جی پلاس؛ نتایج فوتبال اروپا

جشنواره گل رئال با ستاره ای به نام بنزما و پیروزی پی اس جی با دبل اشرف/ منچستر با چکش حذف شد! +عکس

پاری سن ژرمن در هفته هفتم لوشامپیونه در مصاف با متز در ثانیه های پایانی به پیروزی رسید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، یوونتوس که شروع کابوس‌واری را در فصل جدید رقابت‌های سری آ تجربه کرده امشب در چارچوب هفته پنجم این رقابت‌ها مقابل اسپتزیا قرار گرفت که نهایتاً این مسابقه با نتیجه 3-2 به سود مهمان خاتمه یافت. در دقیقه 15 یوونتوس می‌توانست دروازه اسپتزیا را باز کند اما در یک کش و قوس ضربه ماتیاس دی لیخت با اختلاف کمی از بالای دروازه اسپتزیا عبور کرد. در دقیقه 28 بالاخره قفل دروازه اسپتزیا شکست و یوونتوس توانست گل اول را به ثمر برساند. ضربه عالی مویزه کین به تور دروازه تیم میزبان چسبید تا یووه با یک گل پیش بیفتد. بعد از دریافت گل اسپتزیا توپ و میدان را در اختیار گرفت و نهایتاً حملات این تیم در 33 نتیجه داد. ضربه مهار نشدنی امانوئل گیاسی وارد دروازه یوونتوس شد تا نتیجه 1-1 شود. در دقیقه 42 پائولو دیبالا می توانست یوونتوس را یک بار دیگر پیش بیندازد اما ضربه محکم این بازیکن از زیر طاق دروازه توسط دروازه بان اسپتزیا به کرنر فرستاده شد تا نیمه اول با همان تساوی 1-1 تمام شود. در همان لحظات ابتدایی نیمه دوم اسپتزیا موفق شد روی یک ضد حمله بسیار سریع دروازه یوونتوس را برای بار دوم باز کند. ضربه یانیس آنیسته به گل دوم اسپتزیا منجر شد تا نتیجه 2-1 شود. در دقیقه 57 یوونتوس می‌توانست گل تساوی را به ثمر برساند اما ضربه وستون مک کنی با اختلاف کمی از بالای دروازه اسپتزیا عبور کرد. چند دقیقه بعد این ضربه پائولو دیبالا بود که توسط دروازه بان حریف به کرنر فرستاد تا تغییری نتیجه حاصل نشود. در دقیقه 66 یوونتوس توانست کار را به تساوی بکشاند. فدریکو کیه زا بعد از یک قوس با دروازه اسپتزیا تک به تک شد و نتیجه را به 2-2 تغییر داد. چند دقیقه بعد یوونتوس گل سوم را هم وارد دروازه اسپتزیا کرد. ماتیاس دی لیخت پیش تاخته روی یک ضربه کرنر موفق به گلزنی شد تا نتیجه 3-2 شود. در دقیقه 85 اسپیتزیا می‌توانست گل تساوی را به ثمر برساند اما ضربه باستونی اینبار با واکنش خوب وویچک شزنی همراه شد. در ادامه مسابقات یوونتوس کار را کنترل کرد تا اولین برد خود را در رقابت های سری‌آ کسب کرده باشد.

