پیشکسوت فوتبال در گفت و گو با جی پلاس؛

روشن: گزینه های سرمربیگری استقلال خنده دار بود/ باید به فکری فرصت می دادند تا بفهمد به درد تیم نمی خورد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره وضعیت سرمربیگری آبی پوشان بعد از جدایی فکری توضیحاتی را بیان کرد.

لینک کوتاه کپی شد

حسن روشن پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت وگو با جی پلاس، درباره استعفای محمود فکری از هدایت آبی پوشان پایتخت  اظهار کرد:  به نظرم هم حضور و هم جدایی فکری با عجله صورت گرفت. من در جلسه ای با حضور وزیر ورزش برای سرمربیگری استقلال دعوت بودم که بعد از ظهر همان روز فکری به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد. من از همان اول گفتم که کار کردن در  تیم استقلال با تیم نساجی فرق می کند. 

او ادامه داد: به نظرم تیم استقلال با جدایی فکری ضعیف تر می شود و باتوجه به گزینه ها و شرایط جانشین او باید بازی های لیگ را با فکری ادامه می دادند شاید او می توانست استقلال را به موفقیت برساند. هرچند که کلا معتقدم که باید به فکری تا پایان فصل فرصت می دادند تا او بفهمد به درد استقلال نمی خورد. به هرحال مشکلات انتخاب مربی وجود دارد و با وجود اینکه از ابتدا موافق فکری نبودم اما او از باقی نفراتی که آمدند بهتر است.

روشن با بیان اینکه جدایی محمود فکری به نفع خودش شد،گفت: به نظرم جدایی از استقلال  به نفع فکری شد. همچنین اگر سرمربی جدید تیمش بازی ها را ببرد در نهایت می گوید من این کار را کردم اما اگر نتایج لازم بگیرد در آن صورت مدعی می شود که تیم را جمع نکرده است. 

پیشکسوت استقلال اظهار کرد: گزینه های سرمربیگری استقلال خنده دار بودند چون نکونام و قلعه نویی تیم داشتند و رسم مردانگی نبود که تیم خود را رها کنند. البته فکری هم با تیم نساجی قرارداد داشت و در نهایت هدایت استقلال را برعهده گرفت. مجیدی هم خودشان بیرون کردند و دوباره او سرمربی استقلال شد!

پیشکسوت استقلال درباره آینده این تیم گفت: زمانی که مددی مدیرعامل استقلال شد خیلی زود برای  درست کردن آکادمی و جمع کردن پیشکسوتان  دست به کار شد و وقتی آکادمی باشگاه استقلال را دیدم خیلی امیدوار شدم اما خیلی زود  این باشگاه به مشکل خورد. 

روشن درباره نقش مدیران در بی ثباتی مربیان بیان کرد: مدیریت استقلال فکری را به عنوان سرمربی انتخاب کرده بود و خیلی از افراد در همان ابتدای کار فکری می گفتند با این نتایج خوب اول می شویم و بعد از آن سکوت کردند. مدیران استقلال عجولانه تصمیم گرفتند و با فکری قطع همکاری کردند. اعضای هیات مدیره استقلال افراد خوبی هستند و در جلسه ای با بزرگان باشگاه، کمیته فنی تصمیمات بزرگی درباره سرمربی استقلال بگیرند. به نظرم ترس از هوادار باعث شد که فکری کنار برود. 

 

دیدگاه تان را بنویسید