نشست خبری دربی ۹۷

کنایه عجیب فرهاد با عبارت فرگوسن های وطنی/ مجیدی هم بحث کرد؛ هم قهر!

همانطور که انتظار می‌رفت سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از دربی ۹۷ تنها به صحنه جنجالی بازی اشاره کرد که داور می‌توانست برای آبی‌پوشان پنالتی بگیرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، فرهاد مجیدی پس از دربی 97 در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: غیر از صحنه دقیقه 87 بازی صحبت دیگری ندارم. اگر فردا پیشکسوتان و رسانه‌ها و فرگوسن های وطنی نمی‌گویند فرار  رو به جلو، پنالتی ما دیده نشد. بازی قبل دو پنالتی ما را نگرفتند این بازی هم یک پنالتی را نگرفتند. اگر با فرهاد مجیدی مشکل دارند بگویند. هر زمان تیم من بد بازی کرده گفته‌ام که تیمم خوب نیست. نمی‌دانم داور در دو قدمی چگونه این صحنه را پنالتی نگرفت؟ من از 60 متری آن صحنه را دیدم. چگونه داور ندید؟

وی افزود: شما می‌گویید آن صحنه آفساید بوده، اما من خودم روی خط بودم و چون تلویزیون آن صحنه را از بالا گرفته فکر می‌کنید آفساید بود. من اگر حرف بزنم می‌گویند فرار رو به جلو کرد. 6 امتیاز را داوران از استقلال گرفته‌اند. الان ما باید صدر جدول باشیم. 

مجیدی تاکید کرد: مسئولان کشور جان مادرتان VAR را به فوتبال ایران بیاورید. چگونه باید حق یک تیم خورده شود؟ اگر به جز دقیقه 87 سوال دیگری ندارید من در خدمت‌تان هستم.

نشست خبری فرهاد مجیدی پس از دربی 97 در شرایطی برگزار شد که مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال و سرمربی این تیم تاکید داشتند داور پنالتی دقیقه 87 روی ژستد را اعلام نکرده است.

مجیدی که از این اتفاق ناراحت بود در طول نشست خبری بارها به نگرفتن این ضربه پنالتی به سود استقلال معترض شد و در نهایت وقتی واکنش خبرنگاران به این موضوع که قبل از صحنه پنالتی مدنظر وی دانشگر در آفساید قرار داشته خطاب به آنها گفت: اگر سوالی غیر از دقیقه 87 ندارید من از خدمت‌تان مرخص شوم.

سرمربی استقلال با بیان این جمله سالن را ترک کرد، اما مقابل در خروجی یکی از عکاسان خطاب به وی گفت: آقای مجیدی در دقیقه 87 آب و هوا چطور بود؟ که سرمربی استقلال با ناراحتی و در شرایطی که از سالن خارج شده بود خطاب به وی گفت: چیزی نشده بود، داور شما را خوشحال کرد.

.

 

دیدگاه تان را بنویسید