جی پلاس؛

آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس| پرونده شکایت النصر از پرسپولیس به کجا رسید؟/ گیتار آبی ها کوک شد؛ مجیدی به پین‌ پیام داد!

دادگاه عالی ورزش، بر اساس اختیارات قانونی خود، اعلام رای در پرونده شکایت باشگاه النصر به آرای صادره از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا را به تعویق انداخت.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس،  آخرین اخبار امروز سه شنبه 9 شهریور 1400 درباره باشگاه های پرسپولیس و استقلال را در ادامه می خوانید.

اخبار باشگاه پرسپولیس

قول مدیران پرسپولیس به بازیکنان

 با شروع تمرینات پرسپولیس در فصل جدید، مدیران باشگاه پرسپولیس در محل تمرین این تیم حاضر شدند و درباره مشکلات مالی باشگاه و زمان پرداخت مطالبات اعضای تیم توضیحاتی ارائه کردند.

در این جلسه که با حضور جعفر سمیعی و سید مجید صدری برگزار شد، مدیران باشگاه به اعضای تیم قول دادند با وجود مشکلات فراوان، طلب‌های بازیکنان و مربیان مربوط به لیگ بیستم را تا پایان شهریور پرداخت کنند تا اعضای بدون نگرانی خود را برای لیگ بیست‌ویکم آماده کنند.

اعضای تیم پرسپولیس، حدود ۲۵ درصد از پایه قرارداد خود را به همراه آپشن‌های موجود در قرارداد طلبکار هستند که با احتساب این آپشن‌ها میزان طلب آن‌ها به حدود ۴۰ درصد می‌رسد./ ایسنا

دیدار پرسپولیس و استقلال تاجیکستان با حضور تماشاگران

کنفدراسیون فوتبال آسیا با پیشنهاد و تقاضای فدراسیون تاجیکستان در خصوص حضور تماشاگران در دیدار مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا بین ۲ تیم پرسپولیس ایران و استقلال دوشنبه موافقت کرد.

طی نامه ارسالی «شاهزاد» مدیر تیم استقلال تاجیکستان به باشگاه پرسپولیس اعلام شد؛ کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص حضور تماشاگران در ورزشگاه برای دیدار پرسپولیس ایران و استقلال تاجیکستان، موافقت کرده و اعلام داشته است؛ با توجه به حساسیت موضوع حضور تماشاگران در ورزشگاه، تائید می‌کنیم این بازی که از مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا برگزار خواهد شد با حضور تماشاگر و به صورت یک بازی نرمال و عادی انجام شود و طی آن، کلیه اقدامات و آماده‌سازی‌های لازم بهداشتی با تبعیت کامل از شیوه نامه های بهداشتی AFC و مراجع ذیصلاح در کشور تاجیکستان برگزار شود.

در پایان، «شین منگیل» معاون دبیر کل مسابقات فوتبال در کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز عنوان کرده است که بلیت این دیدار برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال و این مسابقه با آماده سازی کامل و به بهترین شکل انجام شود.

پرسپولیس نمی تواند کی روش استنلی را به خدمت بگیرد

در شرایطی که طی چند روز اخیر نام کی روش استنلی به لیست یحیی گل محمدی اضافه شده و او از مدیران باشگاه خواسته در صورت امکان این مهاجم را جذب کنند اما باشگاه پرسپولیس عملا نمی تواند راهی برای جذب این بازیکن پیدا کند.

 باشگاه پرسپولیس هنوز در CAS پرونده دارد و به همین دلیل و طبق مصوبه فدراسیون فوتبال قادر به جذب بازیکن خارجی از جمله کی روش استنلی نیست. به همین دلیل سرخ ها باید تا زمان پرداخت بدهی کالدرون صبر کنند.

کی روش استنلی فصل گذشته در سپاهان بازی می کرد اما بعد از پایان قراردادش از جمع شاگردان محرم نوید کیا جدا شد.

تصمیم جدید دادگاه عالی ورزش برای اعلام رای پرونده شکایت النصر از پرسپولیس

 دادگاه عالی ورزش، بر اساس اختیارات قانونی خود، اعلام رای در پرونده شکایت باشگاه النصر به آرای صادره از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا را به تعویق انداخت.

دادگاه عالی ورزش در نامه ای به طرفین این پرونده از جمله باشگاه پرسپولیس، اعلام کرد؛ با عنایت به ماده ۵۹ از کدهای ورزشی، مهلت خود را برای ابلاغ رای پرونده النصر تا ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۱ مطابق با ۸ مهر ۱۴۰۰ تمدید کرده است.

پرسپولیس و تراکتور به مصاف هم می روند

تیم های پرسپولیس و تراکتور تبریز که خود را دور از مسابقات رسمی برای مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کنند روز پنج شنبه در چارچوب دیداری تدارکاتی به مصاف یکدیگر می‌روند.

