گزارش جی پلاس از هفته هشتم لیگ برتر؛ استقلال صفر- پرسپولیس صفر

دربی 97 هیچ نداشت؛ نه گل و نه هیجان!+ عکس/ نتایج و جدول

تیم های پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و این دیدار با نتیجه صفر -صفر به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، هفته هشتم لیگ برتر فوتبال از روز شنبه آغاز شد که در مهم ترین مسابقه استقلال به مصاف پرسپولیس رفت و این دیدار با نتیجه صفر - صفر به پایان رسید.

 

صحبت های یحیی بعد از دربی 97| گل محمدی: اشتباه داور جریان بازی را تغییر داد

 

54654

برنامه و نتایج هفته هشتم
تیم نتیجه نتیجه تیم تاریخ ساعت
گل گهر 4 2 سپاهان شنبه 13 آذر 15
هوادار 0 0 نفت مسجد سلیمان شنبه 13 آذر 15
صنعت نفت 0 0 پیکان شنبه 13 آذر 16
استقلال 0 0 پرسپولیس شنبه 13 آذر 16:15
نساجی     پدیده یکشنبه 14 آذر 15
ذوب آهن     مس یکشنبه 14 آذر 15
فجرسپاسی     فولاد یکشنبه 14 آذر 15
تراکتور     آلومینیوم یکشنبه 14 آذر 15

 

کنایه عجیب فرهاد با عبارت فرگوسن های وطنی/ مجیدی هم بحث کرد؛ هم قهر!

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، رضا آذری، کوین یامگا، امیرحسین حسین‌زاده و رودی ژستد.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، امید عالیشاه، فرشاد فرجی، علی نعمتی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، کمال کامیابی نیا، مهدی شیری، وحید امیری، عیسی آل کثیر و سعید آقایی.

استقلالی ها معترض به پنالتی گرفته نشده؛ پرسپولیسی ها معتقد به برتری مقابل حریف

گزارش بازی

استقلال در سه دقیقه ابتدایی توپ را در زمین پرسپولیس حفظ کرد و یک موقعیت هم روی دروازه لک ایجاد کرد اما نتوانست خطر جدی را روی دروازه سرخ پوشان ایجاد کند. پرسپولیس پس از چند دقیقه تحت فشار بودن حمله ای را روی دروازه استقلال پی ریزی کرد که ثمره اش یک ضربه کرنر بود و در برگشت توپ به مرکز زمین برگشت اما همچنان سرخ پوشان توپ و میدان را در اختیار داشتند. پس از دقایق ابتدایی که استقلال حملاتی را روی دروازه پرسپولیس پی ریزی کرد، از دقیقه ۶ به بعد سرخ پوشان بازی را در اختیار گرفتند و چند حمله را روی دروازه آبی ها طراحی کردند که البته خطرناک نبود. استقلال توسط رضا آذری موقعیتی را در قلب دفاع پرسپولیس ایجاد کرد و در شرایطی که حسین زاده پشت مدافع حریف صاحب توپ شده بود کمک داور اعلام آفساید کرد که این تصمیم مورد اعتراض فرهاد مجیدی قرار گرفت. کمال کامیابی نیا به دلیل خطا روی روزبه چشمی اولین کارت زرد این دیدار را از موعود بنیادی فر دریافت کرد. دو تیم که دقایق قبل را با عطش زیادی برای رسیدن به گل دنبال می کردند، آرام تر بازی را دنبال کردند و هر چند توپ در رفت و برگشت بود اما موقعیت خطرناکی روی دروازه ها ایجاد نشد. دقایق پایانی نیمه اول هم به رد و بدل شدن توپ های بی اثر در مرکز زمین و خطای بازیکنان روی یکدیگر گذشت و دو تیم نتوانستند موقعیت خطرناکی را روی دروازه ها ایجاد کنند.

گفت وگوی مهاجم ایرانی با مجله لیگ قهرمانان اروپا؛ از کودکی می خواستم مهدی طارمی باشم!

 

