جی پلاس؛

آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس| اعلام حکم انضباطی بازیکن خاطی استقلال/ صدای خارجی های سرخ پوشان درآمد!

آخرین وضعیت پرونده شکایت دیاباته و میلیچ از استقلال مورد بررسی قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، آخرین اخبار امروز 20 آذر استقلال و پرسپولیس را در این گزارش بخوانید.

اخبار باشگاه پرسپولیس

محل دیدار سپاهان و پرسپولیس مشخص شد

با توجه به حکم کمیته انضباطی مبنی بر برگزاری دیدار‌های سپاهان و پرسپولیس در زمین بی طرف به مدت یک فصل، باشگاه اصفهانی با ارسال درخواستی به سازمان لیگ محل میزبانی از بازی رفت را مشخص کرد.بر اساس درخواست باشگاه سپاهان، ورزشگاه امام خمینی (س) شهر اراک به عنوان محل میزبانی از پرسپولیس اعلام شده است.دیدار دو تیم سپاهان و پرسپولیس روز چهارشنبه هشتم دی در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر برگزار می‌شود.

تمرین پرسپولیس تعطیل شد

تیم فوتبال پرسپولیس که در هفته نهم لیگ برتر مقابل هوادار با تساوی دو بر دو متوقف شد، روز گذشته در بازی دوستانه با شهدای رزکان البرز به برتری دو بر یک رسید. طبق برنامه کادرفنی  تمرین امروز سرخ پوشان تعطیل است و بازیکنان از فردا کار خود را برای بازی با پیکان در هفته دهم لیگ برتر آغاز خواهند کرد.وضعیت مهدی ترابی که در دیدار با شاگردان رضا عنایتی دچار مصدومیت شد، برای بازی با پیکان مبهم است و کادرپزشکی پرسپولیس در روزهای آتی نظر نهایی خود را درمورد حضور هافبک سرخ‌پوشان در این مسابقه اعلام خواهد کرد.همچنین سید جلال حسینی که در بازی تدارکاتی روز گذشته به زمین رفت پس از غیبت در چهار دیدار لیگ برتری پرسپولیس، شانس بالایی برای حضور در ترکیب تیمش مقابل تیم سید مجتبی حسینی دارد.شاگردان یحیی گل‌محمدی چهارشنبه در ورزشگاه دستگردی میهمان پیکان هستند.

مصدومان پرسپولیس به دیدار با پیکان می رسند

تیم پرسپولیس پس از تساوی مقابل هوادار در هفته نهم، روز چهارشنبه در چارچوب مسابقات هفته دهم لیگ برتر میهمان تیم پیکان تهران خواهد بود.  پیش از این مسابقه وضعیت امید عالیشاه، مهدی ترابی و کمال کامیابی نیا سه بازیکن این تیم به دلیل آسیب دیدگی نامشخص بود اما آنها مشکلی برای این مسابقه نخواهند داشت. با بررسی کادرپزشکی و تمریناتی که صورت گرفته این سه بازیکن برای شرکت در مسابقات هفته دهم مشکلی نخواهند داشت.

صدای بازیکنان خارجی پرسپولیس درآمد!

تیم فوتبال پرسپولیس مقابل هوادار به تساوی دو - دو در هفته نهم لیگ برتر فوتبال رسید تا ۱۶ امتیازی شده و با چند پله سقوط در رده ششم جدول قرار گیرد.سرخ پوشان پایتخت در حالی به تساوی رسیدند که بار دیگر خبری از حضور خریدهای تاجیکستانی در ترکیب نبود.وحدت هنانوف و منوچهر صفروف که ۱۷ آبان ماه با توافقی به مدت دو سال وارد تهران شدند به دلیل محرومیت این باشگاه از نقل و انتقالات هنوز نتوانستند بازی کنند.باشگاه پرسپولیس همچنان از پرداخت کامل مطالبات گابریل کالدرون و خواکین مربیان پیشین این تیم باز مانده است تا تاجیک‌ها که فعلاً با هیچ رسانه‌ای حاضر به گفتگو نشده اند از وضع موجود اعلام نا رضایتی کنند.مدیر برنامه‌های هنانوف و صفروف دلخوری خریدهای تاجیک یحیی را به گوش مجید صدری رسانده است تا سرپرست باشگاه پرسپولیس وعده‌ای دوباره درباره آنها بدهد. باشگاه پرسپولیس که عنوان کرده بود قسط سوم و نهایی را قبل از دربی پایتخت به حساب این مربی در سوئیس واریز می‌کند هنوز موفق به انجام این کار نشده است تا صدای صفروف و هنانوف بابت بازی نکردن در بیاید.این دو بازیکن با وجود اینکه در تمرینات حضور دارند اما به دلیل عدم ثبت قراردادهایشان جایی در تاکتیک‌های یحیی گل محمدی ندارند تا این مربی نیز نسبت به این موضوع ناراضی باشد و در نشست خبری قبل از ستاوی با هوادار نیز از انها به عنوان «توریست» ی اد کند.به نظر می‌رسد هنانوف و صفروف به طور قطع در دیدار چهارشنبه هفته جاری پرسپولیس با پیکان نیز غایب هستند و نمی‌توانند برای سرخ‌ها بازی کنند.

