جی پلاس؛

آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس| چشمی در آستانه پیوستن به آبی ها؛ گلایه سرخ پوشان از اسکوچیچ

باشگاه پرسپولیس از هفته‌ها پیش برای دریافت روادید اعضای این تیم برای سفر به عربستان اقدام کرده، اما هنوز ویزای اعضای این تیم صادر نشده است.

لینک کوتاه کپی شد

 گروه ورزشی جی پلاس،  آخرین اخبار امروز شنبه 17 مهر 1400 درباره باشگاه های پرسپولیس و استقلال را در ادامه می خوانید.

اخبار باشگاه استقلال

چشمی در آستانه پیوستن به آبی ها

روزبه چشمی بازیکنی است که در پایان لیگ نوزدهم از تیم استقلال جدا شد و یک فصل را در تیم ام صلال قطر پشت سر گذاشت. با این حال این بازیکن از مدتی پیش مورد نظر فرهاد مجیدی بود و در نهایت امروز راهی ایران شد تا قراردادش را با استقلال امضا کند.نکته جالب اینکه روزبه چشمی قبل از اینکه وارد ایران شود بر سر مبلغ قرارداد با مدیران تیم استقلال به توافق نهایی رسیده است و به نظر نمی رسد جلسه امضای قرارداد او چندان طول بکشد. در این بین روزبه چشمی بعد از امضای قرارداد ظرف یکی، دو روز آینده به تمرینات تیم فوتبال استقلال تهران اضافه می شود.

 حضور یک بازیکن دیگر در استقلال هم منتفی شد

باشگاه استقلال که خواهان جذب مارکو فوتاکس مجارستانی بود و حتی مقدمات سفر وی به تهران را فراهم کرد قید جذب این بازیکن را زد. یک بازیکن اهل کشور کامرون نیز مد نظر کادر فنی تیم استقلال بود که مذاکراتی با این بازیکن هم صورت گرفت اما در نهایت حضور این بازیکن هم در جمع آبی پوشان منتفی شده است.

حساب باشگاه استقلال رفع توقیف شد

باشگاه استقلال اعلام کرد پیرو توافق انجام شده در هفته گذشته و اقدام در جهت رفع توقیف حساب‌های بانکی باشگاه استقلال توسط طرف شکایت کننده، از صبح امروز (شنبه) حساب‌های بانکی باشگاه توسط مرجع قضایی فک بازداشت شد

اخبار باشگاه پرسپولیس

قرارداد گل‌محمدی با پرسپولیس برای دو فصل دیگر تمدید شد 

گل‌محمدی تا پایان این فصل با باشگاه پرسپولیس قرارداد داشت و به صورت قطعی، سرمربی سرخپوشان پایتخت در لیگ بیست‌ویکم است؛ اما بنا به کسب موفقیت‌های بزرگ، رضایت هواداران و نیاز باشگاه، قرارداد او برای دو فصل دیگر قطعی شد.

باشگاه پرسپولیس پیگیر صدور روادید عربستان

باشگاه پرسپولیس از هفته‌ها پیش برای دریافت روادید اعضای این تیم برای سفر به عربستان اقدام کرده، اما هنوز ویزای اعضای این تیم صادر نشده است. در همین زمینه مدیران باشگاه پیگیر آخرین وضعیت صدور روادید اعضای این تیم هستند و امیدوارند تا پایان امروز روادید سفر به عربستان صادر شود.

پرسپولسی‌‌ها قرار است در طول هفته جاری و پس از مذاکره با کنفدراسیون فوتبال آسیا، هتل محل اقامت خود در شهر ریاض را رزرو کنند و پس از دریافت روادید نیز بلیت‌های پرواز سرخپوشان تهیه خواهد شد. به گفته مسئولان باشگاه پرسپولیس به احتمال فراوان اعضای این تیم روز 21 مهر ماه تهران را به مقصد ریاض ترک خواهند کرد.

گلایه باشگاه پرسپولیس از اسکوچیچ

علیرضا اشرف مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید گلایه‌ای از سرمربی تیم ملی داشته باشیم. با وجود اینکه دیروز درخواست کردیم با توجه به شروع نشدن لیگ برتر و نداشتن بازی رسمی، برای آماده‌سازی هرچه بهتر پرسپولیس در آستانه دیدار حساس و مهم با الهلال، مهدی ترابی و میلاد سرلک را حداکثر یک نیمه برای بازی دوستانه با سپاهان در اختیار تیم ما قرار دهند، سرمربی تیم ملی با این درخواست مخالفت کرد.

حتی کریم باقری نیز از طرف سرمربی ما مستقیما با اسکوچیچ صحبت کرد اما باز هم با درخواست پرسپولیس مخالفت شد و واقعا شگفت‌زده‌ایم. اگر این دو بازیکن مقابل امارات بازی کرده بودند، چنین درخواستی نمی‌کردیم ولی وقتی بازی نکرده بودند توقع داشتیم این همکاری صورت گیرد./ فارس

دیدگاه تان را بنویسید