جی پلاس

این دربی بود یا شنبه بازار؟!

دربی 97 بیش از آن که یک بازی فوتبال باشد شبیه به شنبه بازار یا یک مسابقه تبلیغات بود.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران در روز نخست بازی جذابی را به خود دید اما آن دربی پایتخت نبود! در روزی که گل گهر در سیرجان صدرنشین را به چهارمیخ کشید؛ استقلال و پرسپولیس در بازی سرد و بی روح به تساوی بدون گل رسیدند.

صرف نظر از کیفیت فنی پایین این مسابقه آن چه که هواداران را آزار داد، به جنبه بصری بازی باز می گشت جایی که تعداد تبلیغات کنار زمین اعصاب بینندگان را خرد کرد.

درواقع بیراه نبود که مدت ها جنگ بر سر تصاحب تبلیغات محیطی وجود داشت و حالا به این قسمت فضای سکوها را هم اضافه کنیم که به لطف غیبت تماشاگران مکانی برای ارائه تبلیغات بیشتر شده است.

تعداد تبلیغات زیاد در کنار بی سلیقگی در طراحی و چیدمان آن، زشتی را چند برابر کرده؛ تبلیغاتی که به علاوه بُردهای کنار زمین باعث سرگیجه مخاطب می شوند.

در حین مسابقه محمدرضا احمدی گزارشگر دربی هم به این نکته هم اشاره کرد؛ البته او از عدم پرداخت حق پخش تلویزیونی از سوی صداوسیما و البته تبلیغات حین مسابقه به صورت زیرنویس از سوی شبکه سه چیزی نگفت!

بازی کسل کننده روز گذشته به همراه این تبلیغات که هیچ کدام به درد مخاطبان نمی خورد و حتی خلاقیت هم در ایجاد ارتباط به فوتبال نداشت، نمونه کامل بی برنامگی و کج سلیقگی مسئولان را نشان می دهد که فقط به فکر کسب درآمد هستند.

دیدگاه تان را بنویسید