گزارش جی پلاس

حاشیه در دوومیدانی ایران؛ واکنش رئیس فدراسیون به درگیری لفظی با مجید کیهانی!

مجید کیهانی رئیس سابق فدراسیون دوومیدانی برخورد عجیبی با هاشم صیامی رئیس فعلی فدراسیون داشت که باعث ایجاد حاشیه در این رشته شده است.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، چهار سال دوره ریاست مجید کیهانی در فدراسیون دوومیدانی پر از حواشی  مختلف و فراز و نشیب بود و با پایان دوره ریاست او و رد صلاحیت شدنش برای حضور در مجمع انتخاباتی هاشم صیامی دبیر پیشین فدراسیون دوومیدانی با رای اعضا مجمع برای چهار سال سکان هدایت این فدراسیون را عهده دار شد.

حواشی عجیبی در ماه های گذشته درباره کیهانی و صیامی به وجود آمد و حالا در جدیدترین اتفاق این دو با یکدیگر درگیری لفظی داشتند!

سه شنبه 11 آبان آیین رونمایی از دستاوردهای حاصل از طرح‌های تاریخ شفاهی ایران در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد که هاشم صیامی رئیس فدراسیون دوومیدانی نیز حضور داشت اما این جلسه بی دغدغه و آرام به پایان نرسید.

مجید کیهانی درگیری با هاشم صیامی داشت و به نظر می رسد رابطه این به مانند گذشته نیست!

هاشم صیامی رئیس فدراسیون دوومیدانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، در این باره اظهار کرد: اتفاقی افتاد که خیلی ناراحت شدم و دوست ندارم زیاد وارد آن موضوع شوم؛ یک مقدار از شور به در آمد اما همه چیز را به خدا واگذار کردم.

او در پایان صحبت‌های خود تصریح کرد: این بحث‌ها بالاخره پیش می‌آید ولی به خاطر حرمت ورزش صلاح نیست که واردش شویم چون ورزش جایگاه بزرگی دارد و کسی که یک مسئولیتی را می‌پذیرد باید فقط برای پیشرفت ورزش کار کند. من هم به خدا واگذار کردم و امیدوارم اتفاقات خوبی برای دوومیدانی ایران که لیاقت و شایستگی بالایی دارد رخ دهد.       

خبرنگار جی پلاس برای پیگیری این موضوع با مجید کیهانی تماس گرفت اما هنوز موفق به گفت وگو با او نشده است.

دیدگاه تان را بنویسید