رونمایی از بانک اطلاعات ورزش کشور با حضور وزیر ورزش

صالحی امیری: ورزش ایران ابتر نیست و ریشه های قوی دارد/ سجادی: به رخ کشیدن خوبی‌ها بسیار مهم است

رییس کمیته ملی المپیک گفت: بانک اطلاعاتی ورزش ایران با حضور وزیر ورزش رونمایی می شود و همه می‌توانند به صورت رایگان از آن استفاده کنند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سید رضا صالحی امیری در مراسم رونمایی از سردیس قهرمانان المپیک و پارالمپیک بیان کرد:  اصرار ما برای برگزاری این مراسم ها این است که به جهان نشان دهیم ورزش ایران ابتر نیست و ریشه های قوی دارد. همچنین به نسل جدید این پیام را بدهیم که اگر هویت دارید بخاطر این رشته ها است. از همین جا به کشتی تبریک می گویم که کام ملت را شیرین کردند. ورزش ایران دارای تبار و تاریخ است. بانک اطلاعات ورزش ایران را امروز رونمایی می کنیم و همه می‌توانند از آن به صورت رایگان استفاده کنند.

او ادامه داد:  بعد از رونمایی از تندیس المپیکی ها،  رونمایی از تندیس مدال آوران بازی های آسیایی را آغاز می‌کنیم و تالار مشاهیر فوتبال را افتتاح می کنیم. هدف ما از این اقدام ها این است، ورزش ایران موقعی هویت پیدا می کند که اخلاق مدار باشد و ما باید جنبه های روحانی را در ورزش تقویت کنیم. امیدوارم مجموعه فعالیت ها منجر به سرافرازی ورزش ایران باشد.

سجادی: به رخ کشیدن خوبی‌ها بسیار مهم است

حمید سجادی در مراسم رونمایی از سردیس مدال آوران المپیک و پارالمپیک بیان کرد: هیچ تحلیلی بهتر از این نیست که کمیته ملی المپیک کشور را مانند یک معدن ببینیم و  باید با ورز دادن اندیشه‌ها به ابعاد کمیته واقف شویم. همیت و وحدت ملی و همدلی در شبکه مدیریت ورزش کشور پیام خوبی برای بیرون از کشور دارد. بیرون از کشور این موفقیت ها را دوست ندارند و دوست دارند مانع ایجاد کنند. ما باید نشان دهیم ضد گلوله، انقلابی و پر شور هستیم. او ادامه داد: با همدلی بین کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش امیدوارم تعاملات را بیشتر کرده و با IOC ارتباط بگیریم و همین طور که گفتم به بیرون هم پیام بفرستیم. از برد کشتی لذت بردیم و غرور ملی را احساس کردیم، منتظریم فوتبال هم صعود کند. به رخ کشیدن خوبی‌ها بسیار مهم است؛ یکی از ابعاد کار فرهنگی در ورزش به رخ کشیدن اصالت‌ها است. برای مثال فوتبال یک فرهنگ، وزنه برداری، باستانی و .... یک فرهنگ دارند. خوب است که این فرهنگ را نشان دهیم.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید