رضایت عربستانی ها از بحران در استقلال و تراکتور

رسانه سعودی اسپورت با بازتاب اخبار مربوط به حواشی امروز استقلال و تراکتور، از آن به عنوان یک خبر خوب برای الهلال و النصر یاد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ فاصله زیادی تا زمان برگزاری دیدار های استقلال با الهلال و تراکتور با النصر باقی نمانده است. وب سایت سعودی اسپورت که همچون سایر رسانه های عربستان به شدت پیگیر اخبار دو نماینده ایران است، امروز در چندین خبر مجزا به بحران های پیش آمده برای استقلال و تراکتور اشاره و از آنها به عنوان اخباری خوب برای الهلال و النصر یاد کرد.

ورزش سه نوشت: این وب سایت با تیتر "هواداران ایرانی در تلاش هستند تا به مسئولان استقلال حمله کنند" نوشت: بحران ها برای استقلال پیش از مصاف با الهلال همچنان ادامه دارد.

ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده که "خشم" هواداران استقلال را از عملکرد مدیریت باشگاه نشان می دهد. بخشی از هواداران سعی کردند به مقامات تیم ایرانی حمله کنند. دلیل این اعتراضات، آمادگی ضعیف استقلال قبل از رویارویی با الهلال در لیگ قهرمانان آسیا عنوان شده است.

ویدیویی که سعودی اسپورت به آن اشاره دارد، مربوط به حواشی است که امروز میان پرویز مظلومی و هواداران استقلال رخ داد. جایی که عضو هیئت مدیره آبی پوشان در پاسخ به درخواست هواداری مبنی بر عدم تغییر فرهاد مجیدی پاسخ داد برای انجام هر کاری، از هواداران نمی ترسند!

سعودی اسپورت در ادامه نوشته است: هواداران استقلال مدیریت باشگاه را متهم کردند که خواسته های مربی تیم را در بازار نقل و انتقالات تابستانی برآورده نکرده است. سرمربی استقلال تهران از مدیران باشگاه خواست تا مهاجم خارجی "فوق العاده" را به خدمت بگیرند، اتفاقی که رخ نداد.

سعودی اسپورت در مطالب دیگری به مصدومیت ابوالفضل جلالی و همچنین عدم جذب بازیکن خارجی توسط استقلال پرداخت. این وب سایت نوشت: ابوالفضل جلالی مدافع جدید استقلال تهران امروز شنبه در تمرینات به شدت مصدوم شد و بازی با الهلال را از دست داد.

01640630

این رسانه در اخبار دیگری به حواشی تراکتور پرداخت و با تیتر "انقلاب هواداران، رئیس تراکتور را پیش از مصاف با النصر سرنگون می کند"، نوشت: اعتراض هواداران باشگاه تراکتور باعث استعفای جمشید نظمی رئیس باشگاه از سمت خود گردید و کلیه فعالیت های باشگاه نیز تا اطلاع ثانوی متوقف شد. هواداران تراکتور به دلیل سوء مدیریت، خشم خود را از هیئت مدیره باشگاه ابراز کردند.

سعودی اسپورت در چهارمین خبری که امروز به نمایندگان ایران اختصاص داد، نوشت: بحران در داخل باشگاه تراکتور ایران در پی اعتراض گسترده مردم به مدیریت باشگاه ادامه دارد. باشگاه تراکتور عصر شنبه رسماً تعلیق تمرینات این تیم را اعلام کرد.

دیدگاه تان را بنویسید