درگیری باورنکردنی پیکه و گریزمان+ تصاویر

در جریان بازی امشب بارسا و پی اس جی جرارد پیکه و آنتوان گریزمان از خجالت هم در آمدند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، بارسلونا شب گذشته در نوکمپ با نتیجه 1-4 به پی اس جی باخت تا تقریبا در همین بازی رفت سرنوشت تیم صعود کننده به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان مشخص شود.

بارسا در حالی پای به زمین گذاشت که جرارد پیکه را پس از سه ماه در ترکیب اولیه خود می دید. پیکه مدت ها مصدوم بود ولی توانست خود را به بازی حساس امشب برساند اما بارسا حتی با حضور او نیز حرفی برای گفتن نداشت و شکست خانگی تلخی را متحمل شد.

 

 
 

 

 

دقیقه 38 بازی و در حالی که کار با تساوی 1-1 دنبال می شد، دوربین های تلویزیونی تصاویر عجیبی را شکار کردند. بارسا تحت فشار قرار گرفته بود و استرس شدیدی را تحمل می کرد. آنتوان گریزمان و سرجینیو دِست در یک صحنه با وجود تعقیب کیلیان امباپه نتوانستند او را متوقف کنند و توپ راهی کرنر شد. در واقع گریزمان در این صحنه به خوبی از سرجینیو حمایت نکرد تا او محبور شود توپ را به کرنر بفرستد. همین قضیه باعث خشم پیکه از ستاره فرانسوی شد.

جرارد پیکه در حالی که بسیار عصبی بود، رو به گریزمان کرد و به دلیل ناکامی اش در گرفتن توپ از امباپه فحاشی کرد:« 50 متر با توپ دوید آنتوان؛ 50 متر.....»

ستاره فرانسوی در پاسخ گفت:« آرام باش جرارد»؛ اما پیکه همچنان ناراحت و عصبانی بود و به فحاشی ادامه داد تا اینکه گریزمان نیز با توهین به مادر پیکه پاسخ او را داد.

پیکه در پاسخ، توهینی نثار مادر گریزمان کرد و گفت:« 5 دقیقه است تحت فشار هستیم.......»

گریزمان که او هم عصبی شده بود، در جواب پیکه گفت:«داد نزن»؛ در این لحظه کلمنت لنگله برای آرام کردن دو طرف دخالت کرد ولی پیکه همچنان به فحاشی ادامه می داد و گریزمان هم پاسخ او را می داد.

پیکه می گفت مثل دیوانه ها در حال دویدنیم و تو قدم می زنی و گریزمان اصرار داشت که او هم در حد توانش می دود.

در هر صورت صحنه هایی عجیب درون زمین رقم خورده بود که شاید در برگشتن روند بازی در نیمه دوم بی تاثیر نبود. نیمه ای که بارسلونا سه گل دیگر خورد و 1-4 مغلوب شد.

دیدگاه تان را بنویسید