جی پلاس؛

آقای ستاره هایجک شد؛ کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد پیوست+ عکس و ویدیو

مهاجم تیم فوتبال یوونتوس با هواپیمای شخصی اش تورین را ترک کرد و منچستریونایتد با ارسال پستی در اینستاگرام خبر از بازگشت رونالدو به این باشگاه داد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، کریستیانو رونالدو، مهاجم تیم فوتبال یوونتوس با هواپیمای شخصی اش تورین را ترک کرد و به تیم منچستریونایتد پیوست.

رونالدو تورین را ترک کرد

 در حالی است که در روزهای اخیر شایعه حضور رونالدو در منچسترسینی مطرح شده بود، ساعاتی پیش سم لی خبرنگار بی‌بی‌سی و نزدیک به باشگاه‌های شهر منچستر اعلام کرد باشگاه منچسترسیتی برای جذب رونالدو اقدام نخواهد کرد و از رقابت کنار رفته است.

ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس نیز ساعاتی پیش در نشست خبری تایید کرد کریستیانو رونالدو روز گذشته اعلام کرده قصد دارد سریعا از یوونتوس جدا شود و به همین دلیل او امروز تمرین نکرده و برای بازی فردا مقابل جنوا در دسترس نیست.

رئیس یوونتوس نیز اعلام کرد رونالدو، ستاره پرتغالی این تیم دیگر نمی‌خواهد برای این تیم ایتالیایی بازی کند. به گفته او رونالدو در بازی روز شنبه یوونتوس با امپولی در زمین نخواهد بود.

از سوی دیگر سولسشر، سرمربی منچستریونایتد در کنفرانس خبری اعلام کرد کریستیانو همیشه با ما ارتباط خوبی داشته است، برونو فرناندز همواره با او در ارتباط است، اگر او قصد جدایی از یوونتوس را دارد می‌داند که ما اینجا هستیم.

طبق گفته ها منچستریونایتد پیشنهادی 28 میلیون یورویی خود را برای جذب کریستیانو رونالدو به یوونتوس ارائه کرده است.

اکانت رسمی منچستریونایتد با ارسال پستی در اینستاگرام خبر از بازگشت رونالدو به این تیم را داد و عنوان کرد، او به زودی تست‌های پزشکی را در این باشگاه پشت‌سر می گذارد.

رونالدو به منچستریونایتد پیوست

دیلی میل نوشت، کریستیانو رونالدو با قراردادی ۲۸ میلیون یورویی به منچستریونایتد پیوست. قرارداد این ستاره پرتغالی ۲ ساله است که می‌تواند برای سال سوم نیز تمدید شود.

 

حجم ویدیو: 1.07M | مدت زمان ویدیو: 00:00:07 دانلود ویدیو

دیدگاه تان را بنویسید