به گزارش روز سه شنبه سازمان ورزش شهرداری تهران، این مسابقات با مشارکت سازمان ورزش و انجمن بازیهای الکترونیک ایران برای مخاطبان بازیهای موبایلی و مسابقات فوتبال مجازی fifa۲۰ و efootball ۲۰ برگزار می شود.

در این بخش از مسابقات نوروزی ورزش‌های الکترونیک که تا آخر اردیبهشت به صورت هفتگی برگزار می شود، در مجموع یک میلیارد ریال معادل صد میلیون تومان جوایز اهدا خواهد شد.

گفتنی است علاقه مندان و مخاطبان می توانند از طریق سایت رسمی مسابقات به آدرس eligo.ir در این مسابقات و بازی دلخواه خود شرکت کنند.

براین اساس نحوه برگزاری مسابقات، جدول و اعلام نتایج از طریق سایت رسمی مسابقات و برنامه تلویزیونی "ورزش تعطیل نیست" شبکه ورزش  اطلاع رسانی خواهد شد.

براین اساس این گزارش ثبت نام لیگ های بازی‌های الکترونیک شهر تهران از ۲۸ اسفندماه آغاز شد که علاقه مندان به صورت رایگان در این رقابت ها شرکت کردند که هدف از این رویداد ورزشی پویش در خانه ماندن برای کاهش بیماری کرونا است.

سازمان ورزش شهرداری تهران ۱۹۰ مجموعه ورزشی آبی و چند منظوره را در مناطق پایتخت در اختیار دارد که همزمان با شیوع بیماری کرونا فعالیت خود را تا اطلاع ثانوی تعطیل کرده است.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.