میلاد سیار در گفت وگو با جی پلاس؛

دونده 110 متر بامانع ایران: امیدوارم دوومیدانی به روزهای اوج برگرد/ فقط روسای هیات ها از کیهانی راضی بودند

دونده 110 متر با مانع ایران گفت: امیدوارم با تغییراتی که در تشکیلات مدیریتی دوومیدانی رخ داده، این رشته ورزشی دوباره به روزهای اوج خودش بازگردد.

لینک کوتاه کپی شد

میلاد سیار دونده 110 متر با مانع ایران در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس در خصوص شرایط خود اظهار کرد: من یکی دوبار خودم را برای مسابقات آماده کردم اما به خاطر کرونا به تعویق افتاد و به همین دلیل بدنم افت پیدا کرد؛ الان هم ترجیحا مسابقه‌ای شرکت نمی‌کنم مگر اینکه لیگ برگزار شود. کرونا تمام برنامه‌های رکوردی ما را بر هم زد. من چندیدن بار به پیک آمادگی رسیدم اما به دلیل شیوع کرونا که مسابقات به تاخیر افتاد و نتوانستم آمادگی‌ام را حفظ کنم. در فصل بدنسازی خودم را آماده کردم و دوباره از آن خارج شدم؛ وقتی هم که بدن چند بار به پیک برسد و خارج شود دیگر کشش و توانایی قبل را ندارد.

او در پاسخ به این سوال که برای رقابت‌های لیگ با تیمی به توافق رسیده یا نه گفت: پیشنهاد که داشتم اما به احتمال زیاد با باشگاه سپاهان قراداد ببندم. اگر تیمشان کامل شود و تمایل داشته باشند با سپاهان در لیگ شرکت می‌کنم. با چند نفر از دوومیدانی کاران صحبت کردم و با توجه به این که اکثر ملی پوشان به سپاهان رفته‌اند اگر شرایط مهیا شود من هم به این تیم می‌پیوندم.

سیار با اشاره به مشکلات دوومیدانی در زمان مدیریت مجید کیهانی اظهار کرد: زمان ریاست مجید کیهانی بیشتر رئیس هیات‌ها راضی بودند به خاطر این که شاید منافع خاصی داشتند اما ورزشکاران اصلا از عملکرد رئیس فدراسیون راضی نبودند و اگر ما صحبتی می‌کردیم بی توجهی می‌کرد. یادم هست یک بار من و رضا قاسمی با یک شبکه تلوزیونی مصاحبه می‌کردیم و کیهانی به بینندگان گفت به حرف‌ها و استناد ورزشکاران توجهی نکنند در صورتی که نیروی انسانی فدراسیون همین ورزشکاران هستند. در آن چهار سال دوومیدانی کاران معترض بودند اما ریاست فدراسیون توجهی نمی‌کرد و فقط به فکر حمایت از هیات‌ها برای ماندن در پست ریاست بود.

او در ادامه گفت: زمانی که جابجایی شد و ایرج عرب و مهدی مبینی سرپرست فدراسیون شدند آرامش به دوومیدانی بازگشت و الان هم که رئیس پیشین رد صلاحیت شده به خاطر اعتراض ورزشکاران و سازمان بازرسی به این موضوع ورود پیدا کرده است. با توجه به وضعیتی که الان هست و حاشیه‌هایی که در انتخابات قبلی ایجاد شد این اعتراضاتی که ورزشکاران می‌کنند از سر دلسوزی است و قاعدتا کیهانی تنها برای جایگاه خودش خواهد آمد نه به خاطر دلسوزی برای ورزش.

دونده 110 متر با مانع ایران در پایان صحبت‌های خود گفت: امیدوارم هر کسی که به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب می‌شود دوومیدانی را به روزهای خوب برگرداند. در زمان ریاست قبلی هیچ اردوی خاصی برگزار نمی‌شد و بی کیفیت ترین غذاها برای ما بود. کیهانی فقط دلخوش به اسپانسر بود و خیال می‌کرد کار خیلی بزرگی انجام داده است. نگاه کنید والیبال، فوتبال و خیلی از رشته‌های دیگر چه اسپانسرهای خوبی دارند ولی متاسفانه در دوومیدانی اینطور نیست و ما امیدواریم این رشته به روزهای خوب خود برگردد. هر کس که رئیس فدراسیون می‌شود ورزشکاران و ملی پوشان هم دوره ما را دوباره دور هم جمع کند که بتوانیم به آرامش برسیم و برای ایران عزیزمان افتخار آفرینی کنیم.  

 

دیدگاه تان را بنویسید