بعد از شکست مقابل لیورپول در لیگ قهرمانان و تساوی برابر یوونتوس در لیگ ایتالیا، شاگردان استفانو پیولی امشب در سری آ در نیمه دوم دو بار برابر ونزیا به گل رسیده و سه امتیاز این دیدار حساس را کسب کردند در دقایق ابتدایی مسابقه اتفاق خاصی رخ نداد و بازی بیشتر در میانه میدان دنبال شد. اولین فرصت در دقیقه 25 و روی ارسال کرنر از سوی ساندرو تونالی برای میلان ایجاد شد، اما ضربه سر آنته ربیچ دقیق نبود و از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 32 اما کالولو با توپ ربایی خود فرصت خوبی برای گلزنی مهاجم کروات میلان ایجاد کرد، اما آنته ربیچ این بار نیز بدشانس بود و ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. اما در اواخر نیمه اول و بر خلاف جریان بازی این ونزیا بود که فرصت داشت به گل برسد. روی ارسال کرنر این تیم پرتز در دهانه دروازه میلان صاحب موقعیت شد، اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت تا نیمه نخست کم موقعیت با تساوی بدون گل بین دو تیم به اتمام برسد. میلان نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و روی ضربه ساندرو تونالی از فاصله ای دور می توانست به گل اول دست یابد، اما این شوت با اختلاف کمی به بیرون رفت. در دقیقه 53 و با ارسال آنته ربیچ بود که روسونری فرصت مناسبی برای باز کردن دروازه ونزیا داشت، اما ضربه براهیم دیاز دقیق نبود و راهی به دروازه حریف پیدا نکرد. اما در دقیقه 68 میلان بالاخره به گل رسید. روی همکاری تماشایی بازیکنان این تیم و ارسال دقیق تئو هرناندز به دهانه دروازه، این براهیم دیاز بود که موفق شد به راحتی گل اول روسونری را به ثمر برساند. اما حملات میلان ادامه یافت و در دقیقه 82 ارسال زمینی سلیسمیکرز در سمت چپ به تئو هرناندز رسید تا او با ضربه ای دقیق و محکم برتری روسونری را دو برابر کند. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و میلان با دو گل موفق به کسب پیروزی شد.

میلان

میلان

یوونتوس

یوونتوس دیبالا

حذف منچستر در شب صعود آرسنال و چلسی

در ادامه رقابت های فوتبال لیگ کاپ انگلیس، منچستر یونایتد در ورزشگاه اولدترافورد میزبان وستهام بود و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. تک گل این بازی را لانزینی دقیقه 9 برای چکش ها زد. منچستر با این باخت از رقابت های لیگ کاپ حذف شد و عملا دیوید مویس به عنوان سرمربی وستهام انتقام بازی اول هفته در لیگ برتر را گرفت.

چلسی می توانست در اوایل نیمه اول روی ارسال انگولو کانته به گل برسد، اما ضربه سر سائول نیگز از کنار دروازه آستون ویلا به بیرون رفت. در دقیقه 29 و روی حرکت القاضی بود که ویلا فرصت داشت با خوش شانسی به گل اول برسد، اما توپ بعد از برخورد به بن چیلول با اختلاف به بیرون رفت. در دقیقه 44 ویلا تا آستانه زدن گل برتری پیش رفت، اما ضربه القاضی را ریس جیمز، مدافع چلسی از روی خط بازگرداند تا دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند. اما چلسی نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و خیلی زود به گل رسید. روی ارسال ریس جیمز، این تیمو ورنر بود که با ضربه سر دقیق خود موفق به باز کردن دروازه ویلا شد. اما در دقیقه 65 و روی ارسال کش بود که آچر تازه وارد با یک ضربه سر دقیق و تماشایی دروازه چلسی را باز کرد. در ادامه تلاش دو تیم اثربخش نبود و بازی به پنالتی کشیده شد. در ضرربات پنالتی اشلی یانگ و پرز و بارکلی از چلسی پنالتی خود را از دست دادند و شاگردان توماس توخل راهی دور بعد شدند.

در دیگر دیدارها، آرسنال با 3 گل از سد ای اف سی ویمبلدون گذشت و به دور بعد راه یافت.

لستر سیتی با یک گل از سد میلوال عبور کرد.

