جزییات توافق شخصی کریستیانو رونالدو با منچستر سیتی

نشریه آس اسپانیا خبر از توافق بین منچسترسیتی با کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی یوونتوس داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، نام رونالدو هفته هاست که به یک سوژه مهم نقل و انتقالاتی تبدیل شده است. گفته می شود او قصد ترک یوونتوس را دارد و به فاصله شش ورزش سه نوشت: روز تا پایان انتقالات تابستانی هنوز مشخص نیست که فصل جاری را در تورین خواهد ماند یا خیر. در ایتالیا معتقدند رونالدو هر طور شده به دنبال جدایی است و به همین منظور هم ژرژ مندس ایجنت او از روی گذشته در شهر تورین حضور دارد تا با سران یووه مذاکره کند. هرچند هنوز هیچ پیشنهاد رسمی از باشگاهی برای رونالدو به یوونتوس نرسیده اما به نظر می رسد مقصد بعدی اومنچسترسیتی باشد.

طبق ادعای آاس، توافق بین رونالدو و سیتی قطعی است و دو طرف بر سر قراردادی دو ساله با دستمزد 15 میلیون یورو خالص به توافق نیز رسیده اند ولی مشکل اصلی جلب رضایت یوونتوس است.

کریستیانو رونالدو

سیتی قصد ندارد هیچ مبلغی برای رونالدو پرداخت کند و به معاوضه بازیکن فکر می کند. یوونتوس نیز یا 25 میلیون یورو طلب خواهد کرد یا گابریل ژسوس را در حالی که پپ گواردیولا اکیدا با جدایی ژسوس مخالف است و ترجیح می دهد رحیم استرلینگ وارد پروسه معاوضه شود.

به فاصله 5 روز تا پایان نقل و انتقالات باید دید بالاخره سرنوشت رونالدو چه خواهد شد.

  • یوونتوس ارسالی در

    دقیقا هم پست رونالدو هست تازه جوون تر هم هست رونالدو بره سیتی اینم بره تو یووه فیکس باشه چون یووه وینگر چپ تخصصی نداره و استرلینگ خوبه شاید یکم افت کرده باشه ولی اگه بیاد رو اوج میشه یه چیزی شبیه کیزا که برای یووه خوب هست.

دیدگاه تان را بنویسید