اسناد مذاکره غیرقانونی بارسلونا با گریزمان لو رفت!

سوان کاریان، وکیل آنتوان گریزمان در ماه مارس ایمیل هایی به پدر و خواهر این بازیکن فرستاده است. محتوای این ایمیل ها ثابت می کند که گریزمان و بارسلونا به صورت غیرقانونی و در ماه مارس با هم مذاکراتی داشته اند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، اتلتیکو در نظر دارد که از بارسلونا به خاطر مذاکره غیرقانونی با گریزمان شکایت کند و حالا این اسناد ثابت می کنند که کاتالان ها چند ماه پیش از انتقال با مهاجم فرانسوی در تماس بوده اند. بر اساس قوانین فیفا، هیچ باشگاهی حق ندارد که با بازیکنی که هنوز در اختیار باشگاهی دیگر است، مذاکره کند. این ایمیل در حال حاضر در اختیار میگل انخل مارین مدیر اجرایی اتلتیکو قرار گرفته و او هم این سند را ضمیمه شکایت اتلتیکو کرده است.

در این ایمیل که در وبسایت مادریدی "ال موندو منتشر شده، کاریان در مورد شروط بارسا برای انتقال گریزمان توضیح داده است. اگر بارسلونا می خواست گریزمان را قبل از اول ژولای بخرد باید 200 میلیون یورو به اتلتیکو می پرداخت اما بعد از این زمان، رقم فسخ قرارداد مهاجم فرانسوی به 120 میلیون یورو کاهش یافت. اتلتیکو معتقد است که بارسا با توجه به این که قبل از زمان مذکور و به صورت غیرقانونی با گریزمان مذاکره کرده باید 80 میلیون یورو مابه التفاوت را به آنها بپردازد.

حالا انتشار این ایمیل ها می تواند به اتلتیکو کمک کند تا در این پرونده برنده شوند و بتوانند برای فروش مهاجم فرانسوی خود 80 میلیون یورو بیشتر از بارسا دریافت کنند. باید دید که کمیته انضباطی فیفا در مورد این پرونده چه تصمیمی می گیرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید