واکنش آرش برهانی به حضور غیر قانونی بازیکن گابنی گهر؛

آقایان عادت داشتند بازیکن جعلی بیاورند و کسی حرفی نزند!/ دوران دور زدن قانون به ‏سر رسید

آرش برهانی درباره اجرای قانون درباره بازیکن گابنی گفت‌: آقایان عادت داشتند بازیکن جعلی بیاورند و کسی حرفی نزند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ این روزها ماجرای بازیکن گابنی تیم گل گهر سیرجان، و محکومیت این باشگاه به دلیل غیر قانونی بودن حضور او، نقل محافل شده. موضوعی که باعث شد سه بازی گل گهر مقابل حریفانش سه بر صفر شود و این تیم هفت امتیاز از دست بدهد.

حالا آرش برهانی، مهاجم اسبق استقلال با بیان اینکه اجرای قانون به بعضی ها فشار آروده، ادعایی مطرح کرده که باید دید چه واکنش هایی به دنبال خواهد داشت.

برهانی گفت: اگر قرار بر اجرای عدالت بود باید خیلی قبل تر و زودتر از اینها در خیلی پرونده های دیگر اتفاق می‌افتاد. نمی‌خواهم اسم تیم خاصی را ببرم ولی همه اهالی فوتبال به یاد دارند که چه تیمی با جعل اسناد، یک بازیکن غیرقانونی را در تیمش بازی داد. اگر آن روزها قانون به شکل امروز اعمال می‌شد خیلی پیش از اینها استقلال باید به حقش می‌رسید. متاسفانه در پنج، شش سال گذشته شرایطی وجود داشت که عده‌ای به خودشان این اجازه را می دادند تا قانون را به راحتی دور بزنند. حتی خیلی وقت ها خودشان هم می دانستند که دروغ می گویند ولی به هر حال آنطور که هواداران و مسئولان استقلال انتظار داشتند کسی از حق واقعی استقلال و دیگر تیم ها دفاع نکرد.

وی ادامه داد:‌ ظاهراً در این پنج سال گذشته چون با برخی از تخلفات برخورد جدی نشده و کسی دنبال بررسی دقیق پرونده بازیکنان نرفته عده‌ای بدعادت شده اند و تصور می کنند قانون همان چیزی است که دوستانشان می گویند. به همین خاطر است که به عده ای فشار آمده و این شرایط را نمی توانند تحمل کنند. 

برهانی گفت:‌کاملا به یاد دارم در یک پرونده مشابه حتی خود مسئولان باشگاه هم اعتراف کردند که در اسناد مربوط به فلان بازیکن جعل کرده اند ولی به خاطر حمایت هایی که وجود داشت کسی کاری به کارشان نداشت و همیشه فکر می کنند وضعیت باید به آن شکل باشد.

آقایان عادت داشتند بازیکن جعلی بیاورند و کسی حرفی نزند!

دیدگاه تان را بنویسید