غیبت بازیکنان کلیدی استقلال و پرسپولیس در دربی ۹۷

دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل مصدومیت نمی‌توانند این تیم را در دیدار برابر استقلال همراهی کنند. همچنین غفوری، رضاوند، مرادی و مظاهری از استقلال غیب هستند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی عصر روز شنبه در جریان هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف استقلال می‌رود که دو بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

سید جلال حسینی و احسان پهلوان که در دو بازی اخیر غایب بودند، در دیدار برابر استقلال هم نمی‌توانند پرسپولیس را همراهی کنند. البته کمال کامیابی‌نیا هم با مصدومیت روبه‌رو است و هنوز مشخص نیست به دربی ۹۷ می‌رسد یا خیر.

غیبت بازیکنان کلیدی استقلال در دربی

وریا غفوری که در تمرینات تیم استقلال بعد از دیدار با نفت آبادان شرکت نکرده بود امروز در محل تمرین آبی پوشان حاضر شد اما در برنامه های گروهی تیمش شرکت نکرد.

غفوری که از ناحیه دوقلوی پا دچار مصدومیت است امروز در برنامه تیمش حضور نداشت تا مجیدی نتواند برای دربی روی این بازیکن حساب کند. با این شرایط غفوری  به بازی با پرسپولیس نخواهد رسید.

همچنین آرش رضاوند که از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی جزئی است در تمرین امروز آبی پوشان حضور داشت ولی به نظر می رسد این بازیکن هم در بازی فردا در ترکیب تیمش حضور نخواهد داشت.

بابک مرادی که به دلیل مسائل انضباطی در تمرینات روزهای اخیر آبی پوشان حضور نداشت همچنان در تمرینات تیمش غایب است. 

رشید مظاهری هم مانند بازی‌های گذشته از فهرست استقلال خط خورد.  

 

دیدگاه تان را بنویسید