شروع نیمه دوم برعکس نیمه اول بود و این پرسپولیس بود که بازی را تهاجمی آغاز کرد و در دقیقه ۴۷ توسط وحیدی امیری صاحب یک موقعیت خوب شدند که ضربه سر این بازیکن با اختلاف اندکی از کنار تیر عمودی دروازه به بیرون رفت. یک ضد حمله خطرناک از پرسپولیس تا وحید امیری را در آستانه باز کردن دروازه استقلال قرار داد اما ضربه این بازیکن از داخل محوطه جریمه به بدن روزبه چشمی برخورد کرد تا بهترین موقعیت سرخپوشان از دست برود. در دقیقه ۵۵ بازیکنان پرسپولیس یک ضربه کرنر را به استقلال هدیه کردند که ارسال این ضربه جدی ترین موقعیت را برای آبی ها به وجود آورد و ضربه سر ژستد را حامد لک روی خط دروازه برگرداند تا مانع از باز شدن دروازه اش شود. در دقیقه ۶۲ حرکت وحید امیری یک موقعیت عالی دیگر برای پرسپولیس ایجاد کرد اما ضربه عرضی را حسین حسینی دفع کرد تا سرخ پوشان در آستانه رسیدن به گل ناکام بمانند. در دقایق میانی برخوردهای بازیکنان با یکدیگر حاشیه هایی را ایجاد کرد که مهمترین آن خطای روزبه چشمی روی امید عالیشاه بود که داور خطا تشخیص نداد تا اعتراض کادر فنی سرخ پوشان را به همراه داشته باشد و به خاطر ادامه اعتراض ها هم عالیشاه کارت زرد گرفت و هم یحیی گل محمدی. استقلال صاحب یکی از بهترین موقعیت های این دیدار در دقیقه 86 شد که توپ ارسالی از جناح راست عرض دروازه را طی کرد و بدون این که بازیکنی روی آن تاثیر بگذارد به بیرون رفت. در این صحنه بازیکنان و کادر فنی استقلال اعتقاد داشتند روی ژستد خطای پنالتی صورت گرفته است. در سومین دقیقه وقت اضافه استقلال صاحب یک ضربه کرنر شد که این ضربه را مهدی پور ارسال کرد اما ثمری برای آبی پوشان نداشت تا کار دو تیم با تساوی بدون گل به پایان برسد. پرسپولیس که با استفاده از فرصت شکست سپاهان می توانست سه امتیاز این دیدار را بگیرد و به صدر جدول برود با این تساوی در رده سوم و بعد از سپاهان و گل گهر قرار گرفت. استقلال هم با ۱۴ امتیاز در رده چهارم ایستاد.

 

دربی 97 اسنقلال پرسپولیس وحید امیری

دربی 97 استقلال پرسپولیس حسین حسینی

دربی 97 استقلال پرسپولیس حسین حسینی کمال کامیابی نیاز

دربی 97 استقلال پرسپولیس حامد لک

دربی 97 استقلال پرسپولیس کمال کامیابی نیا رودی ژستد

دربی 97 استقلال پرسپولیس امید عالیشاه

دربی 97 استقلال پرسپولیس حسین حسینی

دربی 97 استقلال پرسپولیس کوین یامگا

دربی 97 استقلال پرسپولیس امید عالیشاه وزبه چشمی

دربی 97 استقلال پرسپولیس کمال کامیابی نیا موعود بنیادی فر عیسی آل کثیر

دربی 97 استقلال پرسپولیس فرهاد مجیدی

دربی 97 استقلال پرسپولیس کمال کامیابی نیا سیاوش یزدانی

عیسی آل کثیر

استقلال - پرسپولیس - مهدی ترابی- سیاوش یزدانی

استقلال - پرسپولیس - کمال کامیابی نیا

پیروانی

استقلال -پرسپولیس

استقلال - پرسپولیس - سیاوش یزدانی

استقلال - پرسپولیس

استقلال - پرسپولیس

استقلال - پرسپولیس - عیسی آل کثیر

استقلال - پرسپولیس - مهدی عبدی

استقلال - پرسپولیس- امید عالیشاه

گل محمدی

استقلال - پرسپولیس

استقلال - پرسپولیس - مهدی ترابی- حامد لک

پرسپولیس

استقلال

گل گهر 4 - سپاهان 2

در یکی از این دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر تیم صدرنشین سپاهان اصفهان میهمان گل گهر سیرجان بود که این بازی با نتیجه ۴ بر ۲ به سود گل گهر تمام شد.در این بازی آرمین سهرابیان (۲)، مهدی تیکدری (۴۰ و ۵۴) و سعید صادقی (۸۸) برای گل گهر و دانیال اسماعیلی فر (۵۶ و ۹۲) برای سپاهان گلزنی کردند. تیم سپاهان در دقیقه ۳۲ این بازی صاحب یک ضربه پنالتی شد که شهریار مغانلو نتوانست این ضربه را به گل تبدیل کند.با این نتیجه، گل گهر ۱۶ امتیازی شد تا با تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان، جای پرسپولیس را در رده دوم جدول بگیرد. سپاهان هم که دومین باخت خود را در این فصل تجربه کرد، ۱۶ امتیازی باقی ماند.

هوادار صفر - نفت مسجد سلیمان صفر

در دیگر بازی امروز هوادار میزبان نفت مسجد سلیمان بود که این بازی با نتیجه تساوی بدون گل تمام شد. هوادار با این نتیجه ۵ امتیازی شد و نفت مسجد سلیمان هم با ۶ امتیاز یک رده بالاتر از هوادار قرار دارد.

صنعت نفت صفر - پیکان صفر

 صنعت نفت و پیکان امروز (شنبه) در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.با این نتیجه پیکان با ۱۲ امتیاز و صنعت نفت ۶ امتیاز در رده‌های ششم و سیزدهم جدول رده‌بندی قرار گرفتند.

دیدگاه تان را بنویسید