به گزارش ایرنا، افشین داوری شامگاه شنبه در نشست شورای عالی ورزش قهرمانی و همگانی استان اردبیل افزود: حضورکانادا، لهستان، روسیه در ارومیه و فرانسه ، استرالیا و پرتقال در اردبیل اهمیت و سطح این مسابقات را دوچندان کرده است.
وی اظهار کرد: میلیون ها نفر از علاقه مندان به این ورزش در جهان از طریق رسانه ها و فضاهای مجازی این رقابت ها و نیز مسائل حاشیه ای و جنبی آن را پیگیری می کنند.
او ادامه داد: برگزاری این رقابت ها در اردبیل و ارومیه ظرفیت بسیار مناسبی برای معرفی سطح والیبال ایران و معرفی جاذبه های فرهنگی ، طبیعی و توریستی این نقاط می باشد.
داوری گفت: باید خروجی برگزاری این مسابقه ورزشی بین المللی کسب امتیازهای خوب برای تیم ملی ایران باشد تا شاهد حضور بلندقامتان والیبال کشورمان در فینال باشیم.
وی حضور بانوان تماشاگر در سالن را از موارد بسیار مهمی دانست که مسئولان فدراسیون جهانی والیبال حساسیت زیادی روی آن دارند و از استاندار اردبیل خواست زمینه حضور بانوان علاقه مند برای تماشای این رقابت ها فراهم شود.
او افزود: استان اردبیل از سابقه خوبی برای برگزاری رقابت های بین المللی ورزشی برخوردار است اما با توجه به سطح و اهمیت بسیار بالای این دوره از مسابقات انتظار می رود که به بهترین وجه ممکن برگزار شود.
هفته سوم این مسابقات با حضور تیم های والیبال ایران، کانادا، لهستان، روسیه در ارومیه و هفته چهارم از تاریخ 31 خرداد تا سوم تیر ماه با حضور تیم های ایران، فرانسه، پرتغال و استرالیا در اردبیل برگزار می شود.
6019/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.