حرف های بازیکنان استقلال پس از پیروزی بر سپاهان

حسینی: حرف های مهمی دارم که به زودی آنها را می گویم/ یزدانی: سخت ترین بازی عمرم بود!

مهاجم استقلال گفت: 3 امتیاز حساس و شیرین مقابل سپاهان کسب کردیم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، ارسلان مطهری مهاجم استقلال پس از برتری یک بر صفر این تیم مقابل سپاهان گفت: بازی خوبی بود، سپاهان تیم قابل احترامی است و 3 امتیاز حساس و شیرین را بدست اوردیم، به این 3 امتیاز نیاز داشتیم و امیدوارم به همین روند خودمان ادامه دهیم.

وی درباره اینکه یک مهاجم لیگ برتری از مربی خود درخواست کرده که در نیمه دوم به میدان برود، آیا شما بودید چنین درخواستی داشتید، گفت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد، بین همه بازیکنان و مربیان صحبت هایی وجود دارد و این چیز خیلی خاصی نیست و می توان سوالات بهتری پرسید.

مهاجم استقلال درباره اینکه پیش بینی شما از آینده استقلال چیست؟ اظهار داشت: نمی دانم چه چیزی بگویم، امیدوار کردن یک چیزی است و حقیقت هم چیز دیگری، الان داریم خوب بازی می کنیم و باید تمام تمرکزمان را بگذاریم تا به روند خوبمان ادامه دهیم.

 یزدانی: بازی با سپاهان سخت‌ترین دیدار عمر من بود

 سیاوش یزدانی درباره برتری استقلال در بازی 6 امتیازی مقابل سپاهان و صعود این تیم به صدر جدول اظهار داشت: به هواداران‌مان تبریک می‌‌گویم زیرا بازی خوب و ارزشمندی را بردیم به تیم سپاهان هم تبریک می‌‌گویم. زیرا از لحاظ فنی و اخلاقی تیم واقعاً فوق‌العاده‌ای است.

وی ادامه داد: به بچه‌ها گفتم امروز سخت‌ترین بازی عمر من بود زیرا سپاهان خیلی روی ما فشار آورد خیلی خوشحالم توانستیم در چنین بازی سختی سربلند شویم.

مدافع تیم فوتبال استقلال در خصوص فریاد خود پس از سوت پایان مسابقه عنوان کرد: همه می‌دانند سپاهان را دوست دارم و به این تیم احترام می‌گذارم. آنها فوق‌العاده بودند اما این مسابقه 6 امتیازی و رقابت برای بالای جدول بود خیلی خوشحالم که توانستیم این دیدار سخت را ببریم.

یزدانی در خصوص اینکه آیا تیم استقلال می‌تواند صدرنشینی‌اش را حفظ کند، گفت: استقلال جزو مدعیان اصلی قهرمانی است و برای قهرمانی تلاش می‌کنیم اما شک نکنید سپاهان با تیم فوق‌العاده‌اش مدعی اصلی قهرمانی است. سپاهان کار را برای همه تیم‌ها سخت می‌کند ما هم تلاش می‌کنیم اما باید ببینیم خدا چه می‌خواهد.

مدافع تیم فوتبال استقلال در مورد اظهارنظر کارشناسان مبنی براینکه وی اکنون در آماده‌ترین حالت ممکن قرار دارد و به همین دلیل تا چه اندازه به ثابت بازی کردن برای تیم ملی فوتبال کشورمان امیدوار است، عنوان کرد: این نظر لطف است هر وقت بازی کردم سعی کردم بهترین عملکرد را داشته باشم اما بازی کردن در تیم ملی نظر سرمربی این تیم است. آیا اسکوچیچ می‌شنود که اکنون من چه می‌گویم؟ مربیگری سلیقه‌ای است و شاید اسکوچیچ زیاد علاقه‌ای به بازی دادن به من نداشته باشد. به مربی تیم ملی احترام می‌گذارم و تمام تلاش خود را می‌کنم.

حسینی: حرف های مهمی دارم که به زودی آنها را می گویم

 

 سید حسین حسینی درباره برتری یک بر استقلال مقابل سپاهان در هفته دهم لیگ برتر اظهار داشت: برد خوبی به دست آوردیم و این پیروزی را به هواداران خوب استقلال تبریک می‌گویم. نمی‌خواهم اینجا(میکسدزون ورزشگاه آزادی) صحبت کنم اما آمدم بگویم حرف‌های مهمی دارم که به زودی آنها را می‌‌‌گویم.وی در مورد هفتمین کلین شیت خود در این فصل برای استقلال توضیح داد: از مدافعان استقلال تشکر می‌کنم زیرا واقعا عالی کار کردند. دروازه‌بان تیم استقلال درخصوص فرا رسیدن سالروز تولد مرحوم ناصر حجازی گفت: ناصرخان اسطوره استقلال است و خدا را شکر توانستیم در این روز مهم این برد را به دست آوریم.حسینی درخصوص اینکه منظورش از مشکلات چیست، توضیح داد: مشکل نه اما گفتم درخصوص برخی موضوعات در هفته آینده صحبت می‌کنم.

دیدگاه تان را بنویسید