جی پلاس؛

آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس| بازگشت یک مدافع به ترکیب اصلی استقلال/کمیته استیناف اعتراض پرسپولیسی‌ها را رد کرد

اخبار و اتفاقات باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز 29 تیر در قالب یک بسته خبری در این گزارش آمده است.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس،  آخرین اخبار امروز سه شنبه 29 تیر 1400 درباره باشگاه های پرسپولیس و استقلال را در ادامه می خوانید؛

اخبار باشگاه استقلال

بازگشت یک مدافع به ترکیب اصلی استقلال

از هفته بیست و هشتم رقابتهای لیگ برتر فوتبال، امشب تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه آزادی میزبان نفت مسجد سلیمان است. فرهاد مجیدی در حالی تیمش را آماده حضور در این مسابقه می‌کند که عارف غلامی را به دلیل مصدومیت در دربی از دست داد و میلیچ هم قبلاً از جمع آنها جدا شده بود؛ ضمن اینکه هنوز مشخص نیست محمدحسین مرادمند امشب برای آبی پوشان بازی می‌کند یا خیر.

محمد دانشگر مدافع میانی آبی پوشان در این فصل نسبت به فصل‌های گذشته کمتر فرصت حضور در ترکیب اصلی را پیدا کرده بود، یک بار دیگر به عنوان یکی از ۱۱ بازیکنی که قرار است بازی را آغاز کنند وارد میدان خواهد شد تا در کنار سیاوش یزدانی یکی از مدافعان تیمش باشد.

دانشگر آخرین بار در هفته بیست و پنجم و دیدار مقابل آلومینیوم در ترکیب ثابت آبی پوشان حضور پیدا کرد که در ابتدای نیمه دوم جای خود را به سیداحمد موسوی داد.

دانشگر در این فصل در ۲۱ بازی از ۲۷ بازی گذشته آبی پوشان در لیگ برتر به میدان رفته که ۱۳ بار آن در ترکیب ثابت حضور داشته است. وی تنها در یکی از دیدارهایی که در ترکیب ثابت بوده تعویض شده و در سایر مواردی که در ترکیب ثابت به میدان رفته تا پایان بازی در زمین بوده است. دانشگر در این فصل یک بار نیز موفق به گلزنی شده و ۲ پاس گل داده است.

 استقلال به دنبال نهصدمین گل لیگ برتری

آبی پوشان در حالی به مصاف نفت مسجد سلیمان می‌روند که جایگاه سومی آنها در جدول تثبیت شده اما نیم نگاهی به رده‌های بالاتر دارند. اما نفت مسجد سلیمان همچنان با خطر سقوط به لیگ یک مواجه است و آنها برای فرار از ورطه سقوط سخت به ۳ امتیاز این بازی نیاز دارند.

استقلالی‌ها در حالی امشب به میدان می‌روند که در صورت گلزنی به نفت مسجد سلیمان، اولین گل آنها نهصدمین گلشان در تاریخ رقابتهای لیگ برتر است.

تیم استقلال که در مجموع ادوار گذشته لیگ برتر تهاجمی‌ترین تیم است و بیشترین تعداد گل زده را در بین همه تیم‌هایی که در ۱۹ دوره گذشته رقابت‌ها حضور داشتند را به خود اختصاص داده، می‌تواند امشب گل شماره ۹۰۰ خود را به ثمر برساند و شاید این موضوع هم جالب توجه باشد که این گل به نام کدام بازیکن ثبت شود.

آبی پوشان در مجموع ۱۹ دوره گذشته این رقابت‌ها ۸۶۸ بار گلزنی کرده‌اند و در این فصل هم ۳۱ بار موفق به عبور دادن توپ از خط دروازه حریفان شده‌اند تا در مجموع ۸۹۹ بار در لیگ برتر گلزنی کرده باشند و اولین گلی که آنها در ادامه مسابقات به ثمر برسانند، گل شماره ۹۰۰ آنها خواهد بود.

 گفت گو با شاگردان مجیدی برای حل مشکلات مالی

پیش از عزیمت تیم فوتبال استقلال به ورزشگاه آزادی، اصغر ملکیان عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در محل اردوی این تیم حاضر شد و بعد از جلسه با فرهاد مجیدی سرمربی این تیم، دقایقی برای بازیکنان در خصوص مسائل مالی و مطالبات بازیکنان صحبت کرد.

او همچنین از تلاش‌های کادرفنی و بازیکنان در هفته‌های اخیر تشکر و برای آن‌ها در ادامه رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی آرزوی موفقیت کرد.

تیم فوتبال استقلال از ساعت 21:15 در ورزشگاه آزادی به مصاف نفت مسجد سلیمان می رود.

اخبار باشگاه پرسپولیس

بازیکنان میزبان اردو را ترک کردند؛ پرسپولیس - ماشین سازی در آستانه لغو!

قرار بود تا ساعت ۱۰:۳۰ امروز بخشی از قرارداد بازیکنان ماشین سازی پرداخت شود تا آنها با روحیه بیشتری به مصاف پرسپولیس بروند اما این اتفاق تا ساعت ۱۲:۳۰ رخ نداده تا بازیکنان خشمگین تیم تبریزی، اردو را ترک کنند.

به نظر می رسد که ۶ بازیکن تیم ماشین سازی اردو را ترک کردند و بقیه بازیکنان هم در لابی هتل حضور دارند و آماده ترک اردو هستند.

 

کمیته استیناف اعتراض پرسپولیسی‌ها را رد کرد

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس روز شنبه با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، با یک جلسه محرومیت قطعی و یک جلسه محرومیت تعلیقی مواجه شد.

پس از اعلام این حکم، باشگاه پرسپولیس نسبت به رأی کمیته انضباطی اعتراض کرد و قرار شد ظهر امروز (سه‌شنبه) جلسه رسیدگی به این اعتراض برگزار شود.

این جلسه برگزار شد و اعتراض باشگاه پرسپولیس به محرومیت گل‌محمدی مورد قبول واقع نشد.

بدین ترتیب سرمربی پرسپولیس قادر به حضور روی نیمکت سرخپوشان در دیدار امشب با ماشین‌سازی نخواهد بود.

دیدگاه تان را بنویسید