جی پلاس؛

آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس|واکنش عجیب سیاوش یزدانی به پیشنهاد استقلال/ حمید مطهری در پرسپولیس ماندنی شد

حمید مطهری دستیار اول یحیی پس از دریافت دو پیشنهاد برای هدایت تیم‌های لیگ برتری با باشگاه سرخ پوشان برای یک فصل دیگر به توافق رسید.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس ،  آخرین اخبار امروز دوشنبه 25 مرداد 1400 درباره باشگاه های پرسپولیس و استقلال را در ادامه می خوانید.

اخبار باشگاه استقلال

پاسخ منفی استقلال به تیم اروپایی برای جذب قایدی

موضوع جدایی مهدی قایدی یکی از بحث‌های روز و داغ درباره اخبار مربوط به باشگاه استقلال است. قایدی که دو سال دیگر از قراردادش با استقلال باقی مانده به واسطه عملکرد خوبش در لیگ بیستم و لیگ قهرمانان آسیا مشتریان خارجی پیدا کرده است.

در این خصوص هرروز شایعه جدیدی مطرح می‌شود و این بازیکن نیز بدش نمی‌آید فوتبال خود را در خارج از کشور دنبال کند. این در شرایطی است که به واسطه قرارداد قایدی به استقلال او به هر باشگاهی که بخواهد برود، ابتدا باید باشگاه استقلال را راضی کند. از این رو مسئولان استقلال در انتظار هستند تا پیشنهادهای رسمی از سوی باشگاه‌های خواهان قایدی به دست شان برسد. 

بر اساس اعلام مدیرعامل استقلال تاکنون فقط باشگاه آاک آتن یونان به طور رسمی خواهان جذب مهدی قایدی شد و نامه درخواست خود را نیز به باشگاه استقلال ارسال کرد و البته این پیشنهاد از سوی مدیران باشگاه رد شد.

حالا در شرایطی که گفته می‌شود برخی تیم‌های اماراتی و قطری خواهان جذب قایدی هستند، اما مدیران استقلال مدعی اند هیچ پیشنهاد رسمی برای جذب این بازیکن به دست‌شان نرسیده و باید این اتفاق بیفتد تا بتوانند درباره ستاره تیم خود تصمیم بگیرند.

از طرف دیگر هر زمانی پیشنهاد رسمی برای به خدمت گرفتن قایدی از سوی خارجی‌ها به دست استقلالی‌ها برسد، در هیات مدیره باشگاه بررسی خواهد شد و بعد از اعمال نظر فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تصمیم نهایی اتخاذ خواهد شد.

واکنش عجیب سیاوش یزدانی به پیشنهاد استقلال

 سیاوش یزدانی یکی از بازیکنان استقلال است که قراردادش با این تیم به پایان رسیده و لازمه ادامه همکاری، عقد قراردادی جدید است.

مسئولان باشگاه استقلال روز گذشته با یزدانی تماس گرفته و اعلام کرده‌اند که قراردادش برای تمدید آماده است و برای امضا به باشگاه برود.

یزدانی هم که در تهران حضور ندارد، اعلام کرد در حال حاضر در کنار خانواده استراحت می‌کند و امور قراردادی‌اش را بعد از بازگشت به تهران پیگیری می‌کند.

این اتفاق در حالی روی داد که بین باشگاه استقلال و یزدانی مذاکره و توافاقی بر سر مدت و مبلغ قرارداد صورت نگرفته و ممکن است یزدانی بخواهد پیش از امضای قرارداد، بر سر مبلغ و مدت آن به توافق برسد./ مهر

آبی پوشان به دنبال جذب مدافع سایپا

جدایی هرویه میلیچ و محمد نادری دو مدافع چپ آبی پوشان کادر فنی این تیم را بر آن داشت تا خرید یک مدافع چپ را در اولویت خود قرار دهند. به همین منظور ابوالفضل جلالی مدافع ۲۳ ساله تیم سایپا مورد نظر باشگاه استقلال قرار گرفت و مذاکراتی هم با این بازیکن انجام شد.

این مذاکرات روند نسبتاً خوبی را پیمود تا جایی که می‌توان گفت ممکن است جلالی اولین خرید تابستانی استقلال باشد. جلالی در ۳ فصل اخیر در تیم سایپا حضور داشت و در دو سال اخیر و به خصوص فصل گذشته، یکی از بازیکنان ثابت این تیم بود و عملکرد مناسبی هم در این تیم داشت.

اخبار باشگاه پرسپولیس

پیامی که بوی جدایی نوراللهی را می‌دهد

احمد نوراللهی در آستانه جدایی از پرسپولیس قرار دارد. این را می شود از پیامی که رضا جباری هافبک سابق این تیم منتشر کرده فهمید. جباری که با بازیکنان پرسپولیس در ارتباط است، امروز اعلام کرد رقم پیشنهادی باشگاه به این بازیکن کم بوده است. او توضیح داد البته پرسپولیس هم توانی دارد و نمی تواند مبلغ بالایی بپردازد. 

11

حمید مطهری در پرسپولیس ماندنی شد

قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس برای پنجمین فصل متوالی در رقابت‌های لیگ برتر نه تنها باعث پیشنهاد باشگاه‌های دیگر به بازیکنان این تیم شد بلکه مربیان پرسپولیس نیز گزینه‌هایی را برای جدایی پیدا کردند.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس با وجود تمدید قرارداد خود از سه باشگاه داخلی و یک باشگاه قطری پیشنهاد همکاری داشت اما تصمیم به ماندن در جمع سرخپوشان پایتخت گرفت تا کار خود را در رأس کادر فنی سرخپوشان ادامه دهد.

همچنین کریم باقری نیز پس از کش و قوس‌های فراوان و پیشنهاد همکاری با تیم ملی ایران تصمیم گرفت همچون فصل گذشته دستیار یحیی گل محمدی در پرسپولیس باشد و هنگام تعطیلی‌های لیگ برتر به دراگان اسکوچیچ در تیم ملی نیز کمک کند.

حمید مطهری دستیار اول یحیی هم پس از دریافت دو پیشنهاد برای هدایت تیم‌های لیگ برتری با یحیی گل محمدی جلسه گذاشت تا تکلیف خود را برای فصل آینده مشخص کند./ مهر

مربی سرخپوشان با بررسی شرایط این تیم‌ها و پس از مشورت با یحیی تصمیم به ماندن در پرسپولیس گرفت تا فصل آینده نیز امور فنی پرسپولیس را برنامه‌ریزی کند.

مطهری در هفته جاری قرار داد خود را برای یک فصل دیگر با پرسپولیس تمدید می‌کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید