در گفت و گو با جی پلاس؛

روایت طلایی کشتی ایران از قهرمانی جهان با پای مصدوم/میرزازاده: نمی توانستم برای فینال کفش بپوشم!

ملی پوش کشتی فرنگی ایران می‌گوید به جوان‌هایی که می‌خواهند وارد کشتی شوند پیشنهاد می‌کنم ابتدا ارزیابی کنند که توان حضور در این رشته را در را دارند یانه؛ چون ورزش سختی است و ممارست زیادی می‌خواهد.

لینک کوتاه کپی شد

امین میرزازاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، در خصوص کسب مدال طلا رقابت‌های کشتی فرنگی زیر 23 سال قهرمانی جهان اظهار کرد: این دوره از مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود و تمام عنوان‌ دارها حضور داشتند که من پنج کشتی گرفتم و در کشتی دوم از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی شدم. وضعیت به گونه‌ای بود که در هر مسابقه بدتر می‌شدم به طوری که برای فینال از شب تا صبح روی پاهایم یخ گذاشتم تا ورم پایم کم شود وبتوانم کفش بپوشم و مسابقه بدهم.

او در مورد نحوه علاقمند شدن و شروع کشتی تصریح کرد: در شهر ما یک سری مسابقات برگزار شده بود که من هم برای تماشا رفتم و علاقمند شدم البته در میان اقوام هم کشتی گیر داشتیم که این موضوع باعث شد به صورت حرفه‌ای ورزش کنم. به جوان‌هایی که می‌خواهند وارد کشتی شوند پیشنهاد می‌کنم اول از همه  توان حضور در این رشته را در وجودشان ببینند و بعد وارد شوند؛ چون ورزش بسیار سختی است و ممارست زیادی می‌خواهد.

امین میرزازاده در کشتی فرنگی المپیک

ملی پوش المپیکی کشتی فرنگی ایران همچنین با اشاره به عملکرد خود در توکیو تصریح کرد: به هر حال المپیک توکیو شرایط خاصی برای من داشت و مقام پنجم را کسب کردم اما تمام تلاشم را می‌کنم با بهبود فاکتورهای مدنظر در المپیک بعدی به مدال برسم.

امین میرزازاده در پایان صحبت‌های خود گفت: در حال حاضر برای مسابقات لیگ با هیچ تیمی قرارداد نبستم و می‌خواهم از این فرصت استراحتی که دارم استفاده کنم تا آسیب دیدگی‌ام با ریکاوری و درمان برطرف شود و بتوانم برای ادامه مسیر موفق باشم. برنامه خاصی هم برای تیم ملی از طرف فدراسیون و کادر فنی هنوز اعلام نشده بنابراین گوش به فرمان هستیم و هر زمان که بگویند با افتخار کشتی خواهیم گرفت.

امین میرزازاده کشتی فرنگی المپیک رسول جزینی

 

 

دیدگاه تان را بنویسید