سلبریتی‌های پرسپولیسی و استقلالی طرفدار کدام بازیکن تیم رقیبند؟

به بهانه دربی سوال جالبی از بازیگران درباره پرسپولیس و استقلال پرسیدیم که در این گزارش می خوانید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، از بازیگران پرسپولیس و استقلال پرسیدیم که دوست داشتید کدام بازیکن حریف در تیم شما بازی می‌کرد؟

روزنامه خراسان نوشت ؛ چند بازیگر به این سوال پاسخ می‌دهند. 

کامبیز دیرباز(پرسپولیسی)   بدون شک ناصرخان حجازی

کامبیز دیرباز که پرسپولیسی بودنش برهیچ‌فردی پوشیده نیست و بارها و بارها با کری‌هایش با دیگر بازیگران سینمایی حاشیه‌ساز شده است در پاسخ به این سوال‌که دوست داشتید کدام بازیکن تیم حریف در تیم مورد علاقه شما توپ بزند، می‌گوید: «خب اگر بخواهم به عنوان یک پرسپولیسی به این سوال جالب و فانتزی شما پاسخ بدهم باید بگویم که همیشه استقلال، من را یاد ناصرخان حجازی می‌اندازد اما با تمام احترام، مرحوم ناصرخان حجازی در لباس آبی ناصر حجازی است. اصلا یکی از اتفاقاتی که اسطوره‌ها را به نظرم تبدیل به اسطوره می‌کند این است که برخلاف بعضی از بازیکن‌ها به تیم رقیب نرفتند. مثلا شما تصور کن که علی پروین را در تیم استقلال و در لباس آبی ببینید، نمی‌شود اما اگر بخواهم یک انتخاب داشته باشم بدون شک ناصرخان حجازی خواهد بود.» او درباره پیش بینی‌اش از بازی امروز می‌گوید: «امیدوارم باتوجه به شرایط جدول ،ما ببریم تا فاصله‌مان را با صدر کمتر کنیم. دربی است دیگر، شما بگو تمام بازی‌ها را بباز اما دربی را ببر».

سعید راد(پرسپولیسی)   حسن روشن اما الان از فوتبال لذت نمی‌برم

سعید راد که نوه‌اش یعنی آدام همتی هم در پرسپولیس بازی کرده، برخلاف رنگ آبی چشمانش از طرفداران پروپاقرص قرمزهاست. او درباره سوال ما حرف‌های جالبی دارد: «خب، راستش بازیکن‌های کنونی این دو تیم را زیاد نمی‌شناسم اما اگر بخواهم سراغ قدیمی‌ها بروم باید از حسن روشن و ناصرخان حجازی یاد کنم. اما راجع به شرایط و پیش بینی نتیجه هم باید بگویم که مانند هر طرفدار پرسپولیس دوست دارد تیم‌اش ببرد و من هم البته از این قاعده مستثنا نیستم ولی با این اوضاع و احوال فعلی  تیم‌ها که بیشتر در حاشیه هستند، راستش را بخواهید من زیاد از فوتبال لذت نمی‌برم. این دوتا تیم باید قوی و بی‌حاشیه باشند که فوتبال ایران رشد کند اما الان همیشه این تیم‌ها معترض هستند در حالی که هیچ‌جای دنیا این گونه نیست و خب این عصبانیت و اعتراض هم به جامعه منتقل می‌شود. امیدوارم این مسائل هرچه زودتر حل بشود. الان به عنوان مثال پرسپولیس، مدیرعامل ندارد و تیم منسجم نیست و استقلال هم همین‌طور، هرچند الان مدیریت این تیم مشخص شده و شرایط این تیم بهتر شده است. من فکر می‌کنم تا روحیه حرفه ای بودن  را در باشگاه به بازیکنان یاد ندهند که سر کوچک ترین مسائل به داوران اعتراض و قدرت‌نمایی نکنند، فایده ندارد».

خاطره حاتمی(استقلالی)  دوست داشتم دایی و باقری در استقلال بازی کنند

خاطره حاتمی هم از دیگر بازیگرهای طرفدار استقلال است. این بازیگر که با بازی در مجموعه تلویزیونی فقط به خاطر تو به شهرت رسید، در پاسخ به سوال ما می‌گوید: «این روزها درگیر کار و مشغله بازی کردن هستم و زیاد در جریان وضعیت   این روزهای این دو تیم‌ نیستم اما همیشه استقلالی بودم و هستم و خواهم بود پس همیشه دوست داشتم استقلال ببرد. اما راجع به سوال شما باید بگویم که بدون شک همیشه دوست داشتم از تیم پرسپولیس آقای علی دایی و کریم باقری در تیم محبوبم بازی کنند البته باید به این فهرست، خداداد عزیزی را هم اضافه کنم».

سارا منجزی‌پور(استقلالی)   کاش علی کریمی و بیرانوند را در لباس آبی می دیدم

این بازیگر جوان و خوش‌آتیه کشورمان که توسط محمدرضا شریفی‌نیا ،کشف و با سریال کلاه پهلوی معروف شد، از استقلالی‌های دو آتشه در بین بازیگران خانم کشورمان است. او که پیش‌بینی‌اش از نتیجه بازی امروز مساوی است، نظر جالبی دارد: «باید خدمت‌تان بگویم با این که این‌روزها دغدغه‌ام زیاد است اما به عنوان یک استقلالی باید بگویم که همیشه دوست داشته‌ام که آقای علی کریمی استقلالی بود و در این تیم بازی می‌کرد و اگر بخواهم از این بازیکن‌های نسبتا جدید هم نام ببرم، باید اضافه کنم که همیشه دوست داشتم دروازه بان سابق پرسپولیس آقا بیرانوند در تیم استقلال بازی می‌کرد». او درباره بازی هم می‌گوید: «راجع به پیش‌بینی بازی روز شنبه باید بگویم این بازی هم با توجه به شرایط که الان این دو تیم دارند، احساس می‌کنم مساوی می‌شود؛ چون الان این تیم‌ها خیلی قوی نیستند و دربی دیگر هیجان قبل را ندارد. من چیزی که همیشه دوست داشتم از فوتبال ببینم، سرعت و جنگیدن برای بردن است اما الان بیشتر دفاعی شده و تیم‌ها محافظه کار شده اند».

 

دیدگاه تان را بنویسید