حرف های مظاهری پس از احضار به کمیته انضباطی/ رشید: از مددی بپرسید چرا اذیت می کند

دروازه‌بان استقلال گفت: می‌توانستم فسخ کنم اما با تمام وجودم می‌جنگم و کارم را در استقلال انجام می‌دهم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، رشید مظاهری پس از حضور در باشگاه استقلال اظهار کرد: کمیته انضباطی باشگاه بودم و دعوت کرده بودند تا به اینجا بیایم. من با جدیت کارم را انجام می‌دهم اما اذیت هم شدم. باید از آقای یونسی و مددی بپرسید چرا اذیت می‌کنند و کار به این شکل پیش رفته است. فکر می‌کنم باید دوباره در کمیته انضباطی حضور پیدا کنم.

او درباره شایعاتی مبنی بر جدایی‌اش از استقلال گفت: من می‌توانستم یک طرفه فسخ کنم اما واقعا خودم نمی‌خواستم با این مساله کنار بیایم که امسال در استقلال نباشم. می‌توانستم فسخ کنم اما با تمام وجودم می‌جنگم و کارم را در استقلال انجام می‌دهم.

دروازه‌بان استقلال اضافه کرد: باشگاه باید شرایطی را پیش بیاورد که بازیکن در آرامش باشد ولی باید صحبت کنیم که با یک چارچوب پیش برویم. با صحبت کردن همه چیز حل می‌شود و نباید زیاد روبروی هم گارد بگیریم.

او ادامه داد: من صد درصد ماندنی هستم و این را از ته دلم تصمیم گرفتم اما یکسری صحبت‌ها شد که من واقعا ناراحت شدم. بدون هیچ منتی می‌مانم و برای استقلال می‌جنگم اما واقعا می‌توانستم با استقلال فسخ کنم. یکسری حرف‌ها زده شد و گفتند که مجبور بودم بمانم اما باید بگویم مجبور نبودم.

مظاهری درباره دعوت نشدن به تیم ملی گفت: برای تیم ملی و آقای اسکوچیچ آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم شرایط خوب پیش برود اما تمام تلاشم را می‌کنم تا دوباره به تیم ملی دعوت شوم و دل مردم را شاد کنم اما فکر می‌کنم در آن برهه بیرانوند خیلی خوب بود و من هم باید باید بیشتر صبوری می‌کردم. امروز شرایط به شکلی است که دوباره شروع کنم. فوتبال است و من نا امید نیستم.

او اضافه کرد: آقای مددی مدیرعامل ماست اما آدم برای دشمنش هم مرگ نمی‌خواهد و امیدوارم حالش زودتر خوب شود و کنار خانواده‌اش برگردد.

 

دیدگاه تان را بنویسید