جی پلاس؛

آخرین اخبار پرسپولیس و استقلال| سرخ پوشان منتظر صدور ویزای 2 بازیکن تاجیکستانی/ پاداش 20 میلیونی از چنگ آبی ها پرید

باشگاه پرسپولیس در روزهای اخیر مذاکراتی برای جذب دو بازیکن زیر 23 سال تاجیکستانی تیم استقلال این کشور انجام داده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ آخرین اخبار امروز شنبه 15 آبان 1400 درباره باشگاه های پرسپولیس و استقلال را در ادامه می خوانید.

اخبار باشگاه پرسپولیس

پرسپولیس منتظر صدور ویزای 2 بازیکن تاجیکستانی

باشگاه پرسپولیس در روزهای اخیر مذاکراتی برای جذب دو بازیکن زیر 23 سال تاجیکستانی تیم استقلال این کشور انجام داده است.وحدت هنانوف، دفاع راست 21 ساله و منوچهر صفروف، وینگر 20 ساله تاجیکستانی این دو بازیکن هستند که مدیران پرسپولیس مذاکراتی برای جذب آنها انجام داده‌اند. سرخ‌پوشان برای دریافت ویزای این دو بازیکن هم اقداماتی انجام داده‌اند و پس از صادر شدن ویزا، آنها برای انجام مذاکرات نهایی به کشورمان سفر می‌کنند تا در صورت به توافق رسیدن قراردادشان با پرسپولیس امضاء شود.

14000815000246_Test_NewPhotoFree

14000815000244_Test_NewPhotoFree

اخبار باشگاه استقلال

جدایی عضو هیات مدیره از استقلال

مجتبی عبداللهی عضو هیات مدیره آبی ها که مدت زیادی از حضورش در این باشگاه نمی گذرد، تصمیم گرفت کنار بکشد. او با دلخوری این باشگاه را ترک کرده است. عبداللهی ظاهرا نسبت به بعضی از تصمیمات در باشگاه گلایه داشت و به همین دلیل تصمیم گرفت کناره گیری کند.

پاداش 20 میلیونی از دست استقلالی ها پرید

تیم فوتبال استقلال شب گذشته در دقیقه 5+90 با دریافت گل بازی مقابل شاگردان علی اصغر کلانتری را با تساوی به پایان رساند.طبق برنامه قرار بود استقلالی ها در صورت پیروزی خارج از خانه مقابل فجر هر کدام 20 میلیون تومان پاداش دریافت کنند اما با تساوی ثانیه های آخر این پاداش از چنگ آبی پوشان پرید.اعضای استقلال بابت پیروزی هفته سوم مقابل تراکتور 10 میلیون تومان پاداش دریافت کردند.

عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال انتخاب شد

باشگاه استقلال به دلیل قانون ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل، از حضور و خدمات مجتبی عبدالهی محروم شد.جانشین ایشان، سیدحجت کریمی از افراد پرسابقه در ورزش و امور اقتصادی کشور هستند که سرپرستی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران را در کارنامه خود دارد و از کارآفرینان اقتصادی است.

اطلاعیه استقلال درباره وریا غفوری

 

متاسفانه دیروز تصاویری از سخنان یک شخص در فضای مجازی منتشر شد که طی آن مشارالیه به آقای وریا غفوری کاپیتان و بازیکن تیم فوتبال استقلال ایران توهین نموده است . باشگاه استقلال ایران ضمن محکوم کردن اینگونه سخنان و رفتار تفرقه افکنانه که در تضاد کامل با رهنمودهای مقام معظم رهبری و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران می باشد در اسرع وقت اقدام به تنظیم شکوائیه و ثبت شکایت کیفری در مرجع صالح قضایی می نماید و این را وظیفه ذاتی خود در دفاع از کرامت مذاهب و اقوام ایران اسلامی می داند.

 

دیدگاه تان را بنویسید