این دیدار دومین بازی تدارکاتی پرسپولیس پیش از سفر به تاجیکستان خواهد بود. تراکتور خود را برای مصاف با تیم النصر عربستان، آماده می‌کند.

اخبار باشگاه استقلال

مراسم معارفه سرپرست باشگاه استقلال

 

مراسم معارفه بهرام امیری سرپرست جدید باشگاه استقلال برگزار شد.

پیش از شروع تمرین امروز استقلالی ها با حضور اصغر ملکیان رئیس هیات مدیره و پرویز مظلومی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال، بهرام امیری به عنوان سرپرست جدید تیم فوتبال استقلال به بازیکنان معرفی شد.

مراسم معارفه سرپرست باشگاه استقلال

دروازه بان جدید استقلال در آستانه جدایی؟!

علیرضا رضایی دروازه بان جدید تیم فوتبال استقلال که با نظر مستقیم فرهاد مجیدی در نقل و انتقالات به جمع آبی پوشان اضافه شد احتمال دارد به صورت قرضی راهی تیم دیگری شود.

شنیده می‌شود باشگاه استقلال قصد دارد علیرضا رضایی، دروازه‌بان جدید خود را به صورت قرضی به تیم دیگری منتقل شود البته این موضوع هنوز تایید نشده است.

با حضور حسین حسینی و ماندن رشید مظاهری در استقلال ، شانس حضور رضایی درون دروازه آبی پوشان کمتر شده است.

رئیس هیات مدیره استقلال در نقش مدیرعامل

 احمد مددی به دلایلی که کسالت اعلام شد، در سه چهار روز اخیر کمتر در باشگاه استقلال حضور داشت. این در حالی است که آبی‌ها در روزهای داغ و حساس نقل و انتقالات قرار دارند و حضور مدیرعامل بیشتر از همیشه در ساختمان این باشگاه اهمیت دارد.

در این روزها اصغر ملکیان رییس هیات مدیره باشگاه استقلال به جای مدیرعامل در باشگاه حضور پیدا کرد تا امور مدیریتی به خصوص در بخش نقل و انتقالات را پیگیری کرده و این رویه قطع نگردد.

با اینکه استقلال ۷ بازیکن را به صورت رسمی در اختیار گرفته، هنوز نقل و انتقالاتش پایان نگرفته است. احتمال حضور ۲ بازیکن جدید در این تیم بسیار زیاد است و پس از آن آنها باز هم ممکن است خرید یا تمدیدهای جدید داشته باشند.

تاکنون علیرضا رضایی، امیر حسین حسین زاده، عارف آقاسی، زبیر نیک نفس، جعفر سلمانی، امین قاسمی نژاد و محمدرضا آزادی به صورت رسمی با استقلال قرارداد بسته و شیمبا به همراه ابوالفضل جلالی هم به احتمال فراوان در طی امروز و فردا رسماً پای قرارداد با این تیم را امضا خواهند کرد./ مهر

استقلالی‌ها در انتظار ورود «شیمبا» به تهران

لوسیانو پریرا ملقب به شیمبا، مهاجم کهنه کار و ۳۷ ساله برزیلی است که پس از سال‌ها حضور در فوتبال ایران، قرار است با بر تن کردن پیراهن آبی فصل بیست و یکم را در استقلال بگذراند.

همانطور که مسئولان باشگاه استقلال اعلام داشته‌اند، توافق نهایی با این بازیکن انجام شده و حتی قرارداد وی نیز که به تایید خودش رسیده، آماده امضا است؛ و فقط امضای نهایی او پای این قرارداد آن را جاری می‌کند.

استقلالی‌ها در انتظار بازگشت این مهاجم برزیلی به تهران هستند تا قرارداد او به امضا رسیده و به تمرینات آبی پوشان اضافه شود. اتفاقی که گفته می‌شود طی همین یکی دو روز خواهد افتاد.

تمام دارایی‌های کنونی فرهاد مجیدی در خط حمله به آرمان رمضانی و امین قاسمی نژاد ختم می‌شود و شیمبا می‌تواند سومین مهاجم آنها در این فصل باشد.

آبی پوشان باید روز ۲۲ شهریور به مصاف تیم الهلال در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بروند که این دیدار در دبی برگزار می‌شود.

ارسلان تمدید کرد؟

استوری جدید فرزاد مجیدی که خبر از تمدید قرارداد امیرارسلان مطهری مهاجم آبی‌پوشان پایتخت با این باشگاه می‌دهد.

IMG_20210901_005209_534

خوش آمدگویی مجیدی به مرد ایتالیایی

 فرزاد مجیدی کمک سرپرست تیم استقلال در استوری به گابریل پین خوشامد گفت.

IMG_20210901_005220_239

 

 

دیدگاه تان را بنویسید