توصیف امباپه درباره بازی کردن درکنار مسی

ستاره فرانسوی پاریس به تمجید از لئو مسی پرداخت و از بازی کردن در کنار او گفت.

لینک کوتاه کپی شد

 جی پلاس، شب گذشته در چارچوب هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال پاریس مقابل کلوب بروژ به برتری 4 بر یک رسید. در این بازی مسی و امباپه هر کدام 2 گل به ثمر رساندند و نمایشی عالی از خود به جا گذاشتند.

امباپه که به بهترین بازیکن زمین شناخته شد، پس از بازی در میکسدزون به تمجید از مسی پرداخت و گفت: بازی درست است تشریفاتی بود ولی ما می‌خواستیم در خانه مقابل طرفدارانمان به برد دست یابیم و نمایش خوبی به اجرا گذاریم. گل زدن در ابتدای یک بازی بسیار مهم است و این کاری بود که ما انجام دادیم و توانستیم گل‌های بعدی را به ثمر رسانیم. 

ستاره پاریس اظهار داشت: ما نمایش خوبی داشتیم. در نیمه دوم در برخی لحظات خوب نبودیم ولی هر چه زمان پیش رفت، بهتر و بهتر شدیم. باید در بازی‌های بعدی نمایش بهتری داشته باشیم و تا بازی بعدی لیگ قهرمانان اروپا که 2 ماه و نیم بعد است، پیشرفت کنیم. 

وی تصریح کرد: بازی کردن در کنار مسی خیلی ساده است. او بهترین بازیکن دنیاست. چند روز پیش توپ طلا را برد و امروز 2 گل هم زد و خیلی خوشحال شد. امیدوارم در ادامه به ما کمک کند.

امباپه در خصوص حریف احتمالی پاریس در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا گفت: نمی‌دانیم، باید ببینیم که چه قرعه‌ای نصیب ما می‌شود. هر تیمی باشد، برای برد مقابل این تیم حاضر خواهیم شد. 

 

دیدگاه تان را بنویسید