رادوشوویچ در صفحه شخصی اش در اینستاگرام همراه شده است. رادو در این خصوص نوشت: «جناب آقای مدیرعامل / ‌سرپرست‬ ما به هم اصلاً دست ندادیم چراکه اصلاً شما در اون میتینگ نبودید! و همانطور مستحضرید یک روز قبل از میتینگ که من به ساختمان باشگاه آمدم شما در جلوی من و ایجنتم کفشهاتون رو درآوردید و تمیز می‌کردید!! من بغض کرده بودم و شما رو در روی من می‌خندیدید / ‌‬ برنده کسی است که در پایان می خندد.»

کری خوانی بازیکنان با باقری و گل محمدی

بازیکنان پرسپولیس آخرین تمرین پیش از بازی با تیم پیکان از هفته دهم مسابقات لیگ برتر را از ساعت 14:30 دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.سرخپوشان پیش از شروع تمرین در جلسه فنی حاضر شدند و کادر فنی نکات لازم برای این بازی را از طریق تصاویر ویدئویی به بازیکنان منتقل کرد.بازیکنان ابتدا زیر نظر مربی بدنساز، بدن‌ها را گرم کردند و سپس در قالب سه گروه به بازی مهیج آقا وسط روی آوردند.یحیی گل‌محمدی و کریم باقری در کنار بازیکنان، در گروه‌های مختلف به بازی پرداختند و کری خوانی بازیکنان با اعضای کادر فنی فضای جالب توجهی را به وجود آورده بود.در بخش بعدی تمرین، استارت‌های سرعتی در برنامه بود و مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند زیر نظر کادر فنی اجرا شد.تمرین امروز پرسپولیس یک ساعت به طول انجامید و بازیکنان در پایان، بدن‌ها را سرد کردند و راهی رختکن شدند.احسان پهلوان و مهدی ترابی نیز در بخش‌هایی از تمرینات گروهی شرکت کردند.بازیکنان بعد از یک وقفه و استراحت کوتاهی، راهی هتل محل اقامت خود شدند تا در اردوی شب قبل از بازی با تیم پیکان حاضر باشند.

دیدگاه تان را بنویسید