گزارش جی پلاس از نتایج ورزشکاران در روز پایانی رقابت در پارالمپیک

پایان طلایی ایران در توکیو؛ دبل نقره ای پارادوومیدانی کاران/ ملکه تیراندازی جهان این بار به مدال نرسید+عکس

کاروان ایران در روز یازدهم پارالمپیک توکیو که روز پایانی برای ورزشکاران ایرانی محسوب می شود، در شش رشته نماینده داشت که ایران چهار مدال کسب کرد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، کاروان ایران در روز یازدهم و پایانی رقابتش در پارالمپیک توکیو در شش رشته ورزشکار داشت که موفق به کسب چهار مدال شدند.

نتایج امروز ورزشکاران ایران را در ادامه می خوانید:

(جدول رده بندی مدالی پارالمپیک 2020 توکیو)

(برنامه و نتایج کامل ورزشکاران ایران در پارالمپیک 2020 توکیو)

(اسامی مدال آوران ایران در پارالمپیک 2020 توکیو)

 

پاراتیراندازی؛ ناکامی ساره در پوکر طلایی

ساره جوانمردی که در تپانچه 10 متر بازی ها به مدال طلا رسید همراه با سمیرا ارم در بخش تپانچه 50 متر مختلط کلاس SH1 به مصاف حریفان رفتند. جوانمردی با 539 امتیاز در رده سوم قرار گفت و فینالیست شد اما ارم بازهم ناکام ماند و با 465 امتیاز در میان 34 نفر در رده سی و چهارم قرار گرفت. در میان هشت فینالیست این ماده فقط ساره جوانمردی نماینده زنان بود. او در فینال با 118.8 در رده هفتم قرار گرفت و از رسیدن به چهارمین طلای خود در تاریخ پارالمپیک بازماند. جوانمردی در رقابت مقدماتی و فینال تمرکز لازم را نداشت و نتوانست عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد. او در ریو در همین ماده به مدال طلا رسیده بود.

ساره جوانمردی پاراتیراندازی پارالمپیک توکیو

سمیرا ارم پاراتیراندازی پارالمپیک توکیو

پارادوومیدانی؛ دو نقره روز پایانی

سیامک صالح فرج‌زاده از ساعت 5:05 در پرتاب وزنه کلاس F34 به مصاف رقبا رفت. او در سه پرتاب اول رکورد 10.76، 10.80 و 10.72 ثبت کرد. او در دو پرتاب نهایی خود هم نتوانست بیشتر از 10 متر پرتاب کند و به ترتیب رکوردهای 10.65و 10.74 برجای گذاشت تا از رسیدن به مدال بازبماند. او در پرتاب ششم هم خطا کرد تا در نهایت در جایگاه ششم قرار بگیرد.

صادق بیت سیاح دومین پرتابگر امروز ایران در پرتاب نیزه F41 از ساعت 14:40 به مصاف حریفانش رفت و با ثبت رکود 43.35 به مقام دوم و مدال نقره رسید. پرتاب های او به ترتیب 41.98، 43.01، 43.35، 42.30، 41.80 ثبت کرد. پرتاب سوم او خطا شد.

سجاد محمدیان آخرین نماینده دوومیدانی ایران در بازی ها از ساعت 15:15 در پرتاب وزنه F63 رقابتش را آغاز کرد و با ثبت رکورد 14.88 نایب قهرمان شد و یازدهمین مدال نقره کاروان را به دست آورد. 14.88، 14.12، 14.05 پرتاب های اول ، دوم و سوم او بود. سه پرتاب دیگر او هم خطا شد.

پارادوومیدانی ایران در پارالمپیک توکیو سجاد محمدیان

پارادوومیدانی ایران در پارالمپیک توکیو صادق بیت سیاح

پارالمپیک 2020 - پارادوومیدانی سیامک صالح
سیامک صالح فرج زاده

پاراتکواندو؛ پایان طلایی!

رایحه شهاب در وزن 58+ کیلوگرم زنان از ساعت 6 درمرحله یک هشتم نهایی با گل‌جونوی نایمووا از ازبکستان مبارزه کرد و در نهایت با نتیجه 30-9 مقابل این حریف شکست خورد و به رپه شارژ رفت. او در این مبارزه دوم و در حالی که 8-9 از حریف عقب بود در ثانیه های پایانی 17-10 مارتیس مکزیکی را شکست داد. او در سومین مبارزه باید به مصاف آکرماش از مراکش می رفت اما حریف انصراف داد تا نماینده ایران در آخرین گام به مصاف تروئسدل از بریتانیا رفت و 41 بر31 باخت و چهارم شد.

اصغر عزیزی دومین پاراتکواندوکار مرد ایران در وزن 75+ کیلوگرم در مرحله یک هشتم نهایی با قرعه استراحت روبه رو شد و در یک چهارم با گومس از کاستاریکا دیدار کرد و در راند طلایی 11 بر 9 پیروز شد و به نیمه نهایی رسید. او در نیمه نهایی از ساعت 14:15 با زین الدین آتاوز از روسیه مبارزه کرد و با شکست 9 بر 4 حریف به فینال رسید و برای کسب طلا با میکولیچ از کرواسی مبارزه کرد و با پیروزی 11 بر 9 مقابل این حریف دوازدهمین و آخرین طلای کاروان ایران را به دست آورد.

پارالمپیک 2020 - پاراتکواندو اصغر عزیزی

پارالمپیک 2020 - پاراتکواندو رایحه شهاب
رایحه شهاب

پاراکانو؛ نمره قبولی برای دو نماینده ایران

شهلا بهروزی‌راد در نیمه نهایی کایاک انفرادی 200 متر کلاس KL3 با نمایندگان استرالیا، برزیل، آلمان، لهستان، سوئد، ازبکستان و ژاپن رقابت کرد و با ثبت زمان 51.316 سوم شد و به فینال رسید. او در مسابقه فینال به مصاف رقیبانی از برزیل، لهستان، سوئد، فرانسه، انگلیس، آلمان و ازبکستان رفت و با زمان 52.789 در رده هفتم قرار گرفت.

اسلام جاهدی دیگر قایقران ایران در همین مرحله و در ماده 200 متر کلاس VL2 و با نمایندگان آمریکا، کانادا و مجارستان رقابت کرد و با زمان 58.057 از خط پایان گذشت. او با قرار گرفتن در رده چهارم از رسیدن به فینال بازماند.

پاراتیروکمان؛ ناکامی پشت ناکامی

تیم میکس ریکرو ایران متشکل از زهرا نعمتی و غلامرضا رحیمی در یک‌ هشتم نهایی استراحت می کند و برای صعود به نیمه نهایی با بریتانیا مسابقه داد و 6 بر صفر پیروز شد و صعود کرد. در نیمه نهایی تیم ایران با عملکرد ضعیف به خصوص از سوی رحیمی 5 بر 3 باخت و به رده بندی رفت. در رده بندی هم این عملکرد ضعیف ادامه داشت و ایران 6 بر 2 باخت و به برنز هم نرسید.

پارالمپیک 2020 - پاراتیرو کمان زهرا نعمتی و غلامرضا رحیمی

والیبال نشسته؛ همان همیشگی

تیم ملی ایران از ساعت 14:30 در فینال والیبال نشسته با روسیه دیدار کرد و با نتیجه 3 بر یک این تیم را شکست داد و برای هفتمین بار مدال طلای این بازی ها را از آن خود کرد. بعد از چهار مسابقه ایران سرانجام در این مسابقه یک ست را از دست داد.

 

والیبال نشسته پارالمپیک 2020 - تیم ملی ایران

دیدگاه تان را بنویسید