جی پلاس؛

آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس| استقبال عربستانی ها از کاروان سرخ پوشان/ دربی امیدها برنده نداشت +عکس

بالاخره مجوز سفر پرسپولیس به عربستان برای دیدار با الهلال صادر شد و این تیم ساعت 18 به سمت این کشور پرواز کرد و در هتلی در شهر ریاض مستقر شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ آخرین اخبار امروز پنج شنبه 22 مهر 1400 درباره باشگاه های پرسپولیس و استقلال را در ادامه می خوانید.

اخبار باشگاه پرسپولیس

سرخپوشان به هتل حیات رسیدند

اعضای کاروان پرسپولیس ایران که عصر امروز تهران را به مقصد عربستان ترک کرده بودند، طبق برنامه زمان‌بندی شده، به فرودگاه شهر ریاض رسیدند. اعضای تیم پس از دریافت ویزای خود در فرودگاه، بدون معطلی و با استقبال ویژه از سوی میزبان، با دو دستگاه اتوبوس و اسکورت کامل، راهی هتل حیات ریجنسی شدند تا اردوی خود در ریاض پیش از دیدار مقابل الهلال را آغاز کنند.

photo_2021-10-14_22-57-43

photo_2021-10-14_22-57-42

photo_2021-10-14_22-57-40

photo_2021-10-14_22-57-37

داور اردنی قاضی دبدار روز شنبه

گفته می شود ادهم مخادمه اردنی به عنوان داور دیدار حساس روز شنبه پرسپولیس ایران و الهلال عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شده است اما هنوز این موضوع رسمیت پیدا نکرده است.

مجوز سفر پرسپولیس به عربستان صادر شد

پس از پیگیری‌های فراوان در مورد دریافت مجوز پرواز تیم پرسپولیس به عربستان، در نهایت مجوز این سفر صادر شد.

قرار است اعضای کاروان این تیم ساعت 17 امروز برای برگزاری دیدار با الهلال در مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان عازم ریاض شوند.

پرسپولیس سرانجام به عربستان پرواز کرد

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس پس از لغو سفر روز گذشته خود به عربستان با صدور مجوز پرواز به این کشور از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در فرودگاه مهر آباد حاضر شدند تا آماده این پرواز شوند.

پرواز چارتر سرخ پوشان به سمت ریاض حدود ساعت 18 انجام شد.

پرسپولیس

محکومیت ماشین سازی و توپ جمع کن بازی با پرسپولیس

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: «با توجه به شکایت باشگاه پرسپولیس از امیر پورآقایی به عنوان توپ جمع کن و رضا اصولی به عنوان عکاس در بازی این تیم مقابل ماشین‌سازی در تاریخ 29 تیرماه 1400، باشگاه پرسپولیس این دو نفر را منتسب به باشگاه تراکتور و عامل تحریک دروازه‌بان تیم پرسپولیس با درخواست بازی و بدون توجه به مقررات و مجوز با تصویربرداری در طول بازی و ایجادکننده زمینه محرومیت وی عنوان کرده است و مدارک مرتبط را جهت اثبات ادعای خود به کمیته انضباطی ارسال کرد.

باتوجه به مستندات پرونده، رای کمیته انضباطی به این شرح است که مسابقه‌ای که به میزبانی باشگاه دیگری برگزار شده فاقد وجاهت قانونی است و در مورد رضا اصولی مدرکی که نشان از مرتبط بودن وی با باشگاه تراکتور داشته باشد، به‌دست نیامد، بنابراین باشگاه تراکتور از بابت تخلف اشخاص مذکور را مبرا دانسته و رای به برائت باشگاه تراکتور صادر می‌شود.

درخصوص تحریک و ضبط بدون مجوز توسط افراد فوق‌الذکر از آنجایی که میزبان مسئولیت برگزاری مسابقه طبق مقررات را عهده‌دار است، تخلف این دو برعهده باشگاه ماشین‌سازی شناخته شده است و این تیم به مبلغ 300 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

باتوجه به اینکه وظیفه توپ جمع کن و عکاس در مقررات برگزاری مسابقات مشخص شده، بنابراین تصویربرداری از توپ جمع کن و بازیکن حریف در زمان برگزاری مسابقه امری غیرطبیعی و خلاف مقررات است که امیر پورآقایی توپ جمع کن به 4 جلسه از حضور در کلیه ورزشگاه‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محروم شد.