قرعه کشی دور چهارم جام اتحادیه انگلیس

چلسی - ساوتهمپتون

آرسنال - لیدز یونایتد

استوک سیتی - برنتفورد

وستهم - منچسترسیتی

لستر سیتی - برایتون

لیورپول - پرستون

آرسنال

منچستریونایتد وستهام

چلسی تیمو ورنر

پیروزی فاینورد با پاس گل جهانبخش

تیم فاینورد چهارشنبه شب در چارچوب هفته ششم اردویژه هلند پذیرای هیرنوین بود که در این بازی به پیروزی 3 بر یک رسید. گوس تیل (12 و 88) و برایان لینسن (60) زننده سه گل فاینورد در این بازی بودند و جوئی ویرمان در دقیقه 82 برای هیرنوین گلزنی کرد. علیرضا جهانبخش سازنده گل دوم فاینورد برابر هیرنوین بود و یک گلش نیز در دقیقه 58 توسط سیستم کمک داور ویدئویی (VAR) مردود اعلام شد. ملی‌پوش ایرانی فاینورد در دقیقه 81 این مسابقه تعویض شد و جای خود را به سیریل دسر داد. تیم فاینورد با 12 امتیاز به مکان چهارم جدول رده‌بندی اردویژه هلند صعود کرد.

فاینورد

 

 

پیروزی آاک آتن با حضور دو ایرانی 

در ادامه بازی‌های هفته سوم سوپر لیگ یونان، تیم فوتبال آ. ا. ک آتن در حالی که همانند دو مسابقه گذشته‌اش احسان حاج‌صفی را به‌عنوان مدافع چپ در ترکیب داشت و کریم انصاری‌فرد را روی نیمکت می‌دید، از ساعت ۲۱ امشب در ورزشگاه اسپیروس لوئیس با تیم رده دوازدهمی لامیا دیدار کرد. یاران انصاری‌فرد و حاج‌صفی که پس از برتری در نخستین مسابقه فصل مقابل یونیکوس و توقف در دیدار قبلی برابر اوفی‌کرفت، در بازی امشب با لامیا توانستند روند شکست‌ناپذیری خود را ادامه بدهند و سه امتیاز دیگر بگیرند. تیم فوتبال آ. ا. ک آتن در مسابقه خانگی امشب مقابل لامیا با گل دقیقه ۶۷ سرجیو آرائوخو به برتری یک بر صفر رسید تا ۷ امتیازی شود و موقتا در صدر جدول سوپر لیگ یونان بایستد. احسان حاج‌صفی پس از دو حضور ثابت در ترکیب آ. ا. ک آتن، امشب هم ۹۰ دقیقه برای این تیم مقابل لامیا بازی کرد و کریم انصاری‌فرد نیز برای سومین دیدار متوالی از دقیقه ۶۵ به‌عنوان یار جانشین به میدان آمد. میلاد محمدی، دیگر بازیکن ایرانی آ. ا. ک آتن و خرید جدید این باشگاه یونانی مثل بازی قبل در فهرست دیدار با لامیا حضور نداشت.

برد پاری سن ژرمن با دبل اشرف حکیمی 

در ادامه بازی‌های هفته هفتم لوشامپیونه فرانسه و در آخرین شب از این هفته، شب گذشته (چهارشنبه) پنج دیدار انجام شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن با نتیجه 2 بر یک از سد میزبان خود تیم متز گذشت. در این بازی که لیونل مسی ستاره آرژانتینی PSG به دلیل مصدومیت غایب بود، اشرف حکیمی دفاع راست مراکشی تیم پایتخت فرانسه هر دو گل تیمش را به ثمر رساند. او ابتدا در دقیقه 5 و سپس 90 دقیقه بعد در پنجمین دقیقه از وقت‌های تلف شده نیمه دوم گلزنی کرد. متز که در دقیقه 39 توسط کویاته گل خورده اول را جبران کرد، دو بازیکن خود برون و آنتونتی را در دقایق اول و دوم وقت‌های تلف شده نیمه دوم به دلیل دریافت کارت قرمز از دست داد و 9 نفره شدنش به پاریسی‌ها برای زدن گل برتری کمک کرد.

 

در دیگر بازی‌ها نتایج زیر رقم خورد:

لیون 3 - تروا یک

گل‌ها: ژردان شکیری (48)، امرسون (72) و لوکاس پاکتا (87) برای لیون و شاوالرین (1+45) برای تروا

لوریان یک - نیس صفر

گل: انزو لی فی (23)

لانس صفر - استراسبورگ یک

گل‌: لودویک آژورکه (67)

آنژی صفر - مارسی صفر

1400070101163868423657344

 

قوهای سفید بی رحم مادرید

رئال مادرید که در فصل جاری در بخش هجومی فوق العاده نشان داده بود، امشب نیز با درخشش ستاره های خط حمله خود توانست با نتیجه درخشان 1-6 از سد مایورکا عبور کند. رئال مادرید بازی را هجومی آغاز کرد و خیلی زود هم به گل اول دست یافت. روی اشتباه عجیب گایا و توپربایی فوق العاده کریم بنزما، این ستاره فرانسوی با ضربه ای زمینی و دقیق به گوشه دروازه موفق به زدن گل اول شد در دقیقه هفت بود که مارکو آسنسیو می توانست خیلی سریع و با ارسال مستقیم از روی نقطه کرنر برتری رئال مادرید را دو برابر کند، اما روی خط دروازه رینا توپ را برگردادند. در دقیقه 20 کوبو در گوشه سمت راست محوطه صاحب موقعیت خوبی برای زدن گل تساوی داشت، اما ضربه زمینی از کنار دروازه رئال مادرید به بیرون رفت. اما در دقیقه 24 رئال مادرید به گل دوم دست یافت. ارسال زمینی رودریگو را رینا دور کرد، اما در ریباند مارکو آسنسیو در شرایط خوبی قرار داشته و موفق شد گل دوم را به ثمر برساند. اما مایورکا خیلی زود یکی از گل های خورده را جبران کرد. لی کانگ این با نفوذ از پشت محوطه و ضربه ای محکم و دقیق به گوشه دروازه موفق شد گل اول مایورکا را به ثمر برساند. اما در دققه 30 رئال مادرید باز هم به گل رسید. روی اشتباه مدافعان مایورکا بود که کریم بنزما در مقابل دروازه و در سمت راست محوطه آسنسیو را صاحب فرصت کرد تا این بازیکن زننده گل سوم رئال مادرید را نیز به ثمر برساند. در ادامه و روی ارسال کریم بنزما بود که آسنسیو فرصت خوبی برای زدن گل سوم داشت، اما ضربه سر او با بدشانسی وارد دروازه نشد و در نهایت رئال مادرید با برتری 1- ۳ به رختکن رفت. در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم و روی پاس بنزما بود که وینیسیوس جونیور فرصت داشت با حرکتی تکنیکی دروازه مایورکا را باز کند، اما ضربه او آرام بود و در اختیار دروازه بان حریف قرار گرفت. اما در دقیقه 56 و روی حرکت رودریگو و در ادامه پاس کریم بنزما، مارکو آسنسیو با ضربه ای فنی و زمینی موفق به زدن گل چهارم رئال مادرید در این دیدار هم شد. در ادامه حملات تیم کارلو آنچلوتی ادامه یافت و این بار کریم بنزما موفق به گلزنی شدد. ستاره فرانسوی در سمت راست محوطه صاحب موقعیت شد و ضربه او بعد از برخورد به مدافعان مایورکا وارد دروازه شد. اما این پایان کار نبود و در دقیقه 84 وینیسیوس جونیور در سمت چپ محوطه حرکت کرده و با ارسالی زمینی ایسکو را صاحب فرصت کرد تا او به راحتی دروازه مایورکا را با ضربه ای زمینی باز کند. در ادامه حملات رئال مادرید بی نتیجه ماند و در نهایت این تیم با شش گل مایورکا را مغلوب کند.

 

رئال مادرید آسنسیو

 

دیدگاه تان را بنویسید