پاسخ وزیر ورزش به شائبه تبعیض میان پرسپولیس و استقلال

وزیر ورزش و جوانان، با بیان اینکه به هیچ وجه بین این دو تیم پرسپولیس و استقلال تبعیضی قائل نشده‌ام و از هر دو تیم حمایت می‌کنم از پیگیری رفع مشکل کالدرون و اتفاقاتی که در مورد بسته بودن پنجره‌ نقل و انتقال تیم وجود دارد، خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، حمید سجادی، در مورد اظهارنظر برخی مبنی براینکه وزیر ورزش و جوانان بین تیم‌های پرطرفدار پایتخت، پرسپولیس و استقلال تبعیض قائل می‌شود، گفت: بنده به هیچ وجه بین این دو تیم تبعیضی قائل نشده‌ام و از هر دو تیم حمایت می‌کنم و برای آنها به طور مساوی وقت می‌گذارم و در خدمتشان نیز هستم.

وی تصریح کرد: مردم از نحوه حمایت ما از این دو تیم اطلاع ندارند چرا که ما هر روز در رابطه با این اقدامات اطلاع‌رسانی نمی‌کنیم.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: بنده با هیات مدیره هر دو تیم در ارتباط هستم و آنها نیز کارشان را همچون ساعت انجام می‌دهند ضمن اینکه می‌توانید از هر دو عزیز هم سرپرست تیم پرسپولیس و هم مدیرعامل تیم استقلال بپرسید که آیا هر زمان که به حمایت وزارت ورزش و جوانان نیاز داشتند و برنامه‌ای مدنظرشان بود که باید در خدمتشان باشیم، این اتفاق افتاده است یا خیر.

وی یادآور شد: ما به وظیفه خود نسبت به آنچه در مورد حمایت از تیم‌های پرسپولیس و استقلال برعهده داریم، عمل کرده‌ایم، اما نمی‌توانیم در امور اجرایی آنها دخالت کنیم و به خود این اجازه را نمی‌دهیم، ولی از هر دو تیم حمایت کرده و کمکشان می‌کنیم و این وظیفه ما است و منتی هم نداریم.

سجادی اظهار کرد: هم‌اکنون رفع مشکل کالدرون و اتفاقاتی که در مورد بسته بودن پنجره‌ نقل و انتقال تیم وجود دارد، همه را حمایت می‌کنیم اما یکسری اقدامات نیاز به اطلاع‌رسانی ندارد و خودشان می‌دانند که ما داریم کارهایشان را انجام می‌دهیم.

وزیر ورزش و جوانان در پایان تاکید کرد: هواداران پرسپولیس و استقلال اصلا نگران نباشند چرا که ما به طور یکسان به وظایفمان برای هر دو تیم عمل می‌کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید