واکنش مدیرعامل پاری سن ژرمن به دو سوال مهم درباره امباپه و رونالدو

ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن، به دو سوال مهم نقل و انتقالاتی درباره کیلیان امباپه و کریستیانو رونالدو پاسخ داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ رفته‌رفته به پایان نقل و انتقالات تابستانی نزدیک می شویم و هنوز وضعیت کیلیان امباپه مشخص نشده است. گفته می‌شود که او بیش از هر زمان دیگری به رئال مادرید نزدیک شده اما هنوز توافقی بین باشگاه اسپانیایی و پاری‌سن‌ژرمن صورت نگرفته است.

اما طی ساعات گذشته رسانه‌های مختلف گزارش دادند که رئال مادرید جدیدترین پیشنهاد خود را به پاری سن ژرمن ارائه داده و با 180 میلیون یورو خواهان جذب ستاره فرانسوی شده است؛ در واقع این بدان معناست که لوس بلانکوس 10 میلیون یورو به پیشنهاد قبلی خود اضافه کرده است.

اما ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن، در جدیدترین واکنش خود به وضعیت کیلیان امباپه صحبت‌های مبهمی را مطرح کرده و می گوید: "چه من و چه باشگاه بیش از این موضع خود در این مورد را به شکل واضح بیان کرده ایم. همچنین دوباره آن را تکرار نمی کنیم چرا که بنا نیست آن را تغییر دهیم."

ناصر الخلیفی درباره شایعات جذب کریستیانو رونالدو توسط پاری سن ژرمن نیز گفت: " در مورد جذب کریستیانو رونالدو نیز هیچ بحث و مذاکره ای وجود نداشته است.

همچنین امیلیو بوتراگنیو، مدیر ارتباطات رئال مادرید، نیز در واکنش به انتقال احتمال کیلیان امباپه به این تیم گفت: "من در حال حاضر نمی‌توانم چیزی که از آن اطلاع ندارید را به شما بگویم اما آرام باشید و منتظر بمانید."

دیدگاه تان را بنویسید