نیازمند: پیشنهادهای دیگری هم داشتم اما به پورتیموننزه آمدم

پیام نیازمند پس از عقد قراردادی سه ساله با باشگاه پورتیموننسه پرتغال، از حضور در این تیم ابراز خوشحالی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ پیام نیازمند روز گذشته (سه‌شنبه) به صورت رسمی به تیم پورتیموننزه پرتغال پیوست و با این تیم قراردادی سه ساله بست که بند فسخ آن 20 میلیون یوروست. نیازمند 26 ساله که تا پیش از این برای تیم سپاهان اصفهان بازی می‌کرد، برای اولین بار بازی در فوتبال اروپا را تجربه خواهد کرد.

او پس از عقد قراردادش با تیم منطقه آلگاروه پرتغال گفت: بسیار خوشحالم که اینجا حضور دارم و نسبت به آینده‌ بسیار خوشبینم. از زمانی که مسئولان پورتیموننزه برای اولین بار تماس گرفتند، متوجه تمایل فراوان این باشگاه برای عقد قرارداد با من شدم. من پیشنهادهای دیگری هم داشتم اما زمانی که با رئیس باشگاه و سرمربی‌مان صحبت کردم، به این نتیجه رسیدم که پورتیموننزه را انتخاب کنم.

ورود نیازمند به پرتغال با کمی تأخیر همراه شد که این به دلیل بروز یکسری مشکلات برای صدور روادید او و نیز قرنطینه اجباری جهت مشخص شدن عدم ابتلای وی به کرونا بود.

سنگربان سابق تیم فوتبال پیکان افزود: من با چند بازیکن ایرانی که قبلاً در پرتغال بازی کرده‌اند، مشورت کردم و از آنها درباره این کشور، فوتبالش و فرهنگ آن سؤالاتی پرسیدم. همه آنها به من گفتند که پرتغال کشوری فوق‌العاده و دارای لیگی عالی است که به من به‌عنوان یک بازیکن کمک می‌کند که پیشرفت کنم. به‌عنوان نمونه جعفر سلمانی (دیگر بازیکن ایرانی تیم پورتیموننزه) در آن روزهای نخست کمک بسیار بزرگی برای من بود.

یکی از افرادی که به نیازمند برای تصمیم‌گیری درباره پیشنهاد پورتیموننزه کمک کرد، سرمربی پرتغالی سابق او در سپاهان، روی تاوارس بود که اتفاقاً اهل منطقه آلگاروه هم هست.

نیازمند در این باره گفت: ما با تاوارس در ایران رکوردهای فراوانی را شکستیم. من  با او صحبت کردم و او درباره پورتیموننزه و در کل فوتبال پرتغال و منطقه‌ توصیه‌‌های مهمی داشت. هدف من جنگیدن برای رساندن تیم به اهدافش و خوشحال کردن هواداران است. پورتیموننزه تمام شرایط را برای رساندن بازیکنانش به بالاترین سطح کیفی بازی‌شان دارد. تیم ما تیم باکیفیتی است.

تیم پورتیموننزه در لیگ دسته اول فوتبال پرتغال که دو هفته از آن سپری شده است، با سه امتیاز در رده دهم قرار دارد.

دیدگاه تان را بنویسید