درخصوص شکایت باشگاه پرسپولیس از هیئت فوتبال آذربایجان شرقی چون ادله‌ای مبنی بر تخلف این هیئت از سوی شاکی ارائه نشده است، حکم بر برائت صادر می‌شود.

رای صادره ظرف 7 روز قابل تجدیدنظرخواهی در کمیته استیناف است.»

مهدوی‌کیا در تمرین پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس پس از لغو پروازش به عربستان، صبح امروز از ساعت ۱۱:۳۰ در کمپ تیم ملی تمرین کرد تا پس از صدور مجوز پرواز، عازم عربستان شود.

مهدی مهدوی‌کیا و علیرضا امامی‌فر مهمان ویژه تمرین امروز پرسپولیس بودند. سرمربی تیم ملی امید به همراه مدیر کمپ‌ تیم ملی با حضور در محل  تمرین پرسپولیس دیداری با یحیی گل‌محمدی و اعضای تیم پرسپولیس داشتند.

دربی امیدهای استقلال و پرسپولیس برنده‌ای نداشت

تیم های امید پرسپولیس و استقلال از ساعت 14:05 امروز در چارچوب دیدارهای هفته اول لیگ برتر فوتبال امید تهران در ورزشگاه درفشی فر به مصاف هم رفتند که در نهایت بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

اسماعیل حلالی، سرمربی تیم امید پرسپولیس محمدرضا باقری، امیرمحمد خارکش، ابوالفضل سلیمانی، امیرحسین نوری، شهاب‌الدینلدین دهقانیان، مهدی فلاح، محمد علیزاده، محمد حسین سیدی، جواد امیدی، علی شرافت، علیرضا خدادادی، و محمدرضا باقری را در این دربی به زمین فرستاد.

دربی امیدهای استقلال و پرسپولیس

پیروانی: چرا بعد از یک ماه برای اخذ ویزا باید به فرودگاه برویم؟

افشین پیروانی پیش از سفر کاروان پرسپولیس به عربستان اظهار داشت: باید حمایت بیشتری می‌شد. از کسانی که می‌توانستند، واقعا توقع داشتیم کمک کنند. نمی‌دانم چرا بعد از یک ماه هنوز ویزای ما نیامده و باید به فرودگاه برویم ویزا بگیریم.

سرپرست پرسپولیس در مورد اینکه فدراسیون اعلام کرد اصلا تقصیر ما نبوده، گفت: همه به دنبال این هستند که فرار رو به جلو کنند. اگر تقصیری بوده همه مقصر هستند. نباید بگوییم فقط باشگاه بوده، مطمئن باشید اتفاق خوبی رقم نخورد. پرسپولیس تیمی پرطرفدار است و نباید این اتفاق می‌افتاد اما ان شاالله این باعث شود که بیشتر انرژی بگذاریم و تلاش کنیم. هواداران خیالشان راحت باشد. این اتفاق نباید می افتاد حالا که افتاده با تمام وجود می‌رویم که یک بازی خوب انجام بدهیم و نتیجه خوبی بگیریم.

اخبار باشگاه استقلال

مظلومی به کرونا مبتلا نشده است

باشگاه استقلال اعلام کرد؛ شایعه ابتلای پرویز مظلومی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال به ویروس کرونا صحت ندارد.

حضور بازیکن مازاد و غیبت ۲ بازیکن در تمرین استقلال

احمد موسوی که در لیست خروج فرهاد مجیدی قرار گرفته است، برای مشخص شدن وضعیت خود در محل تمرین حضور یافت.

در حالی که گفته شد بابک مرادی در لیست خروج قرار گرفته، اما این بازیکن در تمرین شرکت کرد.

امیرحسین حسین‌زاده و سبحان خاقانی به دلیل حضور در اردوی تیم امید در تمرین غایب بودند.

بازیکنان پس از گرم کردن به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند.

اسکوچیج میهمان ویژه دیدار استقلال - تیم‌ملی دانشجویان

دراگان اسکوچیچ که فردا شب تهران را برای تماشای دیدار پرسپولیس- الهلال ترک خواهد کرد، فردا از ساعت ١٤:٠٠ به تماشای دیدار استقلال - تیم ملی دانشجویان در کمپ تیم‌های ملی خواهد نشست.

دیدگاه تان را بنویسید