احضار سردار آزمون به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال روسیه

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال روسیه از احضار مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت به این نهاد خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، اخراج سردار آزمون در دیدار روز یکشنبه بین تیم‌های فوتبال زنیت و سوچی و اعتراض شدید آزمون به تصمیم داور باعث شد این بازیکن جهت ادای توضیحات به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال روسیه فراخوانده شود.

باشگاه خبرنگاران نوشت؛ در چارچوب هفته دهم لیگ برتر روسیه، یکشنبه تیم فوتبال زنیت میزبان سوچی بود و در پایان متحمل شکست ۲ بر یک شد. سردار آزمون که در این بازی در ترکیب اصلی زنیت قرار داشت، دقیقه ۴۲ به دلیل خطا روی دروازه بان سوچی با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج شد.

در صحنه منجر به اخراج، سردار برای ضربه زدن به توپ ارسالی با سوسلان ژانایف، دروازه بان سوچی برخورد کرد؛ گرچه توپ تبدیل به گل شد، داور گل را مردود اعلام کرد و به مهاجم زنیت کارت زرد نشان داد، اما داور پس از بررسی صحنه از طریق سیستم کمک داور ویدیویی، به آزمون کارت قرمز داد و او را اخراج کرد.

آزمون به شدت به تصمیم داور اعتراض کرد و بر سر داور و بازیکنان حریف فریاد زد. او سعی داشت داور را متقاعد کند که دروازه بان سوچی شبیه سازی کرده است.

رفتار آزمون مشمول بخش ۲ ماده ۹۴ مقررات انضباطی است که بر اساس آن بازیکن فوتبال ممکن است تا سه مسابقه با محرومیت رو به رو شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید