ملی پوش سابق والیبال ایران در گفت و گو با جی پلاس؛

بهنام محمودی: باید والیبال‌مان را فراتر از آسیا ببریم/ قهرمانی با سرمربی ایرانی بهترین اتفاق بود

ملی پوش سابق والیبال ایران گفت: ما باید خودمان را از آسیا فراتر ببریم تا جایگاهمان را در بین هفت تیم نخست جهان تثبیت کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

بهنام محمودی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، در خصوص کسب مدال طلا و عنوان قهرمانی تیم ملی والیبال در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار کرد: اول از همه به خانواره بزرگ والیبال و همچنین کادر فنی و بازیکنان تیم تبریک می‌گویم. خوشحال هستم تیم ملی با یک کادر و مربی کاملا ایرانی توانست قهرمان آسیا شود و امیدوارم در آینده شاهد درخشش جوانان در بخش جهانی و المپیک شویم.

او افزود: والیبال ما از لحاظ فنی فراتر از آسیا است و قهرمانی آسیا تورنمنتی بود که هم بازیکنان، تجربه خوبی کسب کردند و هم یک ریکاوری برای روحیه آن‌ها بود تا بتوانیم بعد از ناکامی المپیک به شرایط ایده‌آل برگردیم که خوشبختانه این اتفاق‌ هم افتاد و البته یکی از بهترین اتفاقات این بود که با مربی ایرانی قهرمان شدیم. ما باید خودمان را از آسیا فراتر ببریم تا بتوانیم جایگاهمان را بین 6-7 تیم نخست جهان تثبیت کنیم و آنجا بتوانیم خوب ظاهر شویم چون این توانمندی را داریم.

محمودی با اشاره به تیم متفاوت و جوان والیبال کشورمان تصریح کرد: یک سری از بازیکنان در المپیک هم بودند اما بازیکنان جدید هم به تیم اضافه شدند و مطمئنم با تلاش و انگیزه می‌توانیم به حضوری قدرتمند در لیگ ملت ها، جام جهانی و المپیک امیدوار شویم. صابر کاظمی خیلی خوب بازی می‌کند، جواد کریمی و میثم صالحی هم همینطور؛ این مسابقات تورنمنتی نبود که بگوییم تیم‌ها کاملا قوی هستند همین که توانستیم به هدفمان برسیم و قهرمان شویم واقعا خوب بود. بچه‌ها به خصوص کاظمی تجربه خوبی کسب کردند و صابر باید مواظب زانو و پشت پاهایش باشد تا در آینده بیشتر از او بشنویم.

ملی پوش سابق والیبال ایران همچنین درمورد نبود بازیکنان باتجربه در کنار تیم گفت: درست است که بازیکنان قدیمی و باتجربه الان نیستند اما بالاخره ممکن است در برخی از رقابت‌ها در کنار تیم باشند.

بهنام محمودی در پایان صحبت‌های خود با اشاره به عملکرد بهروز عطایی به عنوان سرمربی تیم ملی تصریح کرد: با این کادر قطعا می‌توان به آینده امیدوار بود؛ نه تنها بهروز عطایی بلکه پیمان اکبری، رحمان محمدی راد، سعید رضایی و... مربی‌هایی هستند که روی آن‌ها سرمایه گذاری شده تا در مقاطع مختلف مورد استفاده قرار بگیرند. مطمئنا عطایی مربی خوبی است؛ ما می‌توانیم روی 7- 8 نفر از مربی‌های داخلی حساب باز کنیم و تیم ملی در سطح آسیا و جهان مطرح باشد.

 

  

 

دیدگاه تان را بنویسید