اخبار باشگاه استقلال

 آخرین وضعیت شکایت دیاباته و میلیچ از استقلال

شیخ دیاباته مهاجم مالیایی تیم فوتبال استقلال پس از جدایی از این تیم به دلیل دریافت نکردن مطالباتش به فیفا شکایت کرد. در این شکایت، دیاباته خواستار پرداخت سود تأخیر تأدیه بابت دیرکرد در پرداخت مطالباتش شده بود، ولی باشگاه استقلال با ارائه مستندات از حق خود دفاع کرد.این باشگاه درباره پرونده رأی فیفا برای پرداخت مطالبات فیفا نوشته بود: «شکایت 537 هزار دلاری دیاباته بابت مطالبات گذشته‌اش با پیگیری معاونت حقوقی باشگاه استقلال، در نهایت منجر به صدور حکم نهایی کمیته وضعیت فیفا به مبلغ 175 هزار دلار شد. فیفا برای پرداخت این پول به باشگاه استقلال 45 روز فرصت داده است».از فرصت 45 روزه باشگاه 19 روز باقی مانده است و باشگاه استقلال قصد دارد مطالبات 175 هزار دلاری این بازیکن را پرداخت کند. با توجه به اینکه، دیاباته شماره حساب کشور ترکیه را به مسئولان استقلال داده است، این باشگاه مشکلی برای انتقال پول نخواهد داشت.پرونده بعدی، شکایت هروویه میلیچ مدافع کروات پیشین استقلال است. این بازیکن نیز به مانند دیاباته خواهان دریافت سود تأخیر تأدیه بابت دیرکرد در پرداخت مطالباتش شده است. فیفا در نامه‌ای به باشگاه استقلال خواهان ارائه مستندات و دفاعیات خود شد. مسئولان استقلال در حال جمع‌آوری مستندات و دفاعیات خود هستند تا به مانند دیاباته از حق و حقوق باشگاه دفاع کنند. طبق پیگیری‌ها، در صورتی که استقلال بتواند به مانند پرونده دیاباته در پرونده میلیچ هم مستندات قوی‌تری ارائه کند، مبلغ مطالبات میلیچ خیلی زیاد نخواهد بود. این باشگاه جرایمی برای میلیچ در نظر گرفته بود که در بحث مستندات خود ارائه خواهد کرد.پرونده استراماچونی نیز همچنان در دادگاه ورزشی CAS در حال بررسی است و طبق اعلام دادگاه، قرار است رأی اولیه 10 ژانویه یعنی 21 دی ماه سال جای صادر شود.

غیبت ادامه دار کاپیتان در تمرین استقلال

تمرین استقلال در قالب دو گروه مجزا برگزار شد. در ابتدا گروهی از بازیکنان که در مصاف با پیکان بازی نکردند، به گرم کردن، پاسکاری ترکیبی و در ادامه فوتبال در نیمه زمین با نظارت کادرفنی مشغول شدند. پس از پایان تمرین این گروه از بازیکنان، بازیکنانی که مقابل پیکان به میدان رفته بودند به علاوه برخی دیگر از بازیکنان استقلال، زیر نظر کادرفنی به مرور یک تاکتیک تیمی مشغول شدند که فرهاد مجیدی شخصا نکات مد نظرش را به بازیکنان گوشزد کرد. بخش پایانی این تمرین را مرور ضربات ایستگاهی تشکیل داد. وریا غفوری تنها غایب این تمرین بود و آرش رضاوند در این جلسه تمرینی به صورت اختصاصی و زیر نظر کادر پزشکی کار کرد.

۵ درصد قرارداد هافبک استقلال کسر شد

جلسه کمیته انضباطی بابک مرادی هافبک تیم فوتبال استقلال امروز (شنبه) برگزار شد و در پایان و بر اساس رأی این کمیته، مرادی به کسر ۵ درصد از قرارداد خود محکوم شد.

تعلیق این حکم منوط به رضایت سرمربی تیم فوتبال استقلال خواهد بود.

دیدگاه تان را بنویسید