جی پلاس؛

آخرین اخبار پرسپولیس و استقلال| حمله هواداران سرخ پوش به صفحه اینستاگرام مربی طلبکار!/ فرهاد مجیدی نام ۵ بازیکن را خط زد

هافبک ملی پوش پرسپولیس بر خلاف فصول گذشته روند نزولی در ترکیب این تیم داشته تا باعث نگرانی کادرفنی و هواداران سرخپوش شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ آخرین اخبار امروز پنج شنبه 13 آبان 1400 درباره باشگاه های پرسپولیس و استقلال را در ادامه می خوانید.

اخبار باشگاه پرسپولیس

افت عجیب بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس

مهدی ترابی هافبک ملی پوش پرسپولیس که عملکرد خیره کننده او در نیم فصل دوم گذشته و همچنین سال‌های پیش از آن باعث شده بود تا یکی از موفق‌ترین بازیکنان این تیم لقب بگیرد، با این حال عملکرد ترابی در بازی‌های ابتدایی لیگ برتر باعث انتقاد از او توسط پیشکسوتان پرسپولیس و کارشناسان فوتبال شد.

ترابی که معمولاً هر هفته برای پرسپولیس گلزنی می‌کرد یا پاس گل می‌داد در سه هفته گذشته رقابت‌های لیگ برتر تنها روی یک گل تأثیرگذاری داشت.بازیکن خلاق و سرعتی پرسپولیس در این سه دیدار نتوانست جزو سه بازیکن برتر تیمش باشد تا بازیکنان حریف کار سختی برای مهار او نداشته باشند. ترابی در دیدار با آلومینیوم اراک سه بار توانست برای پرسپولیس طراحی حمله داشته باشد و دو بار هم به سمت چارچوب حریف شوتزنی کند.

حمله هواداران پرسپولیس به صفحه اینستاگرام مربی طلبکار!

مجید صدری سرانجام اعلام کرد که سرخپوشان پایتخت مراحل پرداخت پول گابریل کالدرون را آغاز کرده‌اند و تسویه حساب با این سرمربی آرژانتینی انجام خواهد شد. با این همه وقتی چند روز قبل کالدرون در صفحه اینستاگراامش تولد پسرش را تبریک گفت و برای او آرزوی موفقیت کرد، تعدادی از هواداران پرپسولیس با هجوم به صفحه این مربی آرژانتین از او تقاضا می کردند با اعلام شماره حساب بانکی اش، روند پرداخت پول را تسریع کند و باعث دردسر برای باشگاه پرسپولیس نشود.

اخبار باشگاه استقلال

غیبت دروازه‌بان آبی‌ها در سفر به شیراز

آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال قبل از سفر به شیراز از ساعت 14 در ورزشگاه آرارات تهران برگزار شد.جعفر سلمانی که طی دو روز گذشته به دلیل سرماخوردگی در تمرینات حضور نداشت، امروز پا به پای سایر بازیکنان تمرین کرد.سیاوش یزدانی که در بازی گذشته دچار مصدومیت شده است، در تمرین امروز حضور پیدا کرد و در برنامه‌های گروهی آبی‌پوشان حضور داشت.علیرضا رضایی که به دلیل سرماخوردگی چند روزی است در تمرینات استقلال شرکت نمی‌کند، امروز هم در محل تمرین آبی‌پوشان حضور پیدا نکرد و وی غایب دیدار مقابل فجر شهید سپاسی خواهد بود.تمرین امروز آبی‌پوشان 70 دقیقه طول کشید و بازیکنان بعد از صرف ناهار با پرواز اختصاصی راهی شیراز خواهند شد.دیدار تیم‌های استقلال و فجر سپاسی فردا در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار می‌شود.

باشگاه استقلال رستوران دار شد

طبق توافقات نهایی میان باشگاه استقلال با یک مجموعه، آبی پوشان دارای رستوران‌های زنجیره‌ای شدند.استقلالی‌ها رستوران دار شده اند تا از این راه بتوانند در آمد زایی داشته باشند.این توافقات دیشب میان باشگاه استقلال و این مجموعه نهایی شده است./ باشگاه خبرنگاران جوان

فرهاد مجیدی نام ۵ بازیکن استقلال را خط زد

تیم فوتبال استقلال در حالی فردا در هفته چهارم لیگ برتر به مصاف فجرسپاسی شیراز خواهد رفت که با تصمیم فرهاد مجیدی، نام 5 بازیکن از لیست آبی‌پوشان خط خورد. آرمان رمضانی، متین کریم‌زاده، محمدرضا آزادی، فردین رابط و محمدجواد به‌آفرین پنج بازیکنی هستند که استقلال را در سفر به شیراز همراهی نخواهند کرد. علیرضا رضایی، گلر استقلال به دلیل سرماخوردگی در این سفر غایب خواهد بود.

اعتراض استقلالی ها به سازمان لیگ

محمد نوری فر در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و فجر سپاسی شیراز گفت: به شدت وضعیت نظم و انضباط مقابل هتل نگران کننده بود. امشب نزدیک بود یک فاجعه رقم بخورد. در این شرایط کرونا، سازمان لیگ این همه روی پروتکل ها تاکید کرده اما تنها چیزی که برای جمعیت مهم نبود، این است که استقلال قرار است فردا به میدان برود.مدیر رسانه ای باشگاه استقلال یادآور شد: نه اتوبوس می توانست جلو برود و نه می توانست برگردد. بیش از یک ساعت اعضای تیم در اتوبوس حضور داشتند. مسلما آنهایی که مقابل هتل بودند عاشقان استقلال بودند اما امشب به وجدان خود رجوع کنند که این اتفاق چقدر می تواند به یک تیم لطمه بزند.نوری فر گفت: در این وضعیت شرایط خیلی ناراحت کننده بود. با ناظر بازی تماس گرفتم که گفتند شما باید یک هتل دیگر را انتخاب می کردید. وقتی تیمی مثل استقلال بعد از 8 سال به شیراز می آید، قابل پیش بینی بود نیروی انتظامی بیشتری باید مقابل هتل حضور پیدا می کرد. متاسفانه این اتفاق رخ نداد و مراتب اعتراضمان را به سازمان لیگ و برگزار کنندگان مسابقات اعلام می کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید