مبلغ قرارداد گریزمان با بارسلونا لو رفت!

رسانه بارسایی مدعی شد که قرارداد بارتومئو با گریزمان آنقدر گران بسته شده که این بازیکن در طول 2 سال 46 میلیون یورو حقوق گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

 جی پلاس ، بارسلونا مثل تابستان قبل چوب حراج به بازیکنان خود زد و مجبور شد بسیاری از بازیکنان خود را به تیم‌های دیگر بفرستد. از امرسون گرفته که تنها 27 روز در بارسلونا دوام آورد تا آنتوان گریزمان که با یک انتقال خفت‌بار برای بارسایی‌ها دست از پا دراز‌تر به اتلتیکو بازگشت.

فارس نوشت؛ البته مهمترین انتقال بارسلونا در تابستان کنونی، رفتن لیونل مسی پس از 16 سال بود که باشگاه نتوانست به دلیل مسائل مالی قرارداد این بازیکن را تمدید کند. مسی طبق گزارش بسیاری از رسانه‌ها، کف دستمزد ممکن را درخواست کرد ولی لاپورتا اعلام داشت که به هیچ عنوان باشگاه نمی‌تواند با این بازیکن تمدید کند.

بارسلونا بیش از 1.17 میلیارد بدهی در مدیریت قبلی به ثبت رساند و حتی نتوانست قرارداد بازیکنان جدید خود یعنی ممفیس دپای، اریک گارسیا و سرخیو آگوئرو را تا مدت‌ها تمدید کند. این تیم با کمک ستاره‌های خود مثل پیکه، بوسکتس و آلبا که حقوق خود را کاهش دادند، توانست خریدهای خود را رسمی کند.

حالا با این شرایط مذکور، رسانه نزدیک به بارسلونا عنوان کرد که بارسلونا بسیار از سرمایه خود را برای مهاجم فرانسوی خرج کرده است.

اسپورت کاتالونیا در گزارش امروز از قرارداد هنگفت بارسلونا با مدیریت بارتومئو با آنتوان گریزمان پرده برداشت و مدعی شد که این تیم به ستاره ناکام خود در طول 2 سال بیش از 46 میلیون یورو دستمزد داده است.

اسپورت نوشت که بارسلونا به گریزمان برای سال اول 17 میلیون یورو، سال دوم 18 میلیون یورو و نزدیک به 11 میلیون یورو پاداش در این 2 سال به او داده است. اسپورت جمع آنها را در این 2 سال 46.5 میلیون یورو تخمین زد و عنوان کرد که اگر این بازیکن تا سال پنجم در بارسلونا می‌ماند نزدیک به 177.5 میلیون یورو دستمزد می‌گرفت.

گریزمان در بارسلونا به عنوان ستاره جانشین نیمار وارد باشگاه شد ولی اصلا نتوانست به ستاره بزرگی در این تیم لقب گیرد. در نهایت این بازیکن به اتلتیکو مادرید بازگشت تا دوباره زیر نظر سیمئونه به روزهای خوش خود بازگردد.

گریزمان در این 2 سال، 102 بار برای بارسلونا به میدان رفت و آمار 35 گل و 17 پاس گل را به ثبت رساند. او بیشتر در وینگ‌بک چپ برای آبی‌اناری‌ها به میدان رفت و توانست در این مدت تنها به یک قهرمانی کوپا دل ری دست یابد.

بارسلونا در تابستان امسال به دلیل مشکلات مالی بازیکنان زیر را به تیم های دیگر فرستاد:

1- لیونل مسی / رایگان به پاری سن ژرمن

2- جونیور فیرپو / 15 میلیون یورو به لیدزیونایتد

3- امرسون رویال / 25 میلیون یورو به تاتنهام

4- ایلایکس موریبا / 16 میلیون یورو به لایپزیگ

5- ژان کلر تودیبو / 8.5 میلیون یورو به نیس فرانسه

6- کارلس آلنیا / 5 میلیون یورو به ختافه

7- کونار دلافونته / 3.5 میلیون یورو به مارسی

8- سرخیو آکیمه / 3.5 میلیون یورو به آلمریا

9- خوان میراندا / انتقال رایگان به رئال بتیس

10- مونچو / انتقال رایگان به گرانادا

11- ماتئوس فرناندز / فسخ قرارداد و انتقال به پالمیراس

بارسلونا در این تابستان تنها 4 بازیکن به صورت رایگان خریداری کرد که یکی از آنها را طی 27 روز به تیمی دیگر فروخت. در لحظه پایانی پنجره نقل و انتقالاتی لوک دی یونگ پس از بازگشت گریزمان به اتلتیکو از باشگاه سویا قرض گرفته شد. 

نگاهی به ورودی‌های بارسلونا نیز بیاندازید:

1- سرخیو آگوئرو / رایگان از منچسترسیتی

2- اریک گارسیا / رایگان از منچسترسیتی

3- ممفیس دپای / رایگان از لیون

4- امرسون رویال / رایگان از رئال بتیس (این بازیکن در همین تابستان به تاتنهام فروخته شد)

5- لوک دی یونگ / قرضی از سویا

دیدگاه تان را بنویسید