جی پلاس

بازداشت عضو جنجالی فدراسیون فوتبال بعد از جشن تولدش!

عضو فدراسیون فوتبال به علت فعالیت های اقتصادی شائبه دار خود دستگیر شد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ عضو فدراسیون فوتبال به علت فعالیت های شخصی و اقتصادی خود بازداشت شده است. 

او که از حدود دو هفته قبل به این سمت در فدراسیون فوتبال حاضر نشده، روز هشتم آذر و بعد از جشن تولد در شرکتش دستگیر شده است. چندین ماه قبل هم شایعاتی در ارتباط با دستگیری او به علت برخی از فعالیت های اقتصادی در خارج از حوزه فوتبال وجود داشت.

ف.ق (همسر عضو فدراسیون) مالک شرکت اقتصادی هم دستگیر شده‌ است. همسر او چندین ماه قبل به علت ناکامی تیم فوتبالش در صعود به لیگ دسته یک اظهارات تندی را علیه فدراسیون فوتبال مطرح کرده بود که منجر به محرومیت او شد.

این دو، مدیریت شبکه بازاریابی مرتبط با رمز ارز "کینگ مانی" را برعهده داشته اند که از چندین هفته قبل اعتراضاتی از سوی مردم در مقابل این شرکت صورت گرفته بود.  حتی طی هفته‌های گذشته گروهی از مالباختگان در مقابل فدراسیون فوتبال هم تحصن داشته‌اند.

 

به گزارش جی پلاس؛ پیشتر وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای که هفتم مهرماه 1400منتشر کرد از دستگیری باند فریبکاری که مردم را تشویق به خرید رمزارز مجعول "کینگ مانی" می کردند؛ خبر داده بود.

متن اطلاعیه وزارت اطلاعات در تاریخ مذکور به شرح زیر است:

" با اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه‎ الشریف) یکی از بزرگترین شبکه‌های سازمان‌یافته کلاهبرداری در سطح کشور شناسایی و مورد ضربه قرار گرفت. 

این باند با فریب افکار عمومی و تشویق افراد به خرید و سرمایه‌گذاری در رمز ارز مجعول " کینگ‌مانی"، مبالغ هنگفتی را از زیر مجموعه‌های خود کسب کرده و با ایجاد نوسانات ساختگی در قیمت رمز ارز ادعایی، اقدام به خرید و فروش آن کرده است.

در این عملیات اعضاء این باند با حکم مرجع قضایی دستگیر و به‌دلیل تعداد زیاد مالباختگان، پرونده آنان در سیر مراحل قضایی می‌باشد.

وزارت اطلاعات ضمن هشدار به سوداگران و کلاهبرداران حوزه‌ی رمز ارزها، به اطلاع مردم شریف ایران می‌رساند؛ به‌دلیل وجود مخاطرات سرمایه‌گذاری در این قبیل بازارها، توجه بیشتری نمایند. "

دیدگاه تان را بنویسید