جادوگری، رییس فدراسیون و وزیر ورزش را راهی مجلس کرد

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جمع بندی کمیته ورزش این کمیسیون درباره جادوگری در فوتبال از حضور عزیزی خادم رئیس فدارسیون فوتبال و توضیحات وی در این باره در روزهای آینده خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، غلامرضا منتظری نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به برنامه‌ریزی این کمیسیون به منظور حضور رئیس فدراسیون فوتبال و وزیر ورزش و جوانان برای پاسخگویی درباره جادوگری در فوتبال و همچنین خرید دستگاه VAR از یک شرکت وابسته به صهیونیست‌ها اظهار داشت:‌ قرار بود وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال برای پاسخ در این باره در کمیسیون فرهنگی مجلس حضور یابند و حتی این موضوع مصوبه کمیسیون فرهنگی را هم دارد.

وی افزود: مقرر شده کمیته ورزش کمیسیون فرهنگی مجلس این موضوع را بررسی کند و بعد از جمع‌بندی این کمیته وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال در کمیسیون فرهنگی حاضر شده و توضیحات لازم را ارائه دهد.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: کمیته ورزش کمیسیون فرهنگی مجلس هم‌اکنون در حال بررسی این موضوع است و گزارش آنها تاکنون نهایی نشده اما توضیحات وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال همچنان در دستور کار قرار دارد و بلافاصله بعد از جمع‌بندی گزارش کمیته ورزش به کمیسیون فرهنگی این افراد بایستی در کمیسیون حاضر شده و پاسخگو باشند.

 

دیدگاه تان را بنویسید