ادعای خبرنگار عربستانی؛

بازی های آسیایی استقلال و تراکتور در زمین بی طرف+ عکس

با اعلام یک خبرنگار عربستانی، دیدار تیم‌های استقلال و تراکتور ایران با الهلال و النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا در زمین بیطرف برگزار می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا قرار است شهریور امسال برگزار شود. از ایران سه تیم پرسپولیس، استقلال و تراکتور به این مرحله رسیده‌اند و با حریفان خود بازی خواهند کرد.

مهر نوشت؛ هرچند هنوز کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت رسمی زمان و نحوه برگزاری این بازی‌ها را اعلام نکرده، اما یک خبرنگار عربستانی اعلام کرد بازی نمایندگان ایران و عربستان در زمین بی طرف خواهد بود.

پیش از این مقرر بود هر تیمی که در مرحله گروهی صدرنشین شود، در مرحله یک هشتم میزبان باشد. البته این موضوع برای پرسپولیس به واسطه برخورد با استقلال تاجیکستان صدق نمی کند.

استقلال با صدرنشینی در مرحله گروهی در واقع باید برابر الهلال عربستان میزبان باشد اما ظاهراً کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنان به برگزاری بازی تیم‌های ایران و عربستان در زمین بیطرف نظر دارد.

سلطان المهوس خبرنگار عربستانی زمان و محل برگزاری بازی‌های نمایندگان ایران و عربستان در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا را به این ترتیب عنوان کرد:

* استقلال ایران - الهلال عربستان؛ ۲۲ شهریور در زمین بی طرف
* استقلال تاجیکستان - پرسپولیس ایران؛ ۲۳ شهریور در تاجیکستان
* النصر عربستان - تراکتور ایران؛ ۲۳ شهریور در زمین بی طرف

استقلال محروم از میزبانی الهلال/ تراکتور - النصر در زمین بیطرف ‌

 
 

دیدگاه تان را بنویسید