در گفت و گو با جی پلاس؛

اعلام دلیل خداحافظی دروازه بان ایران از تیم ملی/ پیمان حسینی ستاره ای که از کاراته به فوتبال ساحلی رسید!

دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت: دلایل مختلفی برای خداحافظی‌ام از تیم ملی دارم اول اینکه راه برای جوان ترها باز شود و بعد باوجود اینکه می‌دانستم می‌توانم به تیم کمک کنم آن طور که باید از من استفاده نشد.

لینک کوتاه کپی شد

پیمان حسینی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، در خصوص نایب قهرمانی در مسابقات جام بین قاره‌‌ای اظهار کرد: رقابت های بین قاره‌ای یکی از بهترین تورنمنت‌های ما است که با وجود اینکه دو سال به خاطر شرایط کرونا هیچ بازی انجام ندادیم اما نتیجه بسیار خوبی کسب کردیم.

 

ناگفته مربی تیم ملی از اختلاف کی روش و رحمتی: کارلوس منتظر عذرخواهی نشسته بود

 

پیمان حسینی

او در مورد مصدومیت خود گفت: مصدومیتم بهتر شده؛ هر زمان مربی از من بازی می‌خواست بازی می‌کردم و مسلما بیشترین و بالاترین توانم را برای موفقیت تیم ملی به کار گرفتم. به هر حال تصمیم سرمربی است و همیشه مصلحت تیم مهم است.

 

جی پلاس: واکنش مهدی طارمی به عدم پاسخگویی به تماس باقری: به خدا شماره آقا کریم را نداشتم

 

ملی پوش با سابقه فوتبال ساحلی ایران در خصوص خداحافظی از تیم ملی تصریح کرد: دلایل مختلفی برای خداحافظی داشتم از جمله اینکه راه برای جوان ترها باز شود. علت دوم؛ علی رغم اینکه می‌دانستم می‌توانم به تیم کمک کنم اما آن طور که باید از من استفاده نشد. با این حال در تیم‌های بزرگ دنیا حتما بازی می‌کنم البته هنوز تصمیم نگرفتم تا چه سالی ولی تا جایی که آمادگی بدنی‌ام اجازه بدهد بازی خواهم کرد. از تمام کسانی که در این سال‌ها حمایتم کردند تشکر می‌کنم و امیدوارم همه راضی باشند چون سال‌ها با وجود مشکلات و مصدومیت‌ها به عشق مردم کشورم بازی کردم.

پیمان حسینی

حسینی در پاسخ به این سوال که چه اتفاقی موجب حضورش در فوتبال ساحلی شد گفت: من ورزش را با کاراته شروع کردم و بعد مسیرم به فوتبال ساحلی رسید. خدا را شکر در این چند سال به هر آنچه که آرزو داشتم رسیدم و از عملکردم راضی بودم. همیشه سعی کردم تمام خصوصیات یک دروازه‌ بان ایده آل را داشته باشم چه در توپ گیری و چه در پنالتی که به نظرم مهم ترین فاکتور است.

 

جی پلاس: با تایید باقری؛ طارمی از اردوی بعدی در تیم ملی/ مهاجم پورتو جواب تلفن اسکوچیچ و کریم آقا را نداد!

 

دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در پایان صحبت‌های خود درباره مشکلات این رشته تصریح کرد: نبودن لیگ پویا متاسفانه یکی از مشکلات مهم ما است و این موضوع باعث شده شرایط کمی سخت شود چون هرچقدر کیفیت لیگ بالا باشد کمک بیشتری به تیم ملی خواهد شد.   

 

نوله، فدرر یا نادال؛ چه کسی بهترین تنیسور تاریخ است؟

 

 

دیدگاه تان را بنویسید