جی پلاس؛

آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس| از اولین حضور بازیکن فرانسوی در تمرین آبی ها تا چالش جدید برای پرداخت قراردادها

کوین یامگا که شب گذشته با عقد قراردادی دو ساله به استقلال پیوست، در محل تمرین امروز استقلال حاضر شد تا اولین تمرین خود را با این تیم پشت سر بگذارد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ آخرین اخبار امروز شنبه 24 مهر 1400 درباره باشگاه های پرسپولیس و استقلال را در ادامه می خوانید.

اخبار باشگاه استقلال

استقلال و چالش پرداخت پیش قسط اول قراردادها

 در حالی که تیم فوتبال استقلال باید 4 روز دیگر به صورت رسمی وارد مسابقات لیگ برتر شود، اما هنوز اعضای این تیم برای فصل جدید دریافتی نداشته‌اند. برخی از بازیکنان برای تهیه منزل دچار مشکل شده‌اند و بعضی نیز که از تیم‌های شهرستانی به استقلال پیوسته‌اند، در هتل زندگی می‌کنند. 

مدیریت جدید باشگاه استقلال پس از طبقه‌ بندی مشکلات، بسیاری از موانع را برداشت، از جمله گرفتن مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها، ثبت قراردادها، تهیه زمین تمرین، جذب بازیکن خارجی و ... اما یک مشکل اساسی این باشگاه را وارد چالش کرده است. تیم حقوقی باشگاه پس از بررسی قرارداد استقلال با کارگزار فصل گذشته به این نتیجه رسید که امکان ادامه همکاری وجود ندارد. 

باشگاه استقلال در نظر دارد پس از فسخ قرارداد با کارگزار فصل گذشته با اسپانسر جدید قرارداد ببندد تا به بازیکنان پرداختی داشته باشد. عدم فسخ قرارداد با کارگزار موانعی را برای باشگاه ایجاد کرده و مدیریت در تلاش است در یکی دو روز آینده تکلیف قرارداد فصل گذشته کارگزار را مشخص کند. 

مدیران این باشگاه به اعضای تیم وعده داده‌اند قبل از بازی روز چهارشنبه هفته جاری در هفته اول لیگ برتر فوتبال با هوادار بخشی از قراردادها پرداخت شود. / تسنیم

اولین حضور یامگا در تمرین آبی ها

کوین یامگا که شب گذشته با عقد قراردادی دو ساله به استقلال پیوست، در محل تمرین امروز استقلال حاضر شد تا اولین تمرین خود را با استقلال پشت سر بگذارد.

چشمی و گابریله‌ پین در ایفمارک 

روزبه چشمی بازیکن جدید استقلال به همراه گابریله پین و سیاوش یزدانی راهی ایفمارک شدند تا در تست های پزشکی شرکت کنند.

اخبار باشگاه پرسپولیس

توصیه های غیرفنی کادر فنی به بازیکنان

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی امروز مقابل الهلال عربستان به میدان می‌رود که با تصمیم فدراسیون فوتبال عربستان مجوز استفاده از ظرفیت کامل صندلی‌های تماشاگران به تیم الهلال داده شد تا ورزشگاه فیصل بن فهد ریاض به سود تیم میزبان شود.

همین موضوع باعث اعتراض باشگاه پرسپولیس شد تا بتوانند مانع از حضور ۵۰ درصد از تماشاگران بازی امشب شوند. با این حال یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس و افشین پیروانی مدیر این تیم در گفتگو با بازیکنان از آنها خواستند تا هیچ توجهی به حاشیه‌های داخل زمین مسابقه نداشته باشند و تمرکز خود را صرف برد الهلال در ریاض کنند.

گل محمدی از بازیکنان خود خواست ذهن خود را از فشار حداکثری هواداران الهلال خالی کنند و اسیر جنگ روانی احتمالی در زمان مسابقه نشوند.

استفاده از داور ویدئویی در ادامه تمام مسابقات لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا در کشور عربستان باعث شد تا پیروانی از بازیکنان پرسپولیس بخواهد تا از بحث با داور مسابقه پرهیز کنند و این کار را به سیدجلال حسینی کاپیتان تیم بسپارند.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۲۱:۳۰ امروز شنبه در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال عربستان بازی می‌کند.

دیدگاه تان را بنویسید