جی پلاس؛

آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس| مهاجم سرخ‌ها در آستانه انتقال به سپاهان/ اعتراضات ادامه دار هواداران آبی؛ درخواست عجیب دژاگه از استقلال

سانتاکلارا باشگاه پرتغالی شهریار مغانلو که به صورت قرضی این بازیکن را در فصل گذشته به پرسپولیس داد حالا با باشگاه سپاهان وارد مذاکرات با قیمت چند برابری شده است.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس ،  آخرین اخبار امروز شنبه 30 مرداد 1400 درباره باشگاه های پرسپولیس و استقلال را در ادامه می خوانید.

اخبار باشگاه پرسپولیس

حضور هافبک فولاد در باشگاه سرخ پوشان

محمد آبشک، هافبک دفاعی فصل گذشته تیم فولاد خوزستان برای انجام مذاکرات نهایی با مدیران پرسپولیس و عقد قرارداد با آنها در ساختمان باشگاه حاضر شد.

این بازیکن ۳۴ ساله سابقه بازی در تیم‌های پگاه گیلان، داماش گیلان، مس کرمان، راه‌آهن، ملوان، بادران و نساجی را هم در کارنامه دارد.

آبشک

آخرین وضعیت مصدومان سرخ پوشان

 علیرضا حقیقت، پزشک تیم پرسپولیس امروز برای انجام برخی امور اداری به ساختمان این باشگاه رفت.

وی قبل از ورود به باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت علی شجاعی که به تازگی کتف خود را عمل کرده است و همچنین کمال کامیابی‌نیا، اظهار داشت: وی وضعیت خوبی دارد. سعی می‌کنیم شجاعی را در سریع‌ترین زمان برسانیم. درباره کامیابی نیا هم کارهای خوبی در حال انجام است و امیدوارم به زودی به تمرینات بازگردد.

مهاجم سرخ‌ها نزدیک به سپاهان

شهریار مغانلو که در زمستان سال گذشته با قراردادی قرضی از سانتاکلارا پرتغال به پرسپولیس پیوست پس از قهرمانی با سرخپوشان در لیگ برتر بیستم منتظر تصمیم باشگاه پرتغالی برای آینده فوتبالی خود شد.

سانتاکلارا که فکرش را نمی‌کرد با جذب مغانلو به ارزش ۱۷۰ هزار یورو بتواند سودی چند برابری از بازگشت او به فوتبال ایران داشته باشد پس از انتقال قرضی او در ازای دریافت ۵۰ هزار دلار از پرسپولیس برای فصل گذشته،حالا با باشگاه سپاهان وارد مذاکرات چند برابری شده است.

سانتاکلارا برای اینکه مغانلو را به سپاهان بدهد مبلغ ۵۰۰ هزار دلار برای ارائه رضایت‌نامه همراه با معاوضه او با محمد محبی را ارائه کرد که با موافقت محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان همراه شده است.

باشگاه پرسپولیس که با درخواست یحیی گل محمدی سرمربی این تیم متمایل به حفظ مغانلو شده بود خواستار تخفیف باشگاه پرتغالی شد تا مهاجم خود را حفظ کند اما مسئولان سانتاکلارا نه تنها ارزش صدور رضایت‌نامه او را کم نکردند بلکه آن را افزایش دادند تا سرخ‌ها حتی نتوانند پاسخ دیگری به این درخواست بدهند.

از این رو جعفر سمیعی با هماهنگی یحیی گل محمدی قید حفظ مغانلو را زدند تا این بازیکن طبق قرار قبلی در آستانه پیوستن به سپاهان قرار بگیرد./ مهر

دلیل غیبت عبدی در تمرینات پرسپولیس

تمرینات تیم پرسپولیس برای دیدار با استقلال تاجیکستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا که 23 شهریور برگزار می‌شود و همچنین فصل آینده لیگ  برتر از دوشنبه هفته قبل آغاز شد.

مهدی عبدی یکی از نفراتی است که از زمان آغاز تمرینات شاگردان یحیی گل‌محمدی در جلسات تمرینی سرخ‌پوشان غایب بوده است.

این بازیکن که پس از اتمام دیدارهای لیگ برتر، درگیر برگزاری جشن عروسی‌اش بود، نسبت به سایر بازیکنان فرصت کمتری برای استراحت داشت و به همین دلیل کادرفنی پرسپولیس به وی مرخصی بیشتری داد. البته عبدی به زودی با اتمام مرخصی‌اش در تمرینات شرکت می‌کند./ فارس

دعوت از نوجوان پرسپولیسی آسیب دیده به تمرین سرخ پوشان

نوجوان محمودآبادی طرفدار پرسپولیس که همیشه بازی‌های تیم محبوب خود را دنبال می‌کرد، در پی یک سانحه تلخ، راهی بیمارستان شد و با وجود اقدامات پزشکی یک دست خود را از دست داد.

عرشیا شکری به همراه اعضای خانواده‌اش از هواداران پرسپولیس هستند. او در حال فعالیت در زمین کشاورزی بود که بنا بر اعلام خودش،  وزش باد باعث درگیر شدن لباس او با تراکتور و تجهیزات متصل به آن شد و در حالی‌که تلاش داشت خود را رها کند، متاسفانه دستش به داخل کشیده و دچار جراحت سخت شد.

پرسپولیسی‌ها پس از انتشار این خبر بسیار متاثر شدند و با این نوجوان ابراز همدردی کردند. 

 یحیی گل‌محمدی سرمربی سرخپوشان ایران هم در پیامی، او را بعد از ترخیص از بیمارستان به تمرین پرسپولیس دعوت کرد تا با اعضای تیم دیدار داشته باشد.

همچنین حمید استیلی پیشکسوت پرسپولیس هم از این نوجوان دوست داشتنی عیادت کرد.

اخبار باشگاه استقلال

 اعتراض هواداران استقلال با حضور مقابل ساختمان باشگاه

شماری از هواداران تیم فوتبال استقلال با حضور مقابل ساختمان این باشگاه به عملکرد احمد مددی اعتراض کردند.

این اتفاق در شرایطی رخ داده که هواداران استقلال به عملکرد نقل و انتقالاتی این باشگاه معترض هستند. البته با حضور آنها نیروی انتظامی وارد عمل و از آنها خواسته شد تا مقابل ساختمان باشگاه تجمع نکنند.

تمرینات تیم فوتبال استقلال قرار است از فردا آغاز شود اما تا امروز قرارداد بازیکنان سال گذشته این تیم تمدید نشده و بازیکن جدیدی به این تیم اضافه نشده است.

حضور دستیار مجیدی در تیم ملی منتفی شد

در خبرها آمده بود که دراگان اسکوچیچ، سرمربی کروات تیم ملی فوتبال ایران خواستار حضور صالح مصطفوی، مربی استقلال در کادر فنی تیم ملی شده است.

این پیشنهاد برای امروز نبوده و چندی پیش اسکوچیچ از مصطفوی خواسته بود که به کادرفنی تیم ملی اضافه شود، اما با توجه شرایط پیش آمده برای مربی استقلال فعلا امکان حضورش در تیم ملی مهیا نیست و شاید در آینده نزدیک او بتواند با تیم ملی همکاری داشته باشد./ فارس

3 بازیکن استقلال در آستانه تمدید قرارداد

در شرایطی که تمرینات تیم فوتبال استقلال از فردا آغاز می شود قرارداد چند بازیکن این تیم هنوز تمدید نشده است.

طی روزهای گذشته و در غیاب مدیرعامل باشگاه که راهی امارات شده بود از سوی کمیته نقل و انتقالات این باشگاه مذاکرات با برخی از بازیکنان سال گذشته این تیم انجام شده که شاید امروز منجر به تمدید قرارداد آنها شود.

سید حسین حسینی، ارسلان مطهری و آرش رضاوند 3 بازیکنی هستند که امروز و در صورت توافق نهایی با مدیران باشگاه قرارداد خود را تمدید خواهند کرد.

مسعود ریگی، سیاوش یزدانی و فرشید اسماعیلی دیگر بازیکنان بدون قرارداد استقلال هستند که تا امروز وضعیت آنها برای تمدید قرارداد مشخص نیست./ مهر

درخواست عجیب دژاگه از استقلال

اشکان دژاگه که چهارشنبه شب با مدیران استقلال مذاکره کرده بود خواهان دریافت ۳۵۰ هزار دلار برای یک فصل شده است.

باشگاه استقلال ظاهراً مشکلی برای پرداخت این مبلغ ندارد اما حاضر به عقد قرارداد دلاری نیست. گفتنی است تکلیف دژاگه و استقلال تا ۴۸ ساعت آینده مشخص خواهد شد./ خبرآنلاین

مظاهری 48 ساعت به باشگاه فرصت داد

رشید مظاهری دروازه‌بان استقلال یکی از نفرات جدایی طلب این باشگاه است. این دروازه بان اگرچه یکسال دیگر با استقلال قرار داد دارد اما مدعی است مبلغی که از باشگاه دریافت کرده، دست او را برای فسخ قرارداد یکطرفه باز می‌گذارد.

دروازه بان شماره ۱۲ استقلال در لیگ بیستم توسط مدیربرنامه‌هایش یکی دوبار با مدیران باشگاه جلسه داشته اما به نتیجه ای نرسیده است. مظاهری از مسئولان باشگاه درخواست کرده تا مطالباتش را سریعا به او بدهند و در غیراینصورت قراردادش را یک طرفه فسخ خواهد کرد.

این در حالی است که استقلالی ها مدعی اند او به اندازه ای که نتواند قراردادش را فسخ کند از باشگاه پول گرفته و حضورش در هر تیم دیگری غیرقانونی است.

در این شرایط مدیربرنامه های مظاهری ۴۸ ساعت و تا عصر دوشنبه به مدیران باشگاه مهلت داده تا برای پرداخت پول به این دروازه بان و تضمین ادامه حضورش تلاش کنند. در غیر اینصورت تصمیمش برای ترک استقلال با فسخ یک طرفه قرارداد را اجرایی خواهد کرد.

بی تردید در صورتی که مظاهری قراردادش را فسخ کند، استقلالی ها این مساله را به ارکان قضایی فدراسیون فوتبال خواهند برد و باید دید چه اتفاقاتی در این خصوص رخ می‌دهد.

دیدگاه تان را بنویسید