هفته نهم لیگ برتر؛

گل گهر صدرنشین شد؛ مس بالاتر از پرسپولیس نشست و آلومینیوم به رده سوم رسید+ جدول

در ادامه مسابقات هفته نهم لیگ برتر فوتبال در چهار مسابقه همزمان تیم‌های گل‌گهر، آلومینیوم اراک و مس رفسنجان مقابل حریفان به برتری رسیدند و ذوب آهن مقابل نفت مسجدسلیمان متوقف شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، 4 دیدار همزمان از هفته نهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 15  در اراک، مسجدسلیمان، مشهد و کرمان برگزار شد. گل‌گهر بعد از گلزنی پدیده بازگشت طلایی داشت و توانست به پیروزی برسد و به صدر جدول رسید. آلومینیوم اراک هم با یک برد خانگی به رده سوم جدول صعود کرد. مس با کسب چهارمین برد متوالی  در رده پنجم جدول قرار گرفت. استقلال و پرسپولیس در رده‌های چهارم و ششم جدول قرار گرفتند.

نتایج  این 4 مسابقه به شرح زیر است:

پدیده مشهد  یک - گل گهرسرجان 2

ابوالفضل عکاشه در دقیقه 60 برای پدیده، سعید صادقی در دقیقه 64 و رضا شکاری در دقیقه 70برای گل گهر گلزنی کردند.با این برد گل‌گهرسیرجان 19 امتیازی و  صدرنشین لیگ برتر شد. پدیده هم با این شکست همچنان بدون برد و با 2 امتیاز در قعر جدول قرار دارد. پدیده تنها تیم بدون برد لیگ است.

نفت مسجدسلیمان یک - ذوب آهن اصفهان یک 

 

جاسم کرار در دقیقه 37 برای نفت و محمد خدابنده لو در دقیقه 65 برای ذوب آهن گلزنی کرد.نفت مسجدسلیمان با این تساوی 7 امتیازی شد و در رده سیزدهم باقی ماند. ذوب آهن یازده امتیازی نهم است.

مس رفسنجان  3- تراکتور تبریز 2

گادوین منشا در دقیقه 33 پنالتی، مجید علیاری در دقیقه 6،  فراز امامعلی در دقیقه 83  برای مس ابوالفضل رزاق پور در دقیقه 66، محمد قنبریدر دقیقه 3+90 برای تراکتور گلزنی کردند.مس رفسنجان چهارمین برد متوالی این فصل خود را به دست آورد و با 17 امتیاز در رده پنجم جدول و بالاتر از  پرسپولیس ایستاد. تراکتور هم 8 امتیازی در جدول لیگ در رده دوازدهم باقی ماند. این دومین شکست متوالی تراکتور با سولدو مربی کروات است.

آلومینیوم اراک  یک - فجرشهید سپاسی صفر

 محمود قائد رحمتی دردقیقه 80 برای آلومینیوم اراک گلزنی کرد.آلومینیوم با این برد 19 امتیازی و در رده سوم جدول ایستاد. فجرشهیدسپاسی 9 امتیازی و یازدهم شد.

فولاد خوزستان یک - نساجی مازندران یک

در دیدار آخر امروز دو تیم فولاد خوزستان و نساجی مازندران در چارچوب هفته نهم لیگ برتر و در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.فولاد با این تساوی خانگی 13 امتیازی شد و جای پیکان را در پله هفتم جدول گرفت. شاگردان ساکت الهامی نیز دهمین امتیاز فصل را از اهواز دشت کردند تا تیم دهم جدول باشند.گل‌های این دیدار را  آیاندا پاتوسی در دقیقه 16برای فولاد خوزستان و حسن نجفی در دقیقه 49 برای نساجی به ثمر رساند.

IMG_20211210_200611_331

دیدگاه تان را بنویسید