مدیر ورزشی PSG: رئال می‌خواهد امباپه را رایگان جذب کند!

لئوناردو، مدیر ورزشی پاریسن ژرمن به پیشنهاد رئال مادرید برای خرید امباپه و همچنین حرف و حدیث هایی که پیرامون این بازیکن وجود دارد واکنش نشان داده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ لئوناردو درباره شرایطی که پیرامون امباپه وجود دارد گفته است:"کیلیان به ما قول داده بود که هیچ وقت باشگاه را رایگان ترک نخواهد کرد. ما دو پیشنهاد عالی برای امباپه ارائه دادیم. ما می خواهیم به او ثابت کنیم که او در پروژه ما نقشی اصلی دارد اما بالاتر از پروژه نیست. ما تابستان امسال رویایی خلق کردیم و اجازه نمی دهیم کسی آن را نابود کند. هیچ وقت درهای خروج امباپه را باز نکردیم. مردم می گویند من موافق فروش امباپه هستم و ناصر الخلیفی مخالف است در حالی که ما در طول یک موج یکسان هستیم. ما از باشگاه دفاع می کنیم."

مدیر ورزشی پی اس جی درباره پیشنهاد اولیه رئال مادرید برای خرید امباپه گفت:" پیشنهاد رئال مادرید با آنچه ما می خواهیم فاصله دارد. حدود 160 میلیون یورو ارائه شد که کمتر از هزینه ای است که ما در سال 2017 برای این بازیکن پرداخت کردیم. به نظر می رسد استراتژی رئال مادرید این است که سعی کند از پی اس جی پاسخ منفی بگیرند تا نشان دهد که آنها همه چیز را امتحان کرده اند و یک سال منتظر هستند تا او را به صورت رایگان جذب کنند. کاری که آنها انجام می دهند قابل قبول نیست. دو سال است که رئال رفتارهای نادرست و غیرقانونی دارد."

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید